Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vond hindernis 3, die witte oxer zo bedrieglijk. Die stond een stuk schuin (nuja, hellend) wat al verleidelijk is voor je paard om niet in het midden te springen, en dan die bocht erna was ook niet mis. Wel hele vriendelijke mensen en op zich goed georganiseerd, maar voor springen jammer genoeg niet ideaal (al leer je daar ook veel van natuurlijk).
Een mooie 4860m.
? Dat is wel veel he 4860 m
.
Uiteraard met gratis verkregen kaarten
, die willen allemaal de hengsteproeven zien haha
.
ij bleef maar gaan.
in het begin mooi rond en met lichte contact. Maar eens de 3500 gepasseerd wou hij maar harder en begon ij wa sterker te worden. Maar we galoppeerden met 2 naast elkaar. Dat zat dus wel aan te komen. Dan dat ander paard achter mij gebleven ipv ernaast. Tis een galopbaan van 540 meter. We hebben 6 rondjes links en 3 rondjes rechts gedaan. Normaal ook 6 maar dan kwam er een ander paard da wat zot was, dus dat risico hebben we niet genomen met onze volbloedjes... Shuddy zweette ook niet overdreven ofzo, niet geschoren. Wel leuk zo. 
niet met intentie om te shoppen maar voor zekerheid neem ik geld mee.
Ik kan wel op een aantal antwoorden ivm vroeger stages enzo
kzal ze vanavond antwoorden (wat doen door Karin gezegd werd, is wel aal 3-4 terug)
! Hopelijk valt het allemaal mee :s!