Oh, Marijke, wat klinkt dat allemaal akelig. Heel veel sterkte en heeeeeeeeel veel beterschap voor Geert!!!! Ah, en die arme hond .
Mootje TG: balen , we blijven nog even duimen. Tody ook balen zeg!!! Jammer dat je geen L startte: had ik misschien jouw plek kunnen krijgen . Maar: Lautje: dan hoop ik heel hard dat jij nog wel mee kunt doen!!
@ MM wat erg zeg!! Hoop zo voor jullie dat het goedkomt!!!! @ Tody balen zeg dat je af moeten zeggen! Nog steeds zo last van je hoofd? @ BvW! Wat is het probleem dan?? Moet toch ergens wel een oplossing zijn?? Zodra ik er ff niet meer uitkom rij ik ff een paar dagen met slof! Is Max makkelijk kan ik weer ff alles op een rijtje krijgen en paar dagen later is het weer helemaal okay!
Hier gister ook weer wat vreselijks gebeurd! Hebben altijd 2 fokmerries op stal! De ene had ineens een mega vochtbult tussen dr voor benen en kon nog maar amper lopen! Op de wei gezet veearts erbij en kon niet zeggen wat het was! Na half uurtje ging het beter! Toen weer op stal gezet en na elk uur gaan kijken! Om 19 uur was het mis lag op dr zij en te creperen van de pijn... Met z'n 10'en de veewagen ingetilt en naar Utrecht! Eerst dachten ze aan een acute hernia! Daar meteen geopereerd! Bleek door het veulen (moest nog maar 20 dagen) de baarmoeder opengescheurd! Merrie heeft het niet gehaald! Veulen had zoveel geleden dat hij gereanimeerd moest worden! Had maar 10% kans op overleving en zij gehandicapt zijn! Moeder en veulen zijn er dus helaas allebei niet meer...
Wat veel nare berichten hier zeg! Henny, vreselijk om zo je merrie en veulen te verliezen! Tody, jammer dat je niet mee kan doen. Lau, hopelijk is dat plekje dan voor jou! TG, ik zit nog steeds hard te duimen dat vos gaat zwemmen!
MM balen dat de prognose niet gunstig is. Hopelijk zien de dokters het na een operatie gunstiger in TG balen dat Vos nog steeds niet wil zwemmen Tody wat naar dat je Castenray moet afmelden
Ik zit te bedenken hoe ik 30 uur in 1 dag ga proppen. Ik moet nog zoveel doen en zit tot 6 uur op mijn werk en moet daarna de cross nog verkennen, Ferrose rijden, wassen en vlechten, harnachement poetsen en de auto inladen en dan nog ergens slapen. Echt te kort dag dus
Henny, Wat ontzettend sneu Hoeveel veulens had ze al gehad, of was dit haar eerste?
daNiielle_
Geplaatst: 04-05-12 10:15
Henny wat erg Heel naar om ze op deze manier te verliezen!
Marijke, wordt Geert geopereerd? Die chirurgen kunnen echt heel wat, mijn enkel bungelde los van de rest. Compleet verbrijzeld, ze hebben dat toch heel knap aan elkaar geschroefd . Fijn dat anderen zo met je meedenken en hulp aan bieden. Hopelijk heeft hij niet al te veel pijn meer!
Mo....sukkel Iedereen was zo trots dat je hem de deur gewezen had!
Heb vandaag lekker uitgeslapen. Zo mijn regenpak weer aan en met de hoge druk door de stallen. En alle tuig maar schoonmaken, morgen springen op concours met Perfect..
Henny wat verschikkelijk zoiets, wat moet de merrie ook een pijn hebben gehad. Tg ik blijf duimen dat de vos straks een bommetje gaat maken Joki succes met je drukke dag, ik zou ook niet het harnachement gaan poetsen. Paarden wassen kom ik zelf nooit onderuit maar als die van jou niet zo wit is ziet vast niemand dat je niet hebt gewassen. Marijke en Geert wat vreselijk, ik kreeg echt kippevel toen ik je berichtjes las marijke. En wat zijn honden toch lief en en trouw. Ik weet ook niet wat onze russel van mij moet maar die wil de hele week niks anders dan bij mij zijn. Loopt de hele dag achter mij aan te piepen, stond gister heel zielig naast mijn auto omdat ik weg ging zonder haar. Ik was dan ook even bang dat ze zo achter me aan zou lopen de weg op. En van de week had ze 's nachts ook een half uur aan de deur staan krabben omdat ik op bed lag te slapen en zij beneden moest blijven. Ligt nu dus ook op mijn schoot te snurken...
Joki, ik heb gister al even mijn tuig gepoetst, wassen begin ik vandaag niet aan, enkel de twee witte beentjes. Bij mij gaat het meeste werk vandaag in het knotten zitten.
Laten jullie de knotten er tijdens het springen en cross inzitten, of halen jullie dat los?
Ik haalde het meestal de dag erna los, want ik vlocht met pektouw... Als ik iets lelijk vind, is het wel permanent en ik wilde natuurlijk wel mooi op de foto's staan
bvw
Geplaatst: 04-05-12 10:28
kris ik laat ze zitten want ik vind dat bij mijn paarden mooier klik
@ Mootje ze heeft er 7 gehad! Was een top merrie! Reed ze ZZ Z mee! Op de 1 of andere dag stok kreupel uit stal! Bleek dr hoefbeen gekanteld en nooit meer bereden te mogen worden! Zo is ze fokmerrie geworden! Ook niet het beste bestaan vind ik maar ze leefde nog!
@ Kris ik laat ze er ook altijd in zitten! Knoop de 2 uiteinden van het touw aan elkaar waardoor ze echt alleen maar los kunnen door te snijden! Laatste cross moest ik ze van Loek eruit halen! Reed echt zwaar voor l...l met die krullen!
Zo met vriendinnetje met de paardjes naar het strand! Is de 1ste x vanaf Max z'n blessure! Vind het best spannend! Niet dat ik het eng vind maar ben zo bang dat hij weer wat krijgt....
Die 6 knotten kosten me niet zo heel veel tijd. Dat zit er in een half uur wel in. Ik heb besloten (na mezelf streng te hebben toegesproken) dat ik de voorpluk ook invlecht. Ik vind het anders lelijk voor de foto en Ferrose zal hopelijk ook normaal doen met ingevlochten voorpluk
Wat vreselijk Henny! Tody: heel erg balen van je hoofd! Krijg dan denk ik jou plekje want zou eerste staan op de wachtlijst. Marijke: hopelijk valt het mee met geert. Jeroen: gefeliciteerd met het veulen!
Ik heb net ons nieuwe hobby project gereden. Een Rousseau x Gribaldi x Belisar x Kristal. Zou 10x opgezeten zijn. Ze kunnen veel zeggen, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk Hij was wel superbraaf, maar had geen flauw idee wat er gebeurde en snapte er geen bal van.
henny het was toch voor loek Lau wat leuk zo'n braaf dier! Heeft een echte dressuur stamboom, ben benieuwd naar foto's!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-12 11:15
GG-spam met dank aan mijn papa!
Stip-mans & co
Henny: Wat een narigheid zeg... Tody: Vervelend van je hersenschudding nog.. Laura: Fijn dat ie wel braaf is, nog even oefenen dus Jeroen: Gefeliciteerd met het veulie
Gister heeft iedereen tijdens de vergadering ja-gestemd voor het groot onderhoud van ons pand. Het was een lange zit en de borrel toen ook maar overgeslagen, want we waren blij toen we om 23 uur in bed lagen. Nu wel echt spannend of alles doorgang kan vinden, want dan zouden ze dit jaar nog gaan beginnen met het opknappen/isoleren van het dak en alle ramen vervangen ! Er zijn hele mooie kozijnen uitgekozen. Of nouja er was niks te kiezen eigenlijk, want alleen hier zat subsidie op (voorkant huis is een monument). De kozijnen worden van aluminium, maar heel mooi smal, dus eigenlijk zie je bijna geen verschil met de stalen kozijnen van nu. Ze krijgen de originele kleur van vroeger (gelig, met tikkeltje groen, klinkt nu vast heel raar, maar was echt mooi ) Nu maar hopen dat ze alles rond krijgen!
AntheaV
Geplaatst: 04-05-12 11:18
Henny: Wat vreselijk zeg van die merrie en veulen Lau: Leuk zo'n nieuw projectje Vief: GG ziet er goed uit! Leuk dat ie een stip heeft haha, zo is hij iig makkelijk te herkennen
Leliaardje
Geplaatst: 04-05-12 11:18
Oh Henny, dat is echt akelig . Wat hebben we toch een akelige toestanden met z'n allen groeps .
Ziet er gezellig uit bij GG Vief! Ik ga zaterdag als het goed is naar mijn baby's kijken. Ben benieuwd......... Lau: fijn dat het project braaf was/is!!
KLinkt mooi Vief! GG is groot ofniet? Bianca: Ja dit is echt een dressuurpeerd. Wordt hopelijk net zo snel verkocht als de NewForest pony. Die is afgelopen weekend nl al verkocht