Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xSiep schreef:Komt t.z.t op http://www.equibel.be te staan. Als je dan naar Eventing gaat en dan naar kalender, klik je waregem. Daar is dan alle info over de wedstrijd te vind en ook welke dressuurproef je moet rijden. Die staan van weer bij Eventing -> Documenten
Kruidenpotje schreef:xSiep schreef:Komt t.z.t op http://www.equibel.be te staan. Als je dan naar Eventing gaat en dan naar kalender, klik je waregem. Daar is dan alle info over de wedstrijd te vind en ook welke dressuurproef je moet rijden. Die staan van weer bij Eventing -> Documenten
Bedankt, heb je enig idee hoe lang van te voren dat er op komt te staan? We zouden graag willen weten of er dingen in de dressuurproef zitten waar we op moeten gaan trainen, zijn de proeven vergelijkbaar met de proeven zoals we die in NL rijden?
Heb er zin in!! 
manic schreef:Ik denk als het KNHS systeem straks helemaal goed werkt je alles zelf digitaal kan bekijken, maar nu dus nog even niet...
Ik heb ook niet zoveel problemen met de inschrijfkosten. Ben met een dagje dressuur of springen ook zo 20 euro kwijt. De brandstofkosten zijn me meer een doorn in het oog
@Danique: Ik heb in December een Airjacket gekocht en ben er erg blij mee. Al twee keer ernaast gestuiterd en ik vind het de investering meer dan waard.
Evony schreef:Danique: ik heb hem via internet gekocht, via treehouse had hem met een week ongeveer binnen. Ik heb er zelf geen last van en je zou hem zonder BP kunnen gebruiken, maar je hebt niet de garantie dat hij afgaat en een BP beschermt altijd.
(zou met training kunnen natuurlijk) riannhuh schreef:Evony schreef:Danique: ik heb hem via internet gekocht, via treehouse had hem met een week ongeveer binnen. Ik heb er zelf geen last van en je zou hem zonder BP kunnen gebruiken, maar je hebt niet de garantie dat hij afgaat en een BP beschermt altijd.
Je koopt hem toch ook op maat als je de bodyprotector eronder hebt? Dan zal hij toch ook ruimer zitten als je geen bp aan hebt of scheelt dat niet alles?(zou met training kunnen natuurlijk)