Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! En beterschap voor je vingertje
!
hahaha! 
! 
Was wel weer een hele happening haha 
En dat ging echt heerlijk 

! Ben wel benieuwd naar de foto's
!
, van mijn jury zaterdag. Die gaf mij 169 punten, ze vond mij onverantwoord dat ik ging crossen en springen. Omdat Fjordy in de bak zo'n hittepetit is, zo gehaast. Ik heb daar op geantwoord dat Fjordy ook nooit in de bak komt, aangezien wij alleen een wei hebben. Maar dat ik Fjordy al flinke tijd rij en sinds dit jaar ook aardig wat oefencrossen en eigenlijk alleen maar met succes. Dat ik mij in de cross en met springen veel meer verbonden voel met Fjordy, aangezien wij het allebei gewoon leuk vinden. Hij luistert dan zoveel beter, hij vertraagt als ik dat vraag en versnelt. 

. Ik ben nu ook op de jonge haflingers aan het rijden van Madelene. Daar zit het gas alleen erop als ze naar elkaar toe mogen lopen en anders werkt een beenhulp nog niet echt
. Al een beetje gewend aan de studie?
Bokt is verslavend. 

Simmie schreef:Amber, onverantwoord is het (nu) nog niet echt denk ik. Maar als je serieuzer met het springen en crossen wilt bezig gaan, is je dressuur toch wel je basis.
floor01 schreef:Amber: als jouw gevoel in het springen en de cross gewoon goed is, dan zou ik me er niet al te druk over maken!!

)

Heel veel plezier!!
Maar moeten even kijken of daar vandaag nog tijd voor is. Zal ze wel erg spannend vinden. Voor gaat denk ik wel goed, maar achter geeft ze ze nog niet zo braaf.. Maarja ben Sambal gewend, dus komt vast goed