Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat vind 'k 't leukste en handigste!
Iemand die zelf jumping rijdt en lesgeeft aan enkele vrienden van mij in eventing en die super tevreden zijn van haar, een hele strenge maar zeer effectief blijkbaar bij problemen. Ik had een tijd terug al eens gemaild, maar toen had ze geen tijd, maar nu is er iemand weggevallen, enfin, die komt niet zo regelmatig en zo iemand wil ze niet, dus ik mag wellicht eens op auditie komen rijden
! Tandarts heeft goed z'n werk gedaan
!

5e pl in E7 op 23 en 2e pl in L1 op 8. En een hele fijne jury, veel commentaar bij geschreven en alles terecht.
Daar gaat mijn enige ochtend uitslapen, want zondag wil ik wedstrijd doen in de buurt. Dus kan er te paard naartoe, maar later dan 9u zal ik ook niet uit bed moeten rollen.
, wat een paard heb je toch
!
. Nu nog springen
Denk dat ik mij inderdaad ga inschrijven en dan eventueel toch niet gaan als het niet uitkomt.
, en zowaar zelfs gewonnen. Ik denk dat Varekaj degene was die twijfelde om daar met een jong paard parcours te gaan springen? Ik vond het parcours eigenlijk echt gebouwd op pony's, weinig lange lijnen, veel gebroken lijnen, korte wendingen en korte dubbel sprong (wat voor mij dan weer wel goed is :p). Echt een beetje gericht op de eigen manege/ponyruitertjes had ik zo het gevoel. Voor de rest wel een correcte organisatie
het parcours stond hoogte 90 en de dubbel stond op 6,5m, daar bedank ik voor
zeker proficiat dus met je overwinning, was zeker moeilijk genoeg!!!