Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gisteren weer eens dressuur les gehad, dit keer gewerkt aan nog beter reageren op been hulp, dit is juist waardoor Emy niet altijd correct uit komt met springen. Zij heeft gisteren ons bepaalde oefeningen laten doen om zo achter te komen, waar ik minder snel reageer of meer directere aanwijzing mag geven. Zo blij met haar, weer veel geleerd.

Hij heeft de tweede stal dus hij kan mooi naar buiten kijken als de deuren openstaan en alles goed zien. Hij staat ook naast een meisje die ik ken dus dat is ook wel gezellig! Trailer duurde weer een uur maar toen ie erop stond was hij gewoon weer rustig. Morgen zal ik wel een leuke foto plaatsen van hem in zn nieuwe stal 

) dus lekker rustig en ontspannen gereden deze week. Dit weekend krijgt ie verder vrij...alleen morgen mag die mee naar een fotomeeting, ben benieuwd! Hij heeft totaal geen geduld en snapt er niks van dus hoop dat er nog wat leuks uit komt

Maaar desondanks zijn er toch wat leuke foto's uitgekomen! Zal er een paar spammen, komen nog meer bij
(Knotjes waren helemaal uitgezakt doordat hij zo druk was helaas)

, vond het altijd een erg zware periode, veel zwaarder dan ik bij mensen in Nederland zie.
. Tijdens de dressuur liep helaas de cross achter de banen door de bosjes heen. Hierdoor werd ze steeds heter en minder geconcentreerd, met als resultaat 185. Tijdens het springen was ze echt super heet en was de concentratie ver te zoeken met dus 2 balken en 2 tijdfouten omdat ik de rust terug wou krijgen
. Maar de cross was haar ding, even slingeren in het begin en daarna geen seconde getwijfeld en ze wou 2x vol gas het water in
, smalletjes, puntje, schuine combi, trakener niets was een probleem van haar, enige is dat de een beetje ruim afzet
dus daar kunnen we aan werken