[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:37

Zit inmiddels een slotje op :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:40

voor mensen die aan het solliciteren zijn hier zijn ze ook nog op zoek naar 2 mensen :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 17:42

caro29 schreef:
@ Evelien de klips kun je er toch afhalen en de gesp gewoon gebruiken. Ik heb bij de bruine 1 klip kapot en gebruik gewoon het riempje want moet nog een nieuwe klip kopen.
Ik heb ook die van de welkoop en die zitten prima bij alle 2.

Nope, er zit namelijk geen gesp aan maar de klip zit vastgestikt... niet zo handig!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 17:57

Net springles gehad, ging lekker! Heb de martingaal er eens afgehaald omdat we steeds meer het idee kregen dat hij daar tegen 'vecht'. Kon hem nu echt zo super lekker rond sturen, hoop dus dat dit de oplossing blijkt te zijn! Zondag denk ik toch maar rondje springen in Bunschoten als ik er nog bij kan. Ff testen of het dan ook zo blijft gaan. :)

Lekker topic zeg haha.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 18:15

Gezellig San!! Startlijst zag er nog niet heel vol uit.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:15

Zit ff in de meeleesmodus!
Ben zo ziek! Lig steeds te slapen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:23

@ Henny beterschap
@ sannn misschien idd de oplossing!

Voor de noorderlingen: ik heb weer een leuk trainingsterrein gevonden. 10 euro per paard/dag. Net achter Cloppenburg en lijken leuke dingen te hebben. Daarnaast hebben ze ook een wedstrijd.
http://www.waldreitschule-doetlingen.de/index.html klik op flyer en dan gewoon even rondkijken. Er staan wat foto's en een video op.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:29

beterschap Henny!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:57

die vos van sporthorses is leuk :

Mijn paard heeft weer wat gesloopt, sulky van m'n pony, het zeil kapot getrokken en ja hij is stukkie groter en nu ze even van stal geruild zijn kan hij er opeens bij, zucht, stout paard =(

en hij heeft een miniscuul voorplukje.. had een stukje manen weggeknipt en die gevlochten en knotje van gemaakt die ik dan met een elastiekje vastmaken aan inimini knotje die ik van zijn voorpluk kan maken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:02

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:05

Hoi allemaal

@ Evelien beetje dominant ja :j
@ Leliaard wat ben jij savonds laat nog aktief zeg.
@ Annetje klopt als je een hele hoge denier koopt heb je het minst kans op (door)scheuren :)
@ Noor mooie bril!
@ Margreet wat heb je een gave nieuwe foto (als avatar-- zo heet dat toch?)
Wij zijn hier fan van Rambo dekens. Maar Zeus past het mooist onder een anky deken B-)
@ henny beterschap!

Hier gelukkig ook van de hoofdpijn af. Heb net pizza's besteld want ik heb zo geen zin meer om te koken :o soms mag dat he :Y)
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 08-02-12 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:06

ik wil rijden maar het kan niet ;(
Weet wel in binnenbak (waar ik ook wedstrijd had) die je voor 15 euro kan 'huren' en dan zolang rijden als je wilt. per combinatie dus je kunt niet even 3 paarden rijden. Dus als het volgende week hard blijft ga ik mijn mama maar eens lief aankijken :P

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:09

Ja he Marijke, Sem is zo fotogeniek die gaat er echt voor zitten.
Mooi dat je hoofdpijn weg is, plaatje?????

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:40

@ Margreet :j meegehad vandaag _/-\o_ +:)+

Super lieve foto!!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:48

Danielle sterkte met de hoofdpijn
Mirthe doet aan erg veel rood
Mijn paard sloopt geen dekens en ondanks dat ze een hekel aan dekens heeft, wordt ze pislink als een ander paard aan haar deken gaat trekken. Is ze toch nog ergens braaf in :+
Noor leuke bril
Ik vind het paard van Lau wel een leuk project. Rhodium is dan weer minder mijn type
Ferrose heeft een flinke voorpluk en staart
Lielle verhuisd vaak op haar werk
San fijn dat je springles goed ging
Caro leuk dat je een nieuw terrein hebt gevonden

Ik heb vandaag met Ferrose weer thuis gesprongen. Ik heb er het gewoon-oversteken-strafkamp van gemaakt. Ik had vier lage sprongen neergezet met daaronder pionnen of zeiltjes en ben gaan springen met mijn dressuurzweep. Ze heeft nog wel 3x een sprongetje geweigerd maar ook een heleboel uit welke bocht dan ook zonder klieren gesprongen. Dus ik spring voorlopig even met dressuurzweep

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:04

Zo paard gereden heb even van leiden naar katwijk door geschaatst naar rijsnburg en weer terug naar huis.. helemaal top over de rijn :D
Paard ging ook lekker! helaas is me les afgezegd as zaterdag dus datword de hele dag schaatsen!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:45

Heb vandaag wel even meegelezen, maar ben inmiddels weer vergeten waar het allemaal over ging :o .
In ieder geval over deken-slopers ~~}> . Giga laat de boel redelijk heel gelukkig en de rest staat zonder deken.
Neem aan dat jullie inmiddels het trieste bericht over de elfstedentocht hebben gehoord Y;( . Moest wel lachen om Erben Wennemars bij DWDD: hij was echt helemaal in een dip er van. Hij kan toch ook altijd zo pieken en dippen. Heerlijk. Nou ja, kunnen we weer een beetje normaal doen op de radio en TV :O .
Verder nog even overleg met het plaatselijke rayonhoofd gehad (Laurie): Giga blijft nog even in winterslaap. Maar even kijken wat het na het weekend gaat doen en dan weer eens in actie komen.
MM: heb even teruggekeken wat ik dan nog aan het doen was gisteravond, maar kan niet echt bedenken wat. Beestjes voeren, puzzelen en chocomel drinken, dat is het wel zo'n beetje op het moment. Ohhhhhhh en bedenk me nu dat ik Lewis zit te missen!!!! :oo .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:46

Zit ook even in de meeleesmodus, migraine doet zijn best om weer door te breken, maar heb daar echt even geen zin in. Dus zit ff weinig achter de pc.
Hoop van het weekend weer lekker mee te kunnen beppen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:52

@ Leliaardje bedoelde niet alleen gisteravond, maar het viel me op dat jij savonds zo laat nog voert, puzzelt en weet ik wat nog meer. Meestal zie ik het de volgende dag en bedenk ik mij dat ik toen allang in coma lag ;) :)

@ F_E beterschap! Migraine is zooo kl0te!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 22:54

FE hoe komt het dat je nu zo'n last hebt van migraine? Heb je al even toch? of alweer?

Leliaard, ik heb het niet op tv gevolgd, maar zag wel heel veel berichten op facebook staan over 'de tocht der tochten.' Ik vind het vooral jammer voor alle mensen die zo'n elfstedenkoorts gehad hebben, maar verder, tja...

Viesje heeft vandaag weer mogen lopen, maar die kreeg ik weer niet helemaal lekker er doorheen. Hij loopt wel ineens sinds de behandeling alsof hij veertjes onder zijn voeten heeft, maar ik krijg hem niet lekker naar mijn hand toegereden. Hij was vandaag ook heel erg met het bit aan het klooien en vond wéér die stomme deur eng :roll: Om moe van te worden soms... Er zaten wel fijne stukjes tussen, vooral wanneer ik zelf niet teveel aan het miepen was en Vies het werk liet doen, maar dan is het eigenlijk te braafjes. Morgen mag hij weer even en vrijdag komt de zadelmaker, misschien dat dat ook al scheelt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:04

@ Suikermeisje hier betaal je niet meer dan 5 euro per paard om ergens in een binnenbak te mogen rijden. Voor 15 euro geef ik mijn paard mooi vakantie. ga dit weekend beginnen met schimmel te longeren als de manege niet meer bevroren is.
@ Fe sterkte met je migraine

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:06

Ach zo sneu hoe hij bijna moest huilen :(:) Maar over 2 weken is er weer kans toch? Dan gaat het weer vriezen.
Sportief bezig zeg Corien !!
Ferrose kreeg weer strafkamp :P
FE hopen dat de migraine niet doorzet :(:)

Tessa en ik kregen ook strafkamp :D De les ging super, maar het nadeel aan een paard dat fijn loopt...: Mijn instructeur laat ons nog weer een stap verder gaan.
Dat wekt dan weer enige frustratie op als het niet lukt :P
We moesten ook nog een stuk stap-galop en andersom doen. Ze deed het uit het boekje maar werd daarna zo gigantisch fanatiek dat ze bokte !
Tessa en bokken...heeft ze al jaren niet meer gedaan :') Ze voelt zich echt veel te fit haha.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 23:10

zo net dressuurles gehad maar bay was zo heet. pff bommetje onder me kont die wel een paar keer is afgegaan maar nog voelde ik het.

hond is zielig. castratie ging simpel maar hij heeft nu toch wel een bloeduitstorting er langs zitten. zielig doggie
Zelf super verkouden geworden en heb gevoel dat me hele hoofd vol zit .

verder wel bijgelezen maar weinig onthouden srry

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 00:09

Beterschap voor alle zieke mensen!
Joki, zo hebben we er ook een staan, die vermoord je bijna als je haar deken recht legt maar ze sloopt ze niet.
Corien is lekker aan het schaatsen
Itsme, erg he! Komt echt door het weer.

Net springles gehad en Caap was echt op hol := Hebben wel 20 keer achter elkaar hetzelfde rondje gesprongen en uiteindelijk was hij ietsje rustiger. Het was duidelijk te merken dat ik begin januari voor het laatst gesprongen heb. Hij was histerisch. Meteen maar een les voor volgende week woensdag afgesproken. :P Scene ging beter, moet veel met hem gaan springen maar dat is toch lastig als je niemand hebt die de balken terug legt. Kun je elke keer afstappen en daar is hij eigenlijk een cm of 10 te groot voor. :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 01:07

Er is fanatiek gelest vanavond. Knap hoor! Ik heb nergens meer zin in als het zo koud is.
Beterschap en sterkte voor de zieken en hoofdpijn-mensen :(:) :(:) . Klinkt niet lekker.

Marijke: wij zijn 's avonds altijd nog druk met de ponymonstertjes inderdaad. Ik kom meestal pas rond een uur of 7 thuis en dan moet er nog een hoop gedaan worden. Paul heeft ze meestal al wat kuilgras gegeven, maar dat krijgen ze dan nog een keer met brokken er bij. En dan moet er nog van alles buitengezet worden en gemest. En dan normaliter ook ongeveer 3 x in de week met Giga op pad. Dan krijg je dus van die acties dat we tegen twaalf uur nog buiten lopen met de kruiwagen :+ . Pony's hebben ook een ander dag- en nacht ritme: 's middags liggen ze heerlijk te slapen in de stal heb ik gemerkt als ik thuis werk 8-) .
En nu is het alweer hartstikke laat (kwam natuurlijk door de crimi op TV: die moest ook nog even gekeken worden). Dus ik ga snel douchen en richting bed: morgen weer dagje kantoor.