Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
caro29 schreef:@ Evelien de klips kun je er toch afhalen en de gesp gewoon gebruiken. Ik heb bij de bruine 1 klip kapot en gebruik gewoon het riempje want moet nog een nieuwe klip kopen.
Ik heb ook die van de welkoop en die zitten prima bij alle 2.

soms mag dat he

.
. Giga laat de boel redelijk heel gelukkig en de rest staat zonder deken.
. Moest wel lachen om Erben Wennemars bij DWDD: hij was echt helemaal in een dip er van. Hij kan toch ook altijd zo pieken en dippen. Heerlijk. Nou ja, kunnen we weer een beetje normaal doen op de radio en TV
.
.

Om moe van te worden soms... Er zaten wel fijne stukjes tussen, vooral wanneer ik zelf niet teveel aan het miepen was en Vies het werk liet doen, maar dan is het eigenlijk te braafjes. Morgen mag hij weer even en vrijdag komt de zadelmaker, misschien dat dat ook al scheelt.
Maar over 2 weken is er weer kans toch? Dan gaat het weer vriezen.

De les ging super, maar het nadeel aan een paard dat fijn loopt...: Mijn instructeur laat ons nog weer een stap verder gaan.
Ze voelt zich echt veel te fit haha.
Hebben wel 20 keer achter elkaar hetzelfde rondje gesprongen en uiteindelijk was hij ietsje rustiger. Het was duidelijk te merken dat ik begin januari voor het laatst gesprongen heb. Hij was histerisch. Meteen maar een les voor volgende week woensdag afgesproken.
Scene ging beter, moet veel met hem gaan springen maar dat is toch lastig als je niemand hebt die de balken terug legt. Kun je elke keer afstappen en daar is hij eigenlijk een cm of 10 te groot voor.
. Klinkt niet lekker.
. Pony's hebben ook een ander dag- en nacht ritme: 's middags liggen ze heerlijk te slapen in de stal heb ik gemerkt als ik thuis werk
.