Er staat een lijst met deelnemers online van Castenray! Via www.wedstrijdplatform.nl te bekijken. Zie wel dat het inschrijfgeld voor alle klassen duurder is geworden met 2,50.
Leliaardje
Geplaatst: 22-01-12 22:44
We staan er op . pffff, 27,50 euro: het is wel een bak met geld hoor. Nou ja, we gaan gelukkig niet elke week .
sorry, maar het startgeld van een sgw vind ik echt laag...... ga eens 3 dressuurproefjes rijden? ben je tegenwoordig ook tussen de 24 en 30 euro kwijt. En kijk dan eens naar de hoeveelheid werk die verzet moet worden voor een sgw in vergelijking met een dressuurwedstrijd, en de kosten die daarbij gepaard gaan....
Nee, daar heb je helemaal gelijk in Sim. Maar omdat het hele inschrijfsysteem nu digitaal is, had het zo kunnen zijn dat men een soort van ontvangstbevestiging zou krijgen ofzo. En ik dacht, voordat ik de vereniging email met mijn stomme vraag, informeer ik hier even of er mensen zijn die ook niets of juist wel iets ontvangen hebben. Het was voor mij de eerste wedstrijd die ik opgegeven heb met dat nieuwe opgave formulier enzo, dus vandaar mijn twijfel.
Ik denk als het KNHS systeem straks helemaal goed werkt je alles zelf digitaal kan bekijken, maar nu dus nog even niet...
Ik heb ook niet zoveel problemen met de inschrijfkosten. Ben met een dagje dressuur of springen ook zo 20 euro kwijt. De brandstofkosten zijn me meer een doorn in het oog
@Danique: Ik heb in December een Airjacket gekocht en ben er erg blij mee. Al twee keer ernaast gestuiterd en ik vind het de investering meer dan waard.
ik ga er ook van uit dat het wel goed komt... Maar het gaat idd ook wel eens fout. Mijn eerste inschrijving met het nieuwe formulier had ik op 21 nov gedaan voor een wedstrijd op 8 jan. Stond niet op de lijst. Heeft ze me reserve gezet en uiteindelijk heb ik ook niet kunnen starten....Dat was niet netjes!
Voor 2 dressuurproeven betaal ik ook 20 euro. Vind 't dus voor SGW's dus ook wel meevallen. Zit idd ook meer tegen de brandstofkosten aan te hikken, zeker met deze benzineprijzen