[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:09

rowo schreef:
Simmie schreef:
Kun je dan wel regelmatig blijven crossen of kom je dan in de knoop met je opleiding? Zou toch jammer zijn.

Haha, moest ff lachen toen ik jou vraag aan Amber las. :o Ik zou zelf het crossen wel laten varen voor een opleiding die ik ECHT leuk zou vinden. Gelukkig heb ik er geen last van hoor :+

Naja ik ben wel zo stom geweest O:). Ik heb half jaar Pabo gedaan, maar kwam toen echt in de knoop met geld en tijd voor me 2 peerden. Dus ben ik gestopt en weer fulltime gaan werken. Dus ben ook super blij dat dit werkend leren is :j. Maar je hebt gelijk, nu ga ik er echt voor ! :D Moet gewoon, voor altijd kassa vind ik niks haha.

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:12

Ik plande van school ook veel om de paarden heen ipv andersom :o Nu met stage is het voor mij ook mega druk, maar wel goed te doen.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:17

Haha zelfde dus :P

Jaa en Stage lijkt me ook wel super leuk, maar goed.. Politie is dan ook wel heel anders dan Pabo haha.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:21

Is dat niet voor heel veel paardenmiepen zo dat je alles om de paarden heen plant? Bij mij iig ook zo :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:30

Erg herkenbaar ja :j . En ben niet van plan om het anders te gaan doen hahaha ;) , sommige mensen plannen hun werk/school om de kinderen, wij om de paarden ;) . Zolang het niet ten koste gaat van mijn school of werkprestaties heb ik er vrede mee, ik heb het altijd zo gedaan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:42

Ik moet wel zeggen dat ik de paarden nu wat makkelijker een dag laat staan als eerder. Er zijn wel meer dingen dan alleen een paard :j

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:42

Ik plan mijn paard om mijn lesuren op de universiteit heen. Die lesuren staan vast, maar gelukkig zijn er dat niet zo veel. Daarnaast ben ik zelf nog instructrice en dat moet ook nog gepland worden (zijn ook eigenlijk best vaste uren) en in de uren die dan nog overblijven doe ik mijn paard en daarnaast nog zelfstudie voor mijn opleiding. En dan is het weekje weer wel aardig vol.

Afgelopen zondag had mijn zusje oefencross bij Kim Peters. Helaas was het aan het regenen in de ochtend en mijn zusje moest s ochtends. Ik heb er dus bijgelopen als een mumie in mijn zeilpak. Ben wel droog gebleven! Heb de twee rondjes die ze mochten springen onder leiding van Jan van Beek gefilmd terwijl pa de paraplu boven mij hield. Vivre ging erg goed, alleen de waterbak daar blijft ze eng vinden. Is een small inloopje en ze heeft een beetje bielzenvrees. langs de andere kant met een brede inloop ging ze er wel meteen in en daarna de afsprong in het water ging ook goed. Al met al een goede training voor het crossseizoen. S middags heb ik lekker zelf nog gereden in het zonnetje. Pancho was echt in vorm en het ging supergoed! Geloof dat hij zijn einde winterdip weer een beetje te boven is. Zo durf ik weer wel een Z-dressuurproef in te rijden.
Gisteren de hele dag op de universiteit geweest. Eerst college en dan werken aan een groepsopdracht. Ik haat groepsopdrachten! Met groepjes van meer dan 2 man is het altijd zo'n gedoe om af te spreken om aan de opdracht te gaan werken. En nu hebben we ook nog eens het probleem dat onze groepsleider uit Bulgarije komt en niet zo goed is in Engels. Dus je moet alles drie keer uitleggen voor hij het begrijpt. Hij moet groepsleider blijven want het gaat over het recht van Bulgarije. Morgen weer verder aan die opdracht, echt geen zin in.
Ben nu bezig met de voorbereidingen van het ponykamp van april van onze ponyclub waar ik in het bestuur zit. Ook fijn, we hebben elf stallen tot onze beschikking en de rest van de pony's moet buiten. Nu zijn er al 15 pony's die een stal nodig hebben. Hoop dus maar dat er wat mensen zijn die hun pony toch gewoon buiten willen gaan zetten en dat dit zonder al te veel gedoe geregeld kan worden. Ik ga weer even verder!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:53

Sussie; vorig jaar hebben wij het zo opgelost dat wij de weide in kleine weitjes hebben verdeeld. Zo konden vriendjes samen staan en niet de risico's van een grote groep. Dat is imo wat velen tegenhoudt van weidegang. Is echt heel goed bevallen en gaan we dit jaar weer doen :j

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:17

Ik ben weer een keer op school, terugkom dag en het stelt letterlijk weer niks voor..Ga jedanvoor 7 uur lang in de trein zitten...Bij ons staat ook alles in kleine groepjes bij elkaar

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:22

Mandy: Ik ga idd na Barchem.Jij ook?? Barchem is mijn laatste concours voor 1 april. Wou graag per 1 april weer B +0 zijn :) :). Ik ga het gewoon een x proberen :).
Vanmorgen met het jonge paard bezig geweest. Hij gedraagt zich voorbeeldig. Verzet geen stap met het hoofdstel omdoen, peesbeschermers voor en achter. Eerst een longeersingel omgedaan (2e x) Deed niks! Toen ons oude zadel erop. Deed echt helemaal niks, kon de singel heel strak aantrekken en hij verzette nog geen stap!
Later een deken opgedaan, heel iets rillerig was hij bleef heel stil staan! Vanmiddag als het goed is, gaan we hem laten los springen! Ben benieuwd!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:33

malloesje schreef:
Sussie; vorig jaar hebben wij het zo opgelost dat wij de weide in kleine weitjes hebben verdeeld. Zo konden vriendjes samen staan en niet de risico's van een grote groep. Dat is imo wat velen tegenhoudt van weidegang. Is echt heel goed bevallen en gaan we dit jaar weer doen :j

Dat doen wij ook sinds vorig jaar. Dus dat weet iedereen, maar toch willen er veel meer mensen als vorig jaar hun pony op stal hebben. Vorig jaar hadden we nog 3 stallen over.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:48

@ dienke: ja ik ga met beide paarden naar Barchem, gezellig!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:58

Ach ja school. Moet eerlijk zeggen bij mij draait echt alles om de paarden en dat is ook de (mede) reden dat ik Kunstgeschiedenis ben gaan doen. Dat is mooi te combineren met rijden. Soms denk ik weleens had ik toch niet economie moeten gaan doen, heb ik wel iets meer kans op werk.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:30

Het weekend is voor mij ook echt voor de paarden hoor, dan ga ik echt niet leren, tenzij het niet anders kan... Mijn studie wordt tegenwoordig ook echt om mijn sociale leven heen gepland. Anders heb je als diergeneeskunde student echt geen tijd voor je vrienden :+.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:31

AMBER @ gefeliciteerd... *\o/* en als jij de data weet naar welke crossen en zo jij wilt dan kun je daar meestal wel op intekenen bij de diensten, heb zelf ook 4 jaar politie gedaan voordat ik naar de brandweer ging. En tijdens je studiemaanden heb je daar zeker de tijd voor ...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:12

Gefeliciteerd Amber, super!!

En nu ga ik me even van bokt bannen, moet een betoog voor 21.00 uur inleveren... :+

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:34

Ik ga naar springles! :)
LEes daarna wel weer even bij.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:56

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:32

Amber_ schreef:
Ik mag 20 april starten met Politie opleiding ! *\o/* *\o/* *\o/*

Gisteren gebelt :)), 15 april kennismaking met studie genootjes. WOW heb er zin in haha.

En nu hoef ik pas lekker om half 1 te beginnen, dus ga even lekker naar de hei :D.

+:)+
Het is lekker snel gegaan bij jou die procedure!
Gefeliciteerd!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:35

Super gefeliciteerd Amber!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

@ Ilse ... Leuke piccies, hij begint al wat voller te worden. Maar hij blijft echt zo'n pupje uitstraling houden :P Die foto dat ie recht in de camera kijkt(de close-up) vind ik geweldig!

Ik probeer ook zo veel mogelijk dingen om de paarden heen te plannen :P Maar ook ik laat ze met name door de peesblessure van Lady en het rustig beleren van Bandit behoorlijk wat makkelijker een dag of 2 dagen staan :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:52

Goedenavond!

Heb toch nog wat positief nieuws, mijn moeder heeft gisteren gebeld en toen vertelden ze haar dat ze al goed reageerde op de behandelingen :) Ze gaf nu al weer prikkels door. Dus daar ben ik wel heel blij mee. Ze schijnt ook heel braaf te zijn daar (gaat zonder problemen de seawalker in) Dat is dus ook wel heel goed van haar. Ik voel me nu toch wel een heel stuk opgelucht sinds ik dat hoorde, want ik voelde me echt heel rot. Vrijdag ga ik er nog even heen met mijn moeder en dan kan ik als het goed is ook zien als ze in de seawalker gaat, dat lijkt me wel interessant.
Weet ook nog niet echt hoe het verder gaat nu, maar ze moet nu in ieder geval nog 2 weken daar blijven voor verdere behandeling. Waarschijnlijk is het gekomen doordat ze zich een aantal keren heeft laten vallen tijdens het steigeren (waarvan 1x op ons konijnenhok). Het steigeren was trouwens volgens de dierenarts vooral ongehoorzaamheid...

Amber: gefeliciteerd!! Echt stoer hoor, bij de politie 8-)
Andrea: succes met je betoog

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:56

Hey Anthea,
Dat is wel heel fijn!! Wat goed dat ze zo braaf is!!
Ben blij voor je dat ze al goed heeft gereageerd op de therapiën :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:58

ja ben er ook echt heel blij mee.
En ben ook wel een beetje trots op haar dat ze zich keurig gedraagd :D

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:58

Goed nieuws Anthea :)

Ik heb m'n betoog ingeleverd, heb er behoorlijk wat uurtjes op zitten zwoegen de afgelopen dagen, had gewoon géén inspiratie.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 21:42

Goedenavond!
Vorstin is vandaag behandeld door iemand die met energieën en acupunctuurpunten werkt (geen idee hoe het heet). Haar nieren waren overbelast, en daar is ze voor behandeld. Mag 3 daagjes niet rijden, dus Vorstin heeft lekker vrij :) Mijn referaat ging wel goed, ik heb een 6.3! Ik keek te veel op mijn blaadje, daar heb ik echt houvast aan, anders was het een 7 geweest :)

Gefeliciteerd Amber :D
Wat ontzettend balen Anthea :(:) Fijn dat ze wel al zo snel reageerd op de therapie!
Lekker dat je hem hebt ingeleverd Andrea!