Gefeliciteerd met al je prijzen LJ!
Ik heb lekker in de buitenbak gereden. Mijn moeder heeft een hoop gefilmd en foto's gemaakt, dus die zal ik vanavond online zetten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze ziet er weer leuk uit!
Ik had gisteren longeerfilmpjes op mijn mobiel gemaakt, alleen ik heb op zn kop gefilmd
Hoe krijg ik ze nou veranderd? Het is blijkbaar ook met een raar programma, want Movie Maker opent hem niet.. 
en 6e, waren jammergenoeg maar 5 prijzen (dat heb ik nou altijd!)

nouja, zulke monsters staan ook bij ons op stal...
bereid om zondagochtend consult te geven. Mn zus weer gerustgesteld, ik hoefde niet naar Amsterdam (het is me telefonisch gelukt om uit te leggen hoe je de tepels van een kat moet fixeren, serieus ze is 7 weken gelden zelf nog bevallen...), uiteindelijk heb ik haar zeker meer dan een uur aan de tel gehad bij elkaar. 
Sta er nog van te kijken, hij was zo braaf. Het eerste rondje kostte af en toe nog een tikje met de zweep, het tweede rondje was het kwartje echt gevallen.
Daarna volgende de dubbel. De eerste haalde ze nog, maar de tweede dacht ze; ik doe niet meer. Met de laatste keer aanrijden reed ik zelf te voorzichtig en stopte ze voor de eerste en ging er dwars doorheen. Hindernis 1 toen maar aangereden en ze ging vol in de ankers, toen heeft ze de zweep echt ff gevoeld. Zo'n klein mini stijltje en een super afstand. In de losrijhal nog ff gesprongen en daar sprong ze weer als vanouds. Aankomende 2 weken dus maar ff voor het vertrouwen de dubbels oefenen.

Ik heb dat met Urby nog steeds, die komt zo terug tussen de dubbels in dat hij met zijn 1.75m simpel twee galopsprongen maakt op 7.5 meter
(of hij haakt af
)
Eerst visite van 10 minuten die ik ook wel alleen had kunnen doen, toen meegekeken op de eerste hulp en toegekeken hoe de assistent telefonisch aan het overleggen was en de status ging schrijven. En daarna niets meer gedaan tot aan dat telefoontje...
Mijn zusje heeft de merries al gedaan en ik heb eigenlijk nog wel zin om even te rijden, dus dan moet Urby nog maar even van stal
om minder blond te lijken 
Scum schreef:rowo; klinkt als dat je gewoon wat meer routine moet opdoen. Komt wel goed toch?

.