[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:33

Leuke foto's Melanie Lachen
Gefeliciteerd met al je prijzen LJ!

Ik heb lekker in de buitenbak gereden. Mijn moeder heeft een hoop gefilmd en foto's gemaakt, dus die zal ik vanavond online zetten Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:38

Ben benieuwd Snoekiej Lachen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:09

amber tanx Knipoog

ik ga richting amsterdam Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:46

Corien: Veel plezier!
Kim: Fijn dat de film leuk was Lachen
Loes: Goed gereden Haha!
Snoekiej: Ben benieuwd!

Vanmiddag met Wolles het bos ingeweest Haha!
Was wel spannend! Op een gegeven moment kreeg ze het erg benauwd. Kwam een groepje tweebeners op haar af met 4 kids en een hondje. Nou dat was toch wel erg eng.

Afbeelding
Ingang van het bos. Helaas wilde ze niet helemaal stilstaan dus ze staat er een beetje raar bij met haar voorbeentjes

Afbeelding
Ze wilde niks missen, dus liep ze het liefst a la giraffe door het bos Clown
Moeders met camera's moeten natuurlijk extra goed in de gaten gehouden worden.

http://img229.imageshack.us/img229/2007/bos2mh7.jpg
Monsters in aantocht. Ik verzet geen stap meer.. Huilen van het lachen

http://img201.imageshack.us/img201/7097/bos4dp5.jpg
Beweging was van korte duur helaas..

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/bos3.jpg
Nadere inspectie. Om vervolgens achter mams te kruipen en met een grote boog om de griezels heen te gaan Clown

Held op sokken dus Vork
Laatst bijgewerkt door Sim op 27-01-08 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 1 a 2 foto's ter illustratie is toegestaan, rest in links gezet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:01

Leuke foto's Vief Haha! Ze ziet er weer leuk uit!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:36

Ik heb een probleempje Bloos Ik had gisteren longeerfilmpjes op mijn mobiel gemaakt, alleen ik heb op zn kop gefilmd Bloos Hoe krijg ik ze nou veranderd? Het is blijkbaar ook met een raar programma, want Movie Maker opent hem niet..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:42

Goedenavond!!!

Ik ben weer terug van een weekendje Amsterdam, was erg geslaagd.

@Vief; Wol is echt leuk, ondanks dat ze een held op sokken is.
@de rest; gefeliciteerd met de prijzen en anders op naar de volgende keer!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:01

Hé TeeG. Hoe staat het met mijn crossbeschermers? Knipoog

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:02

Eey!!

Ik had ook wedstrijd voor het eerst met Kino, ging wel ok.
1e parcours ging ze door hindernis 5 heen, volte gedraaid, en op de laatste nog een balkje. 2e parcours foutloos Pling en 6e, waren jammergenoeg maar 5 prijzen (dat heb ik nou altijd!)
nouja, ze vond het leuk, volgende week weer!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:04

goeieavond Doei!

@ vief: leuke foto's... Woll's oren vallen er bijna af *LOL*

@ iedereen: gefeliciteerd met de prijzen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:15

@ Ladyzwien, heb je nog wel gezien in Roden, netjes knotje had je in! Je stond met Marielle te praten, was haar pony kreupel ofzo??
Ff over die roos hè, waar werk je dan? Bij Spandaw? Die zit toch naast de bloemenwinkel (als het al in Roden was)
@ Scum, fijn paard dan Tong uitsteken nouja, zulke monsters staan ook bij ons op stal...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:19

Mooie foto's Vief en Floor.
Alle wedstrijdrijders gefeliciteerd met de prijzen!!

Ik had vandaag weer een leuk dagje. Werd vanochtend vroeg gebeld door mn oudere zus, haar siamees was nl bevallen. Opzich voor de meeste mensen is dat iets van owh leuk. Mar niet een zus die behoorlijk verstad is en leeft en woont in Hip Amsterdam...
Paar weken terug had ze al gevraagd of ik aanwezig zou willen zijn bij dé bevalling. Ze heeft verschillende boeken gelezen over katten bevallingen en hoe die te begeleiden (dit is serieus).
Maar goed werd dus vanmorgen gebeld, met de mededeling 'ze is bevallen'. In pplaats van grote blijdschap kreeg ik de trieste mededeling dat 3 van de 4 kattenbaby's overleden waren. Geboorte heeft waarschijnlijk te lang geduurt.
Maar 1 leefde er dus nog. Alleen moeders had geen interesse. Gelukkig was een goede vriend van Floor Knipoog bereid om zondagochtend consult te geven. Mn zus weer gerustgesteld, ik hoefde niet naar Amsterdam (het is me telefonisch gelukt om uit te leggen hoe je de tepels van een kat moet fixeren, serieus ze is 7 weken gelden zelf nog bevallen...), uiteindelijk heb ik haar zeker meer dan een uur aan de tel gehad bij elkaar.
Volgens het laatste nieuws van de hotline leeft de kitten nog steeds, maar is niet sterk genoeg om zelf te drinken, waardoor mn zus al een hele dag bezig is met kattentepels fixeren en als er een druppel uit komt de kitten eraan te leggen.
Ik hoop voor haar dat de kitten snel sterk genoeg is om zelf te drinken....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:19

Gister had ik grote prijs van Haaksbergen. Ik deed BB met Luc en B met Coriana. Met Luc nog nooit een parcours gesprongen dus verwachtte niks. Maar ik was de eerste keer foutloos, 2e keer een veeg balkje en een 2e prijs Nagelbijten / Gniffelen Sta er nog van te kijken, hij was zo braaf. Het eerste rondje kostte af en toe nog een tikje met de zweep, het tweede rondje was het kwartje echt gevallen.
Toen de B met Coriana. Ik vreeste al voor de dubbels; 8 en 11 meter. De eerste dubbel ging ze dus ook op 1,5 galopsprong doorheen ofzo, maar ze bleef van het hout. Daarna ff een volte gedraaid, want er volgde snel een oxer. Verder super fijn rondje, zoveel beter als vorige week.
2e parcours ging ik al met te weinig vertrouwen de ring in, heel stom. 1 echt een stomme balk, 2 nog goed en toen begon het. Hindernis 3 sprong ze zoooo hoog dat ik een klap in mijn rug kreeg. Heb ik haar eigenljk te abrubt stil gezet Bloos Daarna volgende de dubbel. De eerste haalde ze nog, maar de tweede dacht ze; ik doe niet meer. Met de laatste keer aanrijden reed ik zelf te voorzichtig en stopte ze voor de eerste en ging er dwars doorheen. Hindernis 1 toen maar aangereden en ze ging vol in de ankers, toen heeft ze de zweep echt ff gevoeld. Zo'n klein mini stijltje en een super afstand. In de losrijhal nog ff gesprongen en daar sprong ze weer als vanouds. Aankomende 2 weken dus maar ff voor het vertrouwen de dubbels oefenen.

Ook Z'tje vandaag gedaan.. woei het draad was erg eng. De isolatoren waren los en dus wapperde dat. Toen ze eenmaal moe was was ze weer erg braaf. Dinsdag gaat ze voor het eerst mee naar springles, ff bij andere paarden in lopen Haha!

@ scum: dat soort paarden hebben we hier ook *LOL*

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:30

Wolletje is gaaf! Lovers

Jeetje PB, wat een verhaal zeg. Wel sneu van die kittens Ach gut

Jammer Rowo, nog maar even doortrainen thuis dan Ja Ik heb dat met Urby nog steeds, die komt zo terug tussen de dubbels in dat hij met zijn 1.75m simpel twee galopsprongen maakt op 7.5 meter Nagelbijten / Gniffelen (of hij haakt af Clown )

Ik ben lekker al thuis Hyper!
Mocht om 5 uur weg. Assistent belde om te zeggen dat zij naar huis ging en dat de nachtploeg nog niet kwam, omdat er niets meer was. Dus ik mocht ook wel weg. En daarna zei ze tegen me dat ze net patiënt op de SEH had gezien, maar dat ze me helemaal was vergeten te bellen Clown
Vraag me echt af waarom ik vandaag uren in dat ziekenhuis gezeten heb Bloos Eerst visite van 10 minuten die ik ook wel alleen had kunnen doen, toen meegekeken op de eerste hulp en toegekeken hoe de assistent telefonisch aan het overleggen was en de status ging schrijven. En daarna niets meer gedaan tot aan dat telefoontje...

Ga zo de vos nog maar even rijden Ja Mijn zusje heeft de merries al gedaan en ik heb eigenlijk nog wel zin om even te rijden, dus dan moet Urby nog maar even van stal Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:32

das niet erg fijn, bij ons zijn de katten altijd "kwijt" als ze jonkies krijgen, dan moeten we zoeken. Ze mogen ook niet in huis, vader heeft astma.

Over de hotline gesproken ook weer iets grappigs. We waren dus op wedstrijd (zijn altijd met een hele club bij elkaar, kinderen en de ouders, staan altijd bij elkaar) krijgt 1 moeder gemiste oproep, belt ze terug horen we haar ineens roepen "Met de hotline?? oo oo oeps" wat was het nou? hoi met mij! Daarom heeft ze haar haar roodachtig geverfd Tong uitsteken om minder blond te lijken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:35

Gefeliciteerd Loes.

rowo; klinkt als dat je gewoon wat meer routine moet opdoen. Komt wel goed toch?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:17

Goed gedaan Mistid
Jammer van de katjes PB
Komt wel goed Rowo. Zoals scum zegt: het klinkt idd als routine opdoen.
Fijn dat je eerder weg mocht Gomir

Hier alvast een paar foto's van Vorstin, de filmpjes komen later.
[ITP] Vorstin (v.Polansky) in de buitenbak

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:42

Scum schreef:
rowo; klinkt als dat je gewoon wat meer routine moet opdoen. Komt wel goed toch?

Komt ook wel goed, maar de eerste dubbel stond ook direct uit de hoek gebouwd. Zelfs voor de BB en B, niet echt fair dus. T was pas haar 2e wedstrijd. Ze moet gewoon leren minder (om)hoog en meer vooruit te springen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:01

Ik ga binnekort trouwens mijn jonge inrijden, en ben nu al bezig met longeren, maar heeft iemand tips om het zo goed mogelijk te doen? Ik breng hem niet weg, ik doe het liever zelf, ik rij beesten voor alles en iedereen in, en dan breng ik me eigen weg, dat klopt niet helemaal Tong uitsteken

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:32

Leuke foto's Snoekiej.

Ik ga lekker slapen, weltrusten iedereen!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:05

Goedemorgen!

Zo ben als laatste en als eerste Clown

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:13

goediemorgen!!
Haha ingridje!!
nouja, ik ga weer, ff 2 paarden in de wei zetten en dan naar school (om me af te melden) en dan door naar de ortho!!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:15

Rowo, wat jij nu beschrijft ben ik ook bang voor haha.. die Dubbels. Nagelbijten / Gniffelen
Ze staan steeds anders gebouwd, ik heb er van de week ook op geoefenend met Fjordy.

Ik hou mijn hart vast vrijdag !! Nagelbijten / Gniffelen
Trouwens wel fijn dat Luc het zo goed deed!

Ik ben dit weekend bij Ginny (Ginnybanshee) geweest in Wassenaar, als verrassing *LOL*.
Het was erg gezellig !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:24

Goeiemorgen!
Ik heb mijn 2e uur vrij, dus ik zit nog lekker thuis Lachen
@ Mistid, zorg iig voor goede begeleiding

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:35

Goedemorgen!