Die Play is echt een leukerd! Gaat een crossmachine worden

MF: jij hebt ookal genoeg blessureleed gehad he, hopelijk niets erg.
Varekaj: ik denk eerder dat het van je vorige zadel nog is. Eenmaal een drukplek, gaat die toch nooit meer defintief weg?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik hoop zo hard dat ze beter gaat zijn. Ik probeer er nu zo weinig mogelijk naar te kijken hoe ze loopt. Soms denk ik ok, maar soms ook hmmm, vooral toen ze hoog zwanger was dacht ik toch van dat ze niet 100% was. Maar kon ook aan de dikkigheid liggen.
. Hanne was er bij, dacht bijna dat ze tegen de grond ging gaan. Ze was er absoluut niet mee gediend. Gelukkig dat ze nog klein is. Het hengstje hebben we ook voor het eerst zijn halster aangedaan, Dat ging wel goed, ondanks dat die dus helemaal niet aanhankelijk is en liever heeft dat je van hem af blijft. Gelukkig was die braaf want die is echt al giga en kan je al niet zomaar in bedwang houden
.
).
zalig weertje. Flink paard, vriend mee. Waren voor een keer ook ruim op tijd dus rustig kunnen verkennen, opzadelen etc. Parcours wel leuk, gevarieerd en we mochten ook uit andere reeksen hindernissen meepikken dus dat hebben we natuurlijk gedaan
springen ging ook fijn. Had woensdag nog eens gesprongen en deed toch veel voor het vertrouwen. Ik was aan het twijfelen om volgend jaar nog wel te starten maar gevoel is helemaal terug
laatste keer had ik het idee dat hij het allemaal met minder goesting deed, maar daar was nu weinig of niets van te merken.
).

)

)
Als jullie graag toch nog andere mogelijkheden door de week willen: shoot!
), maar dat mag de pret niet drukken!
(van 6u tot 22u)
Heb al het filmpje gezien inclus 'vriendelijke' ruiter...
Maar fijn kunnen afsluiten! Vandaag ook een korte wandeling gemaakt, die was echt zooooo zalig! Volledig nieuwe omgeving maar Luxor bleef enthousiast en goed doorstappen.
Normaal kan dat soms zo'n ontzettende treuzelaar zijn. 
Enfin, tis nie ik die moet stressen