Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was aangenaam verrast door zijn sprong, vooral achteraan zwaaide hij heel mooi uit, maar doordat hij zo onder de indruk was,was hij te weinig voorwaarts, dus afstanden kwamen te groot en alles liep niet vloeiend. Maar hij heeft wel veel bijgeleerd, dus we zijn tevreden! Helaas geen mooie foto, stond telkens iemand op, of een zweep in beeld...
) Was er anders graag bij geweest! Ga je er nog mee naar wedstrijden?
eerste keer A7. Ze liep bij het inrijden erg fijn. In de piste zelf helaas stukken minder. Ze had nogal een ei in haar broek. Maar ze was gelukkig geen drama queen lijk da ze vorige winter was soms. Maar dusja veel spanningsfouten wel. Toch nog 15de van de 31! Als ze wat meer zou ontspannen zou da mss een top tien plaats kunnen zijn
.
. Heb al sinds Deurle niet meer gesprongen, ook thuis niet en eigenlijk mis ik da totaal niet. Maarja kga toch weer in actie moeten schieten met springen zodat als het cross seizoen begint nie te rampzalig is
.
.
Hij stopt al zo stom op een kaka oxer op eventingstage in Deurle. En dan zo totaal onverwachts... Specialiteit van Shuddy met momenten... 
Ergens in maart/april ofzo.
had er mij maandagavond aan gezet, met de strijkplank voor tv met boer zoekt vrouw!
begin ik aan de mijne, lijkt de bodem maar niet in zicht te komen.