Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mette1998 schreef:Moet het echt ff kwijt haha, vind zo dat mensen op bokt zeuren. Ik vraag iets over alternatieven bij een cross maar dat valt niet echt goed. Mensen op bokt kunnen je ook nooit normaal helpen.
ja ik heb je echt compleet afgezeken. Ik gaf je een goed bedoelde tip om het reglement even door te lezen voor afgelopen zondag. Je bent zelf degene die het verkeerd opvatte.
En super makkelijk te wassen
.

. Morgen komt de DA, dan ook echo van zijn been. Duimen maar!Percy schreef:Ook welkom mistid. Kom je hier nu alleen daarom? Al doende leert men. Mijn dochter en ik hebben de reglementen helemaal doorgespit maar soms lopen we nog tegen iets aan wat we over het hoofd hebben gezien of wat we blijkbaar vergeten waren.
. Was er net even helemaal klaar mee!
hoop ook dat er op de echo geen gekke dingen uit komen. Hier ook ik duim voor jullie!
waardoor ze op de hindernis viel, ze had er toch wel wat last van. Merkte aan haar dat ze wat spierpijn had en een technische hindernissen niet goed nam. Besluit genomen om alleen de eenvoudige te nemen om goed af te sluiten. Dit was een goeie keus, vanochtend liep ze soepel in de wei, fijn.

.
Sanne, Even een rotdag, Hoop dat morgen beter gaat
. Vind mensen op cross juist helemaal niet afstandelijk maar behulpzaam. Moet je een keer dressuur komen rijden op beetje boeiende stal, das kouwe kak.
Er is gewoon bijna geen verenigingsleven meer in Nederland. Waar je vroeger eens een vraag stelde aan een clubgenootje stel je die nu in een bokt topic en daar wordt niet altijd even vriendelijk op gereageerd. Nogmaals, over de reactie van Mistid heb ik geen mening want ik heb die discussie helemaal niet gelezen. Weet wel dat mijn 16-jarige dochter wat gevoeliger is voor opmerkingen op bokt. Dat is de leeftijd en Mette scheelt niet veel in leeftijd met haar.
Heb maar twee stallen en weinig wei. Twee hengsten, het is niet niks. Merrie of ruin was meer mijn idee. Dit moet een handelspaard worden maar ja, straks zitten we opeens met een dekhengst. Zonder Shetan zou het wel kunnen maar twee hengsten op een zo'n klein oppervlak? Het schijnt wel een brave te zijn. Het is natuurlijk niet zo dat hij geweldig in de markt ligt. Dat gaat alleen maar lukken als hij zichzelf gaat bewijzen in de sport.
. Je schrijft alleszins in via VLP zoals voor de andere VLP crossen!
.
Succes met je training in Hernen!
. Verder discussie niet gevolgd dus daar spreek ik me niet over uit...
.