wij gaan morgen verhuizen, alles is dus ingepakt en ik heb alleen nog een laptopje, een doos met spulletjes die naar huis moeten en een mok op mijn bureau staan. Mooi leeg
Nee, ik ga banoffee, Rocky road brownies, fruitmuffins en boterkoek maken Lielle, wordt er zoveel geshift dan? Hier is bij de rekenkamer net iedereen van plek verwisseld.... Kon niemand meer vinden!
Verhuizen gebeurt hier zeer regelmatig, gelukkig niet altijd naar een nieuw gebouw. Ik zit hier nu ruim 8 jaar en heb in die tijd 12 werkplekken gehad in drie gebouwen (waarbij ik wel een tijd 2 banen en dus 2 plekken had).
Stuur maar door, Lielle! Ik wil vanalles wat.... Is leuker dan standaard vlaai van de multivlaai!
Lielle
Geplaatst: 08-02-12 15:40
Ingredienten of
Bereiding gebakschelpen insmeren met gesmolten pure chocolade, vullen met losgeklopte mascarpone met wat poedersuiker en kaneel (evt scheutje alcoholisch), beleggen met gehalveerde druiven en overgieten met taartgelei gemaakt met druivensap.
mascarpone is toch niet zoet? Ik eet zelf ook geen suiker en heel weinig zoetigheid maar mascarpone vind ik niet zoet. Maar het is niet noodzakelijk, de rest heeft ook al redelijk wat zoetigheid. Evt een scheutje alcoholisch (niet te droge sherry, likeurtje) is ook erg lekker.
Edit: relletje? M.i. slaan er een paar helemaal door
mistid
Geplaatst: 08-02-12 16:24
Noor, leuke bril! Vind Rayban sowieso wel mooi Leuke paarden Lau! Yak, die muizen!
Geen foto gemaakt met m'n mobiel, maar ik sta vast wel op de foto's en de filmpjes. Zal wel even zoeken was onwijs gezellig op school, mag van mij wel elke dag
Noor: wat een topic, ik moet er stiekem wel om lachen. Ik vind muizen en ratten overigens ook smerige beesten! Wat een lekker recept weer Lielle, niet goed voor de kilo's... Lielle: succes met verhuizen nog, beter alles op je kantoor verhuizen dan je inboedel thuis
Ik ga nog even naar de Uni, op een beurs wat sponsoren regelen voor een activiteit en kijken of er wat bedrijven met banen staan!
Emmen is vandaag al de hele dag hotnieuws met hun NK marathon op de rietplas. Veels te koud om er even heen te gaan hahaha In dat topic slaan er een aantal zeker door..