Maar door nu rust te nemen, kun je straks weer lekker crossen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madelene schreef:hmmmm...dat is nog eens een idee...het enigste is, de vereniging waar ik nu voor rijd eist dat ik voor hun cluppie uit kom...dus zit ik nog met een nederlandse inschrijving..en ik zou ook niet weten hoe het dan met mijn winstpunten zit..
Loetie84 schreef:En Belgen die in Nederland willen starten mogen nog wel onbeperkt? (no offense) Maar hier zitten de wedstrijden toch ook bomvol in de lagere klassen? Je moet zelfs met oud en nieuw achter je PC gaan zitten om überhaupt mee te kunnen doen in chaam...
Ik heb er geen last van, want die wedstrijden zijn me te ver weg, maar ik kan me goed voorstellen dat de zuidelingen behoorlijk balen nu! Volgens mij zijn er behoorlijk wat die vaak in België willen starten.
pol013 schreef:Aan de andere kant: laten wij het goede voorbeeld blijven geven en wel gastvrij blijven op onze wedstrijden.
Loetie84 schreef:@ Lautje, maar als jij voor je Belgische club uit komt, kun jij niet de wp laten registreren op jou Nederlandse startkaart bij jouw Nederlandse vereniging... Je komt dan namelijk niet voor die vereniging uit (en niet voor de KNHS), maar voor de Belgische vereniging/bond. Je kunt wel starten in Belgie (en ook vaker dan 3 keer lijkt mij).
Ik ga zometeen ook lid worden van de MRV maar daar ga ik dus niet voor uitkomen in de sport, omdat ik niet in uniform wil rijden op 'gewone' wedstrijden. Dat kan dus wel gewoon. Maar als je voor beiden in de sport uit wil komen, heb je twee verschillende startkaarten en dus ook twee naast elkaar lopende winstpunten-registraties.
Ik ga morgen maar eens kijken van welke BE vereniging ik lid ga worden. Ik wil toch wel meer dan 3 wedstrijden in Belgie starten aankomend seizoen.