Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vermoed dat dit nu ook komt doordat ik al een tijdje niet getankt heb, toen ik er nog elke dag mee naar school en stal ging wist ik precies na hoeveel dagen ik moest tanken, maar nu dus niet meer.
?
.
heeft jan haar gevonden?
ik vind het geweldig

(dressuur dan, maar moet 's middags rijden)Evony schreef:mistid schreef:Saarik vind het geweldig
kon het niet latennoch teveel in de outdoor gelderland stemming denk ik

Evony schreef:Mirthe: wat vind je zo leuk aan een tuiger? Vind er niks aan, aan het volk ook niet
Ze zijn alleen wel heel erg schaars. Hier in de buurt rijdt iemand wel eens met een tuiger in de M (tenminste, een half jaar of wat terug, toen zag ik ze) nou echt super mooi! Grote vos met hoge witte benen en een grote witte kop. Ze zette ook echt een mooie proef neer.
mistid schreef:Evony schreef:Mirthe: wat vind je zo leuk aan een tuiger? Vind er niks aan, aan het volk ook niet
Tsja heb geen idee. Ben er mee opgegroeid, ik denk dat ik er anders niets aan had gevonden. Ik vind het volk juist gezellig! Hangt eenzelfde sfeer als op een SGW vind ik, iedereen wil elkaar helpen en er is een hele gemoedelijke sfeer.