al hebben we soms nog miss communicatie vooral linksom dan ben ik vaak te onduidelijk en te vaag nog merk ik want dan gaat ze meteen van alles doen dus dan moet ik altijd weer even terug naar de rust en ontspanning. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
al hebben we soms nog miss communicatie vooral linksom dan ben ik vaak te onduidelijk en te vaag nog merk ik want dan gaat ze meteen van alles doen dus dan moet ik altijd weer even terug naar de rust en ontspanning.

ja ik wilde de coffin nog maar niet proberen.. achteraf mischien wel gelukt maar hij was zooo fris, En ja wilde geen weigering aan gerekend krijgen dus dan maar zo!

wordt nu wel minder trouwens, vroeger waren de eisen voor een paard ook wat lager.
Ik hoop Chaam volgend jaar ook te rijden!
door een een of andere kamiekaze piloot 
We maken er gewoon een mini vakantie van. Ik weet nog niet precies wat voor paarden het zijn, krijg nog meer info. Als het me niets lijkt gaan we niet, anders wel.
Mijn oude instructeur, patrick kuijpers, haalde er voorheen ook altijd veel uit ierland
Miss zou je anders hem eens kunnen contacteren over aan te bevelen stallen ofzo!
En ik hoop volgend jaar chaam ook te rijden

Was echt van de wereld en toen ik bij de DA afstapte ging ik bijna van mijn stokje. De cross is ook niet volbracht 
Wat een paard! 203 en derde in de dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst en overal rechtdoor. Wel bups tijdfouten, maar heb echt heel rustig aangedaan. Komen nog genoeg wedstrijden dit jaar.
Zag er mooi safe uit! Had je al gesproken over het oog met Het, zonde! Gelukkig hadden ze voor de L het gat groter gemaakt en wat weggezaagd. Hij was ook wel heel mini. Hopelijk valt het met je hoofdpijn nu wat mee.
! Beterschap! Mooi dat Amati weer top ging. Ik heb ook van jou met maat nog wat foto's (op de afsprong)
wel goed van amati zeg