[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 17:56

rowo schreef:
Pfff... dat het dan in je opkomt om op bokt te gaan :o Zal wel aan mij liggen denk ik.

Succes iig, hopelijk loopt het goed af!

Zie in het topic over dit gebeuren beetje dezelfde reacties..
Laat wel ff weten hoe het afloopt.

Rosalie123

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:26

Marit, dat is wel heel erg schrikken! Hoop dat het nog een beetje goed afloopt! Kan me ook wel voorstellen dat je naar binnen gestuurd wordt, als je overstuur bent, kun je er maar beter niet bij zijn. Dan ben je misschien alleen nog maar erger aan het paniekzaaien. Dus snap wel dat je je verhaal even kwijt wilt op bokt.

@Mandy, wat je in kleine lettertjes geschreven had, daar heb ik ook wel eens last van :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:38

Ik heb een dagje amsterdag achter de rug. Had een presentatie in The Dylan hotel (hebben we project over gehad). Vandaag moesten we daar presenteren voor het management team.
Presentatie ging overigens goed :). Eind van de week krijgen we de punten te horen.

Las iets over wedstrijd geld en een potje.. Geld dat ik win op de wedstrijden stop ik wel in een potje. `Mijn nieuwe wedstrijdjasje (dat nog in de maak is) heb ik hier bijvoorbeeld van gekocht. Ik koop van dat potje dan ook spullen voor de paarden. Nieuw chabrakje en zulke dingen.
Het inschrijfgeld wat die dag betaald moest worden, en ik hou nog geld over, dan geef ik het inschrijfgeld terug aan mijn ouders. Wat ik over hou gaat dan in mijn potje.

Marit: Schrikken joh! Hopelijk loopt het allemaal goed af.

Snoekiej: Dat klinkt als een super tripje ;)!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 18:40

Zo wat veel gekletst vandaag zeg!

Mandy: Ben ik het helemaal mee eens dat er meer is dan paarden.
Snoekiej: Hopelijk heb je je her gehaald! Edit: gefeliciteerd!
evie: dat is best schrikken.
Marit: dat is schrikken, hopelijk valt het allemaal mee.
Mandy: goh denk wij allemaal.... :+

Het was vandaag een druk dagje, vanmorgen gewerkt tot half 1. Daarna omn 1 uur de hoefsmid. Het gaat erg goed met der hoef, gat wordt steeds kleiner :D. Daarna gesprek gehad, bij hopelijk me nieuwe baan. Toen weer naar stal, heb haar even gelongeerd bij de buurman, hopelijk morgen er weer op. Zal zo even eten en dan vanavond even baantjes zwemmen, is een poos geleden, dus zal wel niet meevallen :o.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:49

:wave:

Had vanochtend tentamen, helaas verprutst, dus die moet nog een keer..
Wel zo gemotiveerd dat ik vanaf half 12 onafgebroken aan de studie geslagen ben. En dat is voor mij erg bijzonder ;)

Marit: Hopelijk komen de pony's er goed vanaf :(:)
Shanouk: Gaaf hoor :#
LZ: Fijn dat het beter gaat :)! Ik ga morgen denk ook even zwemmen :D
Mandy: Ik heb hetzelfde :D Ben blij dat ik 1 paard heb, meer zou ik echt niet trekken. Zou mss wel schelen als je ze aan huis hebt, ben nu elke keer een uur kwijt met naar stal gaan en terug.. Enige is dat het extra vervelend is als er wat is, had toen Woll kreupel was graag een back-up paard gehad ;)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 19:08

Vief: wat k*t van je tentamen. Maar idd goed leren! whaha.

Ja ik zwom vorig jaar elke week, en dan een half uur. Maar is verwaterd. Dus moet er nu maar weer aangeloven, is goed voor de conditie :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:06

Vief: wat balen van je tentamen zeg! Ik heb mijn laatste tentamen gelukkig wel gehaald, dus geen her.
Snoekiej: gefeliciteerd!
Marit: hopelijk houden de pony's er niets van over.
Kim: fijn dat je presentatie goed ging!

Wij moeten als we een geldprijs winnen altijd het inschrijfgeld ervan terugbetalen en als er dan nog iets over blijft mogen we het houden. Had een tijd dat ik erg vaak won met Pancho en heb er toen een leuk centje aan over gehouden. Nu al een jaar geen wedstrijden gestart wegens de blessure van Pancho, dus helaas geen extra inkomsten.
Gisteren de laatste wedstrijd van onze vereniging gehad, de springwedstrijd pony's. Ben blij dat het er allemaal weer op zit. Is toch altijd veel werk en een slopende dag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:10

Ik stel het altijd voor om het inschrijfgeld terug te betalen van die dag maar dat willen mijn ouders niet. Via een omweg komt het op een andere manier weer terug zeggen zij want dekens, tuig enz wordt er van dat geld betaald. Paardenspullen.

@ marit heftig hopelijk loopt het goed af.
@vief balen zeg van je tentamen.
@ kim fijn dat de presentatie goed ging en nu hopen op een hoog cijfer

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:12

Dat is schrikken joh Marit!
Kim, ben heel benieuwd naar je nieuwe jasje hoor :)) & fijn dat je presentatie goed ging
Balen van je tentamen Vief!

Wij zijn net even uit eten bij de MC geweest, hij is verbouwd in Assen en erg mooi geworden. Kan aan mij liggen, maar volgens mij hebben ze de recepten ook verbeterd :o . Mijn bigmac smaakte in ieder geval heerlijk! De macflurry magnums waren (tijdelijk) uitverkocht, daar zat ik al een maand op te asen :\ . Nouja, binnenkort als ik naar de film ga maar naar de MC in Grunn :Y)

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:13

lekker Mirthe :))

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:14

ben jaloers op je!
Ik heb niet echt honger :n

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:14

Het eten van de MC lus ik dus echt niet. Nooit gelust ook. Mijn zusje trouwens ook niet dus dat scheelde weer voor mijn ouders.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:18

@ Marit: hoe is het afgelopen?

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:18

:=
Heerlijk!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:36

@ kim: lekker dagje Amsterdam dus! Hopelijk heb je je presentatie gehaald.

@ Ilse: hopelijk wordt het wat met je nieuwe baan. Is het voor vast of een nieuw bijbaantje?

@ vief: jeetje dat je zo lang kan studeren zeg. Ik kan dat echt niet, zou dan niks meer op nemen. Wel balen overigens dat je je tentamen verprutst hebt! Moet je er nog veel deze week?

@ marit: misschien handig om te vermelden hoe het afgelopen is met je pony's????? Vanmiddag schreeuw je hier van alle daken dat jullie trailer in de sloot ligt en nu vertel je niet eens hoe het is afgelopen :? Plus dat je nooit moeite neemt om te reageren op anderen :n

@ suussie: lust je geen Mac? HMMMMM zo op zijn tijd vind ik dat echt heerlijk! Ik ben echt Mac chicken verslaafd! Maar moet zeggen dat ik er hoogstens eens per maand kom ofzo.

Wat prijzengeld betreft, ik mag alles houden. Van Zoë ook, en de eigenaar betaalde alles voor me. Ik wil mijn ouders ook vaak het startgeld terug doen, maar willen ze niet hebben. Daarom betaal ik de laatste tijd maar wat vaker het inschrijfgeld.
Overigens moet ik dekjes, rijkleding, tuig etc wel zelf betalen (behalve het zadel). DA, voer, smid etc betalen pa en ma gelukkig.
Laatst bijgewerkt door rowo op 18-01-10 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:37

@ Marit: same here (???????????????)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:38

Pff ik probeer rijbroeken te bestellen bij Ooteman, maar mijn god ben nu al 1,5 uur bezig enu pas kan ik iets mn winkelwagentje stoppen. En moet nog 4 rijbroeken erbij (hele familie wil een nieuwe :+ )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:39

Ben ook benieuwd Marit!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:40

Daar is uitverkoop nu of niet? Ik heb ooit eens wat bij Ooteman besteld en was wel een goeie service, maar verder heb ik er niet zoveel mee eigenlijk. Is het zo'n bijzondere winkel?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:43

Ooteman zit vlakbij mij, kom er al van jongs af aan. Ik moet zeggen: als je geld, kwijt wil... Ze hebben er wel alles, maar wel wat prijzig vind ik.
Heb alleen in augustus een nieuw jasje besteld, nooit meer iets van gehoord. Zal eens bellen, want wil nu wel eens een nieuw jasje. Die andere is veel te groot inmiddels..

@ PB: het zal wel lekker druk zijn. Als de uitverkoop van start gaat op zondag, staat er altijd een enorme rij buiten!! Met beveiligers bij de deuren zodat er niet teveel mensen binnen komen. Ik sla daar altijd dekens in! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:46

Is dat echt zo erg daar.... zijn er speciale dingen in de aanbieding dan, of gewoon alles?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:49

Heb begrepen dat de service niet altijd geweldig is. Maar ze hebben nu rijbroeken wel goed afgeprijsd. De pikeur meredith (1 van de weinige modellen die ik pas) is ook flink afgeprijsd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:57

Ze hebben daar BIB martingaalvorkjes in maat cob/full (verstelbaar) en die heb ik eigenlijk nodig voor Kino, maar je moet voor maximaal 40?? euro bestellen. Spijtig, want zoveel heb ik niet meer over.

Dus zoek nu overal naar het eerste model van scapa in het beige, omdat ik die vet mooi onder mijn zadel vind :o . Trakteer ik me daar eerst op :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:48

PB, Bij Ooteman kan je al j geld kwijt. Ik hoop dat het lukt!
Vief, Balen van je tentamen. Neem je nog wel iets op als je zo lang leert?
Kim, wanneer hoor je of je je presentatie gehaald heb?
Tientje, Aha, nu snap ik waarom je Uk dan brengt. Willen zij hem niet door hun eigen DA gekeurd hebben? Ik heb het risico genomen van 500km voor niets rijden als hij werd afgekeurd door mijn eigen DA. Maar hij was al goedgekeurd door hun DA (op de rontgen)
Marit, Rot voor je ponies maar ik hoop dat je onze reactie (wat ook de mijne is) begrijpt. Je reageert nooit op ons en post random 'hooooiii' of 'ik ben jarig'. Zo werkt het natuurlijk niet :n

Ik had vandaag bootcamp. Mijn instructeur vond dat ik veels te snel tevreden was en ik moest er echt aan gaan rijden. Hij vond het in het begin echt niet leuk, maar daarna liep hij super. Nu hiermee verder en woensdag weer les :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 21:59

Mo: Eind van deze week hoor ik hoeveel punten ik gehaald heb. Wij krijgen geen cijfers bij ons op school.
Dus nog even een aantal dagen wachten. Donderdag nog 2 tentames, dus morgen maar weer even goed leren.
Zo'n bootcamp is ook wel eens handig ;).

Mirthe: M'n jasje is nog onderweg ;). Zodra ik hem binnen heb maak ik een foto.
Wil dan meteen even kijken of een blauwe charles owen cap erbij past, of dat het totaal niet kleurt. Als het een beetje mooi bij elkaar past koop ik die ook nog :).

Noor: raar dat je nooit meer wat over je jasje gehoord hebt :=.