[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:47

snoekiej een lekkere ruin van 6 wat nu op l niveua getraint word.. dus even afw8ten morgen met de mijne

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:53

Spannend Corien Haha!
Ben benieuwd Corien, je hebt zeker geen foto Ja *ben niet nieuwsgierig hoor Bloos*

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 23:12

@Vief: Nou, ik zat echt té lang achter de computer, dus dan zakt mijn concentratie naar een dieptepunt.. Bloos Heb het dus niet afgekregen en vandaag feest gehad, dus ook geen tijd gehad. *zucht*

@Jetske: Wat goed hee Haha! , gefeliciteerd!!! Lekker hoor zo'n debuut Knipoog .

@Ingrid: Wat een leuke foto's! Pling

De rest moet ik nog bijlezen. Bloos
Heb net voor de tweede keer auto gereden met mijn moeder weer.
We zijn naar zo'n groot verlaten parkeerterrein gegaan, lekker de ruimte enzo. En het ging echt supergoed!! Cool Ben nu al verslaafd aan autorijden Hyper! .. Vond wel relaxed dat ik een beetje tempo kon maken daar. Morgen wil ik weer.. Bloos Morgenochtend maar weer op Wolin buitenrijden, gaat mijn moeder mee op de fiets, die vind dat altijd erg gezellig Ja .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 23:28

@Snoekiej: Heeeeeeeel herkenbaar Scheve mond .. Bij de hengst waarmee ik crosste, was dat ook een heikel punt, heb echt een keer mijn handen tot bloedens toe gereden Nors opkijken . Ik wilde hem niet op een pessoa-bit zetten, mijn ervaring is dat paarden er niet fijn op gaan springen. Reed hem uiteindelijk op een heel dun D-trensje, kon hem hier wel fijn op rijden uiteindelijk, heb wel spierballen door hem gekregen Rolleyes .
We hebben met Sally ook getraind bij Rom Vermunt en Sally werd ook zo sterk Hamer , dit waren de allereerste crosstrainingen met haar. Ongeleid projectiel was het toen nog Bloos ...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 08:52

gooooede morgen!

snoekiej plaats niet eerder als alles goed gaat Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 08:57

Kim en Ingrid: Erg mooie foto's!! Lachen Fijn dat jullie zo lekker gereden hebben.

Shanouk: Vervelend dat ze zo sterk blijft. Maar het komt vast goed Lachen!

Corien: Ik zal aan je denken vandaag. Spannend!

Lotte: Fijn dat je het zo leuk vindt Lachen

En nu moet ik rennen.. 't Is al bijna 9 uur Clown

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 09:21

Corien: Zal voor je duimen vandaag!
Kim: Wat is Sofietje leuk zeg!!! Ja

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 09:28

Goedemorgen!
@Corien: Zal voor je duimen vandaag!
@Kim: Leuke foto's en gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!
@Rowo: Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten met Coriana, balen dat Zetje niet mee wilde werken!
@Snoekiej: Vervelend dat Vorstin zich zo sterk maakt dan, hopelijk wordt het wel steeds beter!
@Jetske: Gefeliciteerd met je eerste winstpunten in de L1! En veel plezier van de week!!!

Ik ga zo de paarden maar eens naar buiten gooien en de stallen doen. Dan zal ik toch maar eens gaan beginnen met alle troep op te ruimen van afgelopen week Clown Helaas ruimt het zichzelf nog niet op.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:26

Goedemorgen!
Spannend Corien, zal voor je duimen!

Ga zo maar eens wat spullen schoonmaken van maarsbergen heb ik dat ook maar weer gehad Slapen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:42

Spannend Corien!

Ingrid: Mooi dat hij zo goed aanpakte in MB en leuke foto's!

Ik heb een ziekenhuis virus opgelopen. Een vriendin van mn moeder had dat opgelopen op haar werk (in het ziekenhuis) en mij dus aangestoken. Normaal krijg je dat alleen bij een zwakke weerstand. (alhoewel de mijne wel niet heel sterk zal zijn na 2 weken maximaal 3 uur slaap per nacht)
Maar voel me in ieder geval goed ziek. Wel balen want moet morgen voor het eerst lessen met de vrachtwagen.

Had gister nog wel Amati gedaan en dit keer maar 15 min gelongeerd te voren en toen gelijk los. Ging weer super. Ga vandaag of morgen voor het eerst in de grote baan met hem (zonder hekjes). En kijken of hij volgende maand mee kan naar Bert voor een paar huppeltjes.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:22

Goeiemiddag Lachen

Rowo: netjes van Coriana! Gefeliciteerd met je 2e prijs! Jammer van Zetje... Volgende keer beter!
Kim: mooie foto's!
Rosalie: fijne vakantie!
Ingrid: leuke foto's, fijn dat het goed ging Lachen
Snoekiej: haha ja ben ook super blij met hem! Vond het zo lief! Jammer dat Vorstin zo sterk was op de training, maar wel fijn dat je weer veel bij geleerd hebt. Gaat vast helemaal goedkomen! Lachen
Corien: succes vandaag!
PB: balen zeg, beterschap Ach gut

Ik ga zo mijn koffer verder inpakken. Eind van de middag vertrekken we naar Schiphol, we vliegen pas om 10 voor 9. Dus tot over 2 weekjes Doei!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:26

Tezz; veel plezier!
Corien; ik ga niks zeggen want altijd als ik succes zeg brengt het ongeluk. Boos!
PB; Beterschap!

Vanavond crosstraining in Minderhout,
maar het weer ziet er niet zo lekker uit, Verward

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:35

Goeiemiddag!
Ik heb echt heeerlijk uitgeslapien Lachen Was alweer erg moe, dus ik kon het wel gebruiken. Aan het einde van de dag ga ik lekker naar Vorstin, die heeft een dagje vrij.
Sterkte PB Ach gut
Veel plezier op vakantie Tezz!

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:39

Goeiemiddag!

Ik was vroeg wakker, dingen gedaan en weer gaan slapen. 12 uur werd ik pas wer wakker Bloos

@ pb: he bah, das ook vervelend

@ tezz: veeel plezier he!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:48

heey allemaal,

Gister ben ik nog op wedstrijd geweest, maar ging allemaal niet zoals het moest. Mn zusje moest eerst springen, paard kwam wat zweterig uit de trailer. Toch maar opgezadeld en wezen inspringen, maar daar aangekomen ging het totaal niet. Terug naar de trailer, zadel af, hij wou gelijk gaan rollen. Koliekerige verschijnselen. Dierenarts gebeld bij het secretariaat, want hij wou bij elke stap gaan liggen. Dus was allemaal wat stressig. Toen de dierenarts er was moest ik springen, maar dat wou dus helemaal niet. De mijne deed niets anders dan schreeuwen naar die van mn zusje. uiteindelijk met 3 balken rondgekomen.

Dressuur 1ste proef ging wel fijn, maar wat braaf. 178 punten en toch nog een 5e prijs. 2e proefjes was hij niet meer voorruit te branden en 177 pnt.

Paard van mn zusje is nu redelijk weer de oude.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:49

Jeetje dan schrik je ook wel als ze koliekerig zijn en helemaal op concours.. Gelukkig gaat het weer beter.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:51

Ja was inderdaad schrikken. En we konden hem ook niet zo naar huis brengen, want als hij gaat liggen in de trailer ben je nog verder van huis. Dierenarts heeft hem 2x gespoten en toen heeft mn vader hem naar huis gebracht. Onderweg ging het wel goed, maar thuis begon hij zo weer. Dus mn zusje heeft de hele middag met hem gelopen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:55

@PB: Dat is wel balen dat je niet fit bent! Ach gut Wel fijn dat Amati zo braaf is!
@Tientjeh: Balen dat alles tegen zat gisteren, gelukkig is je zusje haar paard wel weer opgeknapt! Er staat nog een foto op de site van de KNHS van vorige week van het crossen van jou.

Ik ga zo Nika even rijden en daarna heb ik nog les met de aanhanger, maar weer even verder oefenen.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:59

Is het nu wel weer helemaal goed dan Tientjeh.

Rijd ze Benthe.. ik ga zo ook maar eens wat dingen opruimen en schoonmaken.

Van de week start ik met coriana op het CSI Twente Haha! Super zin in, maar geen idee hoe ik het parcours moet verwachten. T moet er erg zwaar staan. Dat wordt dus een WKD naar binnen werken, samen met wat Twentse bokkers Nagelbijten / Gniffelen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:02

ik heb nog een mooie foto van Undercover in ermelo gemaakt

Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:03

Goeiemiddag!! Oeh er gaan er lekker een paar al op vakantie Cool Haha!

Leuk Rowo, denk idd dat ze daar wel dik bouwen Ja

Gave foto Tientjeh!! Erg mooi!! Pling

Heb net lekker buitengereden met Wootje, moeders mee op de fiets.
Ze voelde niet helemaal zuiver aan, al zag m`n moeder verder niks Nors opkijken . Toch maar gewoon een stapritje van gemaakt, lekker lang teugeltje, m`n moeder had d'r manen vast. Wo vond het helemaal gezellig Lovers ..
Staat nu weer lekker op het land.

Ik moet straks weer werken, nog even aan m`n opdrachten zitten.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:53

Goeiemiddag Doei!

Rowo: Lijkt me echt heel gaaf om daar te rijden! Succes alvast!

Met Madine is het nog steeds afwachten. Ze is gelukkig wel goed gezond en actief en fris. Ze heeft de drain er zelf uit gehaald maar gelukkig loopt het wondvocht aan de linkerkant van de wond en in het midden er wel goed uit. Had ook het idee dat het al iets dunner was dan gisteren. Morgen komt de DA weer langs dus even zien wat hij ervan zegt.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:56

Hoe lang zal het herstel duren dan Andrea? T is natuurlijk niet ff een klein wondje... Hoe heeft ze het nu gekregen?

En bij het CSI wordt ook een gewoon concours georganiseerd voor de B t/m ZZ... alleen staat het dan wel ff wat zwaarder en is de enthourage wel wat groter dan een normaal concours Nagelbijten / Gniffelen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:02

Dit zal wel minstens 6 weken en anders 2 of 3 maanden duren ga ik vanuit, als het zich herstelt, dat houd ik namelijk nog wel steeds in m'n achterhoofd.
En mocht het herstellen dan is het nog de vraag of ik weer op haar kan rijden. Er is namelijk spier/peesweefsel beschadigd.

Ja, we hebben gevonden waar het is gebeurd. Ze zijn in een stuk wei gekomen waar ze normaal nooit lopen. Daar stond een aanhanger met buizen en ze is tussen die aanhanger en een boom gelopen en tegen een stomp uitsteeksel van die buizen gekomen (zo'n ding waarmee die buizen aan elkaar bevestigd worden). Ik vermoed dat ze gek aan het doen waren aangezien ze vrijwel nooit door een smalle doorgang uit zichzelf gaat.

Aha oké, dat zal dan inderdaad wel wat dikker staan. Maar een mooie uitdaging toch!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:02

rowo schreef:
Hoe lang zal het herstel duren dan Andrea? T is natuurlijk niet ff een klein wondje... Hoe heeft ze het nu gekregen?

En bij het CSI wordt ook een gewoon concours georganiseerd voor de B t/m ZZ... alleen staat het dan wel ff wat zwaarder en is de enthourage wel wat groter dan een normaal concours Nagelbijten / Gniffelen

Wij komen vrijdagmiddag even buurten op het CSI.
Hebben VIP kaartjes gekregen.
Wellicht ga ik volgend jaar ook eens kijken of ik daar kan starten, lijkt me wel leuk.
Succes in ieder geval.