Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*ben niet nieuwsgierig hoor
*
Heb het dus niet afgekregen en vandaag feest gehad, dus ook geen tijd gehad. *zucht*
, gefeliciteerd!!! Lekker hoor zo'n debuut
.
Ben nu al verslaafd aan autorijden
.. Vond wel relaxed dat ik een beetje tempo kon maken daar. Morgen wil ik weer..
Morgenochtend maar weer op Wolin buitenrijden, gaat mijn moeder mee op de fiets, die vind dat altijd erg gezellig
.
.. Bij de hengst waarmee ik crosste, was dat ook een heikel punt, heb echt een keer mijn handen tot bloedens toe gereden
. Ik wilde hem niet op een pessoa-bit zetten, mijn ervaring is dat paarden er niet fijn op gaan springen. Reed hem uiteindelijk op een heel dun D-trensje, kon hem hier wel fijn op rijden uiteindelijk, heb wel spierballen door hem gekregen
.
, dit waren de allereerste crosstrainingen met haar. Ongeleid projectiel was het toen nog
...
Fijn dat jullie zo lekker gereden hebben.
!
Helaas ruimt het zichzelf nog niet op.

Was alweer erg moe, dus ik kon het wel gebruiken. Aan het einde van de dag ga ik lekker naar Vorstin, die heeft een dagje vrij.

Wel fijn dat Amati zo braaf is!
Super zin in, maar geen idee hoe ik het parcours moet verwachten. T moet er erg zwaar staan. Dat wordt dus een WKD naar binnen werken, samen met wat Twentse bokkers
. Toch maar gewoon een stapritje van gemaakt, lekker lang teugeltje, m`n moeder had d'r manen vast. Wo vond het helemaal gezellig
..

rowo schreef:Hoe lang zal het herstel duren dan Andrea? T is natuurlijk niet ff een klein wondje... Hoe heeft ze het nu gekregen?
En bij het CSI wordt ook een gewoon concours georganiseerd voor de B t/m ZZ... alleen staat het dan wel ff wat zwaarder en is de enthourage wel wat groter dan een normaal concours