Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caatje1986 schreef:Ik respecteer iedereen zijn/haar standpunt tov de crossbeschermers hoor! Hoop niet dat ik nu een stormvloed van kritiek over me heen krijg. Wilde alleen aangeven hoe het ook goed kan gaan.
Lielle schreef:en dat bedoel ik dus ook. Voor mij een geval van "better safe than sorry" maar daar moet iedereen zelf in kiezen. het enige nadeel van crossbeschermers is in mijn ogen de prijs.
Lielle schreef:Ik heb exact een keer met gewone beschermers getraind, hield er (en dat is wel gewoon pech) meteen een schiefel aan over
rowo schreef:In gorssel zag ik mensen Z rijden zelfs zonder bescherming achter. Dan zou ik niet eens de cross in durven
miss_jumpy schreef:rowo schreef:In gorssel zag ik mensen Z rijden zelfs zonder bescherming achter. Dan zou ik niet eens de cross in durven
Echt waar?
Volgens mij mag je eigenlijk niet eens zonder bescherming crossen...
Lielle schreef:Dat is idd mijn allereerste les geweest en de enige keer met springbeschermers. De picknicktafelfoto ( http://home.tiscali.nl/antoinederksen/s ... m_mooi.jpg ) is ook de sprong van de schiefel, hij heeft toen hard aangetikt linksvoor.
Lielle schreef:miss_jumpy schreef:
Echt waar?
Volgens mij mag je eigenlijk niet eens zonder bescherming crossen...
ik geloof niet dat er zoiets in het reglement staat, maar het zou wel goed zijn als dat zo was.
_Jitske_ schreef:Ik heb ook wel eens iemand in het M-pony's zien rijden gewoon hélemaal zonder bescherming, zelfs geen peesbeschermers!!
Scum schreef:Ik ben het niet eens over de prijs. Die beenbescherming an sich is duur. Maar (ik haal het verhaal van Online in M'bergen er weer bij) de rekening van de DA als het misgaat is nog veel duurder.
Scum schreef:Ik kan me wel voorstellen dat je twijfelt voor je eerste cross. Stel dat je het niks vindt, of dat je paard het niks vindt. Dan zit je wel met die dure beenbescherming te kijken. Lenen is dan een optie.
Aan de andere kant ga ik er wel vanuit dat je eerst trainingen hebt gevolgd om te kijken of je het samen wel leuk vind. Maar op trainingen heb je ze eigenlijk nog meer nodig. Omdat je dan vaak nieuwe dingen uitprobeert.