Wanneer komen je ouders weer dan? Zullen zij ook blij mee zijn
Heb mijn vader al gebeld, die ging net naar een klant dus kon ook niet eerder naar huis. Denk dat ze om iets van 18.00 uur thuis zijn. Maar had hem gelijk al even gebeld. Vond het wel stoer van mijn broertje en mij dat we er al een plaat voor hadden gezet Hij zou wel even naar de verzekering bellen om er een nieuwe ruit in te laten zetten
Het KNMI verwacht dat de aangekondigde storm in de middag en avond nog meer zal huishouden in ons land. Het weeralarm is vroeg in de morgen opgeschroefd. De meteorologen verwachten nu dat niet alleen in het noordelijk kustgebied windkracht 10 verwacht wordt, maar ook in andere gebieden langs de kust. De windstoten kunnen in het hele land 110 tot 130 kilometer per uur bereiken.
Bij ons op stal is er ook vanalles kapot. We gaan van het zomer gelukkig nieuwe stallen bouwen... Waar de paarden staan is het gelukkig wel allemaal nog goed. Wij hebben ook de les voor vanavond maar afgezegd
Het was hier net best weer..mooi de zon erbij . Paardjes ff buiten gehad..die waren heerlijk aan het stuiteren. Kreeg ze amper weer mee naar binne, haha.
Begint nu weer harder te waaien..hoop dat alles hier wat houdt. Wonen op een boerderij op de ruimte..dus dat gaat lekker..
Das een beste kraan! Goh dan schrik je je ook helemaal te pleuris.
Wat vreemd dat het op sommige plaatsen wel ff mooi is gewest. Hier is het nietecht meer droog geweest. Gelukkig zijn vanmorgen de paardjes er ff uit geweest. Durf het niet aan ze nu uit de stal te trekken...
Pfff.. ben benieuwd wat we nog meer gana krijgen vnvd... Moet de balken nog afschilderen, maar vind niet zo'n fijn idee alleeni n de schuur nu.