Ik eet elke dag dat we zelf koken ook echt minimaal 2 ons groente en doordeweeks gaan er twee fruitjes mee naar kantoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiska schreef:margo kom je zondag bij me eten dan, ga lasanga maken...
g0otje schreef:
jij wordt later een strenge gestructureerde moeder!! iedere dag 2 ons groenten en 1 ons fruit
miss_jumpy schreef:oh, nu wordt het nog erger....
Ik eet elke dag dat we zelf koken ook echt minimaal 2 ons groente en doordeweeks gaan er twee fruitjes mee naar kantoor
Anne_ schreef:De bruine.. trouwens.. Ik wil ook bij iemand eten..
Geen zin om boodschappen te doen!
g0otje schreef:IndianSummer schreef:Lielle; Jammer dat je stopt als mod!
Pff, ik moet ook nog steeds nieuwe laarzen, gelukkig dat ik nog leef van het geld van mijn ouders..
En de rest; die ben ik alweer vergeten..
VerwenT nest
g0otje schreef:miss_jumpy schreef:oh, nu wordt het nog erger....
jij bent een echt kantoormuts, hier naast me zitten ze ook al aan de worteltjes!!
Jiska schreef:omdat ik daar geen oven heb....
maar ik kan het ook meenemen naar bathmen volgende week. ik ga dit weekend niet naar princenhage...
Anne_ schreef:Jiska schreef:als je mn partner wordt wel anne! of mn kind, maar dat zal lastig gaan denk ik!
Mmm en je gaat morgen al weg toch? Dan is trouwen geen optie(wel heeel last-minute), en mij adopteren zal ook niet gaan want ik ben 18+..
Goed idee! Das lekker, had laatst wraps gemaakt uit het fokke en sukke studenten kookboek was echt lekker!
gesneden avocado
ijsbergsla
kipfillet
kwark+een beetje pesto (in de mix)
Van alles wat tussen je wrap en het is écht lekker..
miss_jumpy schreef:Jiska schreef:omdat ik daar geen oven heb....
maar ik kan het ook meenemen naar bathmen volgende week. ik ga dit weekend niet naar princenhage...
Ik doe ook mee in Bathmen....