wbork morgen maar even overmaken. volgens mij was het vorig jaar dat ze het liefst het geld overgemaakt wilde hebben ivm minder geld aanwezig op wedstrijd dag.
Oh echt hihi! Ik heet Mette Oros en pony heet: Epke! Ik was nooit lid bij een vereniging, nu pas sinds een maandje dus gaf dat nooit door! Maar nu rijd ik bij PC zuidwijk
Voor diegene die in Limburg willen starten, je kunt je nu inschrijven voor sgw Hulsberg. Gewoon via startlijsten. je kunt ze ook vinden op facebook, want ze gaan op die dag ook nog veel demonstraties verzorgen...ben benieuwd https://www.facebook.com/profile.php?id ... fref=nf_fr
Ik ga ook mee naar de tripalon van Gorssel, echt zin in. Alleen vandaag met die van mij in een meertje geoefend en er is nog een hoop te leren, zullen we maar zeggen. Uiteindelijk kreeg ik hem er gelukkig wel alleen in en ik ben er zo'n 25 keer in en uit geweest. Ook nog twee andere waterbakken nabij geprobeerd, maar weer hetzelfde getut, hij vindt het allemaal zo spannend. Hoop maar dat de aanhouder wint
Apocalatch
Geplaatst: 28-02-13 22:04
Ik zag net op de site van SGW Vlietland dat de B paarden daar zonder dressuur verreden gaat worden.
Laatst bijgewerkt door Apocalatch op 28-02-13 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
ja, ik vind de dressuur er wel bij horen....dan is het inderdaad helemaal jammer...
MissBay
Geplaatst: 28-02-13 22:14
ik ben echt supermoe en lig op de bank m'n ogen open te houden voor Snorrewind zometeen... ik ga 'm wel met dressuur rijden, denk ik. hoewel ik zag dat de dressuurringen naast start cross liggen, dat wordt nog feest met die van mij...