Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hennienke123 schreef:waar kopen jullie je sets?

) maximiliano schreef:[ Afbeelding ]
Hier dan eindelijk mijn set helemaal matchend compleet. De paarse sporenriempjes zijn weggevallen achter het hek.
Heb nu ook paarse springschoenen achter. Waren toch wel echt nodig.
Ik ben nog op zoek naar zoiets.. Lousje22 schreef:maximiliano schreef:[ Afbeelding ]
Hier dan eindelijk mijn set helemaal matchend compleet. De paarse sporenriempjes zijn weggevallen achter het hek.
Heb nu ook paarse springschoenen achter. Waren toch wel echt nodig.
Mag ik vragen waar je dat paarse shirt vandaan hebt?Ik ben nog op zoek naar zoiets..

Loetie84 schreef:Een echt goed bijpassende capcover is er niet marleentje!Is dit klasse B???
Heb twee maanden geleden een flinke dip gehad met mn paard... ging de afgelopen weken wel weer de goede kant op, maar toch maar besloten om een oefenrondje te rijden voor het vertrouwen ipv B.
Ik schrok idd al van de spring-hindernis! Hahaha. Juist tof dat je dan een stapje terug doet hoor! Niks mis mee... Heb net ook een tijdje weer saai BB gesprongen omdat ik nadat mn schouder uit de kom ging even een dipje had. Ben nu bijna weer zo ver dat ik B durf! Staat op de planning voor 17 november, dus ik heb nog even!