. En MM natuurlijk. Hopelijk valt de schade mee!Bianca ook een
. En volgens mij ben ik een otje
.Verder geen inspiratie
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

viefdepief schreef:Dat jullie Otje niet kennenAl moet ik bekennen dat ik ook wel vrij veel van Annie M.G. Schmidt ken...
Otje, ik ben Otje en mijn vader die heet Tos
wij hadden alle videos!
wil je Beau een keer lenen? Enne, jij kan echt wel rijden, Z dressuur, Z springen, dat wordt je echt niet als je het niet kunt!
ik heb uitgeslapen tot half 2, ik blijf doorslapen totdat er licht is als ik niet wakker word gemaakt. Helaas komt er geen licht door mijn rolgordijn als hij dicht zit. Balen! Toen samen met papa mijn enkel maar even 'waterproof' gemaakt zodat ik eindelijk weer even lekker kon douchen ipv steeds in bad. En toen was het ook zo tijd om naar Eelde te gaan, heb van 5 tot 9 gewerkt. Ik doe zo mijn rolgordijn open zodat ik morgen om 7 uur wakker word
kan ik nog even rijden, en dan om 1 uur weer aan het werk. 
? Nee dat is toch een luxaflex ofzo? Die van mij kun je met een touwtje naar boven en naar beneden trekken. Ik heb hem alleen 's avonds helemaal dicht zodat mijn ouders en kleine zusje niet kunnen zien dat mijn licht nog aan is
.
muts_marijke schreef:nu in ambulance geert is v paard gevallen. Zowiezo gebroken voet

Ik zou als ik jou was gewoon even lekker uit gaan waaien ofzo en gewoon niets moeten met de paarden. Ik heb 3 jaar gevochten met de pony, laatste half jaar ging het iets beter qua dressuur en toen heb ik Dakar gekocht, soms ook zuur hoor!
Die loopt z'n rondje wel braaf alleen kan die nog niet zo heel veel naast wijken en achterwaarts