[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:01

Ja, dies leuk! Lief koppie!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:05

Ja is een charmante merrie en kan goed springen en echt lief.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:08

moguh!

laura: thanx voor je compliment ;) ik heb er meer die extra kunnen draven zelfs :P
vind het trouwens idd wel een aansprekend dier, een echte sir donnerhall, die hebben allemaal bloed..
die rhodium vind ik dan niet veel aan, heeft geen schoft..

@ voorplukken, die meeste zijn hier helaas ook voorzien van weinig voorplek....
@ dekens: meeste zijn aardig makkelijk bij ons, alleen blingh wil nog wel eens een hapje proberen te nemen van zijn eigen deken..
@ danielle: hoodfpijn is nooit grappig,...
@ mirthe: mooi rood is niet lelijk!!
@ vief: sterkte op college!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:17

Morguh!!!

Leuke paarden Lau! Hebben jullie nog meer advertenties op sporthorses?
Eef, Dominick dekens hebben nog gewone sluitingen. Super fijne dekens ook.

TG had wel een redelijke voorpluk maar hij had in het zwembad zn hoofd gestoten en dat moest worden gehecht. Is er ook een heel stuk weggeknipt.
Ik zit te denken om 2 potten myoplast voor hem te bestellen, hij gaat nu weer echt aan het werk en kan ik hem mooi een beetje extra op gang helpen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:19

Dominick dekens zijn mooi, alleen vind ik het jammer dat ze geen loopsplit hebben!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:20

Mijn ervaring met Myoplast is dat het niet heel veel zoden aan de dijk zet TG. Kost een hoop geld maar doet niet veel. Met goed training (heuveltjes stappen bv) kun je heel goedkoop zelf aan de spieropbouw werken.

Toevallig stuit ik net op dit topic:
[VS] Equitop Myoplast vs Creatine Pharmahorse.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:23

Oja, die kan ik ook nog proberen. Ik heb nu alleen maar Weatherbeeta dekens, die vind ik veruit het beste kwa pasvorm maar de nieuwe hebben helaas ook alleen maar klips. Gelukkig heb ik er nog een paar met 'gewone' sluiting liggen. :P

Karen, zag dat ze bij Dochorse nu heel goedkoop zijn!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:38

Moet je zaterdag bij de Gelderse nog helpen op de club Sim? Kom denk ik ff kijken naar het M en als ik het red naar het L.
Weatherbeeta dekens zijn idd fijn, heb ik ook. Al heb ik nu een andere omdat What te smal was voor de oude van Vero. Maar zijn inderdaad super fijne dekens.

Ik heb mazzel vrijdagavond! Mag als laatste starten in het dressuurgroepje, doen er ook maar 5 mee.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:41

Ik heb 1 dominick deken maar nog nooit schuurplekken oid gehad. Dus ik mis daar niet echt een loopsplit. Maar kan per paard verschillen natuurlijk.

Sim, ik ga eens kijken wat dat andere spul is. En naar nog meer opties.
Eef voer jij nog myoplast? Bij Medhorses is ie nu 57 euro.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:43

Ik heb ook wheatherbeeta maar Hetje sloopt ze bij de vleet. Deze winter al drie...

Ga komende winter maar weer een rambo kopen die houdt hij nl heel... Meneer heeft gewoon een dure smaak.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:46

Ik had hem al gezien Mootje. Erge is van dergelijke types krijgen wij 10mailtjes op een dag. En dan meestal in de volwassen variant ook nog :Y)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:47

Haha. :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:48

beetje jammer altijd, ik kan daar nooit zo goed tegen :P tegen zulke mensen/kinderen...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:51

Sannnn schreef:
Moet je zaterdag bij de Gelderse nog helpen op de club Sim? Kom denk ik ff kijken naar het M en als ik het red naar het L.

Nee, ik moet vrijdagavond helpen. Zaterdag niet. Tijdens JIN moet ik op zaterdag helpen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:58

Ik heb wel goede ervaringen met Myoplast moet ik zeggen. Volgens mij staat er nog wat, zal eens kijken of het iets voor Raimaer is.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 11:00

Ik heb het idee dat het TG ook wel heeft geholpen in het verleden. Maar het is wel duur spul.
Misschien is Pavo Muscle Build ook wel goed. Iemand hier ervaringen mee?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 11:21

Mijn merrie heeft myoplast en sanconil gehad. Myoplast geen verandering gemerkt, sanconil wel, maar dan vooral op het gebied van uithoudingsvermogen.

Beste resultaten merk ik toch met de Force van Marstall, zoiezo reageert mijn paard en dan voornamelijk de spieren het best op Marstall. Cellsan reageerde ze ook heel positief op, ga ik ook zeker weer voeren als ze weer aan het werk gaat.

caro29

Die Vos is qua type leuk en die moet je over een jaar terug zien met extra vlees en spieren erop. Die Rhodium vind ik net een pony.
De 2 dames die ik nu op stal heb slopen niks. De ruin haatte dekens en die stond het liefste zonder deken. Die kreeg hem af zonder iets los te maken of hij nu geschoren was of niet. Die had speciale met extra denier en schuurvaste stof. Schimmel was gisteren boos toen ik de dekens eraf haalde om ze te verleggen. Die vindt het wel lekker met haar halsstuk enzo.

Sannnn

Vriendin van mij gebruikt Pavo Karen, die heeft er zeer goede ervaringen mee.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:14

Dat is dan nog wel een keer het proberen waar Sandra.

De voorlopige lijst van Bunschoten staat ook op hun site.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 13:34

EvelienH schreef:
Oja, die kan ik ook nog proberen. Ik heb nu alleen maar Weatherbeeta dekens, die vind ik veruit het beste kwa pasvorm maar de nieuwe hebben helaas ook alleen maar klips. Gelukkig heb ik er nog een paar met 'gewone' sluiting liggen. :P
Ik heb ook twee weatherbeetas gehad maar die hielden het niet lang vol. Pasvorm was wel echt heel erg mooi. Merken van de dekens die ik nu heb weet ik eigenlijk niet.. Ik heb een 200grams en een 300grams.
Dit is de dikke deken: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KKCKL8VG.jpg
En de 200 grams: http://www.mijnalbum.nl/Foto-YMJR3YUE.jpg
Vooral die dikke is echt heel erg fijn. Zit ook mooi. Heeft wel van die snelsluitingen. Dit jaar heeft Viesje geen deken op vanwege zijn blessure en eigenlijk bevalt zelfs dat nog wel. Niet meer het gestres over de dekens, welke er op moet en of hij wel heel blijft met al die stoeiende ruinen. :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 13:52

Hoofdpijn is verdwenen dus kan weer normaal naar mijn computerscherm kijken. B-)

Afgeknipte voorplukken, zo zonde vind ik dat! Echt niet mooi. Tessa haar voorpluk lijkt een beetje op het haar van Bert :D
En ik koop meestal goedkope dekens, ze hebben er nu 1 op van de welkoop. Alleen tessa heeft een dure, goofy sloopt alles door onhandigheid. Blijft altijd wel ergens achter haken en zit er weer een scheur in.. Zelfs met hoge denier!
Die vos vind ik geen aansprekend paard, maar ben wel benieuwd naar een filmpje van zijn draf. Die Rhodium heeft een leuk hoofd!
Mirthe leuk dat 538 komt!
Noor die bril is leuk!

Heb hele functionele handschoenen gekocht, zien er alleen niet uit!!
Van die dingen met halve vingers, maar dan kan je er een flapje overheen doen en dan is het een want. :') Handig voor opzadelen.
Vanmiddag dressuurles...Heb mijn huiswerk goed gedaan dus hoop dat we weer verder kunnen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 14:02

@ Evelien de klips kun je er toch afhalen en de gesp gewoon gebruiken. Ik heb bij de bruine 1 klip kapot en gebruik gewoon het riempje want moet nog een nieuwe klip kopen.
Ik heb ook die van de welkoop en die zitten prima bij alle 2.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 14:32

Mijn paarden laten de dekens gelukkig heel :D Al hangen de buik singels van Beat met een sporenriempje vast, want die clips had toc er nog afgesloopt!

Noor: mooie bril, mijn smaak! Die van mij heeft een panterprintje aan de binnenkant :+
Lau: ben benieuwd naar een filmpje van de draf, zeker omdat jij stelt dat geen 1 paard binnen dit topic ook zo kan draven! Nu willen we bewijs :D
Mirthe is vandaag totaal in rood haha, leuk :)

en nu ga ik weer offertes versturen :+