rowo schreef:
@ Billy: had je nog door dat ik het was vanmorgen in Boekelo die tegen je zei dat je naar de waterbak van de Military kon?Fijn dat je lekker getraind hebt!
Zoiets dacht ik al

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Ik wist niet of je me herkende, maar vond het ook zo dom om te zeggen: goh ben jij niet van bokt
Ja trainen was heerlijk. Echt super weer was het! Heb echt genoten!
Leuk beest trouwens je vosje, super sympathieke uitstraling! En je hond is echt cool
Mootje schreef:Billy, hoeveel kleren had jij mee naar nieuw zeeland? Volgens mij ben ik een beetje te enthausiast bezig geweest
muts_marijke schreef:@ Caro Ula ging vroeger geregeld liggen als je op een sprong aanreed, stijgert, (kan zich geregeld niet houden en valt dan samen met Geert) wil geregeld niet linksom stijgert dan of rent naar de omheining en weigert op het laatste moment smerig voor een sprong, sprong door oxers enz ipv erover, bijt en slaat op concours. euh..... nog meer???
billy1 schreef:muts_marijke schreef:@ Caro Ula ging vroeger geregeld liggen als je op een sprong aanreed, stijgert, (kan zich geregeld niet houden en valt dan samen met Geert) wil geregeld niet linksom stijgert dan of rent naar de omheining en weigert op het laatste moment smerig voor een sprong, sprong door oxers enz ipv erover, bijt en slaat op concours. euh..... nog meer???
maar verder is ze heel lief!!!