[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:54

rowo schreef:
:wave:

@ Billy: had je nog door dat ik het was vanmorgen in Boekelo die tegen je zei dat je naar de waterbak van de Military kon? :+ Fijn dat je lekker getraind hebt!

Zoiets dacht ik al ;) Maar was lekker trainen vandaag he!

Mootje

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:56

Billy, hoeveel kleren had jij mee naar nieuw zeeland? Volgens mij ben ik een beetje te enthausiast bezig geweest :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:57

Ik wist niet of je me herkende, maar vond het ook zo dom om te zeggen: goh ben jij niet van bokt :+

Ja trainen was heerlijk. Echt super weer was het! Heb echt genoten!
Leuk beest trouwens je vosje, super sympathieke uitstraling! En je hond is echt cool 8-)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:00

rowo schreef:
Ik wist niet of je me herkende, maar vond het ook zo dom om te zeggen: goh ben jij niet van bokt :+

Ja trainen was heerlijk. Echt super weer was het! Heb echt genoten!
Leuk beest trouwens je vosje, super sympathieke uitstraling! En je hond is echt cool 8-)

Thanx ben erg blij met beide beesten! Vosje was ook erg stoer vanmorgen, hoop dat ze volgende week in Diepenheim net zo stoer is }> Ik had trouwens Zetje veel groter verwacht...

Mootje schreef:
Billy, hoeveel kleren had jij mee naar nieuw zeeland? Volgens mij ben ik een beetje te enthausiast bezig geweest :+

Ik mocht 30 kg meenemen dus had een hele grote ROZE koffer ook helemaal vol :o Dus ik denk niet dat ik een echt goed voorbeeld ben ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:03

Billy en Rowo hebben lekker getraind. :)
Joki,, succes!!

Zo, net even grote schoonmaak gehouden beneden. Boven doe ik wel weer een andere keer. :P
Wil net tv gaan kijken, doet de tv het niet. Iets met het kaartje, heel handig..

Caap liep super fijn vandaag dus die was snel klaar. Scene was braaf nadat hij vrijdag alleen maar liep te vechten. := Gelukkig heeft hij er wat van geleerd. Morgen gaat mijn instructeur erop, ben benieuwd.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 16-10-11 19:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:03

Haha, inderdaad _O- ik heb een hele kleine rugtas (55 liter). Heb nu alles in 6 waszakjes zitten :=
Noor, help!! Wat had jij mee naar thailand? :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:05

gelukkig had Geert altijd een fijn paard erbij, daarom kan hij het goed relativeren. Geert heeft zich er wel bij neergelegd dat hij niet wint met Ula. Eerder had hij Ludger er bij naast en die deed altijd leuk mee. Nu hij Andor heeft is het voor Geert alleen maar leuker. Al is Geert erg blij met Ula omdat zij gewoon super ruig is in de cross. Als ze die weigering gister niet had liep ze dus weer met 2 vingers in der neus binnen de tijd. (Geert had nog 50 sec. over toen hij nog zo'n 400m moest met 2 sprongen :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:07

@ Evelien heb je ziggo? Dan kaartje eruit en alle stekkers een minuut van het stroom halen. Dat is de oplossing die ze aan de telefoon geven werkt prima.
@ MM wie weet ziet Ula het licht nog eens en gaat zij iedereen verbazen. Klinkt wel als een goed crosspaard. Heb geloof ik gemist waarom het een aparte is.

Mijn koffer is gepakt. Ik heb niet veel mee voor mijn doen. Net schimmel gelongeerd en cavaletti training gedaan. Paarden hebben nu vrij tot vrijdag want baasje heeft zon en warmte nodig :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:08

Hoe gaat het nu met Andor en de crossambities dan Marijke?

@ Dorien: Zetje is toch echt groter dan 1.75m. Maar t is geen kolos, zo'n lomperink. Althans, dat vind ik!

Ik zal eens gaan afwassen.

Edit: @ caro: lekker zeg! Waar ga je eigenlijk heen?

@ mootje: wanneer ga jij eigenlijk weg?
Laatst bijgewerkt door rowo op 16-10-11 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:08

Waar ga je heen Caro? Volgens mij heb ik er over heen gelezen :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:10

Fijn dat jullie lekker getraind hebben Billy en Rowo. Hoe gaat het nu met Mythy Billy?
Succes met spullen pakken Mootje, altijd lastige klus. :P

Nieuwe crosshelm besteld, ga met mijn oude niet meer crossen. Stiften staan erin. Dacht kan ik mooi de roze bestellen, maar die had 4 weken levertijd. -O-
What loopt hetzelfde als gisteren, beetje stijf. Viel me alles behalve mee, zelf loop ik lastiger dan gisteren. :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:11

Thanks Caro, dat ga ik eens proberen! Veel plezier. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:12

Gelukkig valt het mee met What. Roze crosshelm?! waar heb je die gezien??? Jij dus meer stijf/spierpijn dan gister. Balen. Morgen zal het nog wel erger zijn. Hopelijk kunnen ze je op stage los maken.

Pak ze Mo.
Fijne vakantie Caro, wanneer vertrek je eigenlijk?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:13

@ Caro Ula ging vroeger geregeld liggen als je op een sprong aanreed, stijgert, (kan zich geregeld niet houden en valt dan samen met Geert) wil geregeld niet linksom stijgert dan of rent naar de omheining en weigert op het laatste moment smerig voor een sprong, sprong door oxers enz ipv erover, bijt en slaat op concours. euh..... nog meer???

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:15

Er is hard getraind lees ik. Super!
Sann: die cap kun je dan inderdaad beter weg doen. Eng idee hoor!
Caro: fijne vakantie!!

Wij hebben heerlijk gereden: Giga en ik en Paul met de fiets :D . Het was wel knetterdruk in het bos: vooral ook bij het oversteken van de twee drukke wegen: pffff, wat een auto's............ Maar het ging heerlijk!! Giga heeft alleen geen rem meer op de galoppeerpaden :P . Geloof dat ik haar ietwat te enthousiast getraind heb. Nou ja, als Laurie nog maar een rem vindt bij de crossen :Y) .

Nu ga ik even lekker douchen. Heb het koud gekregen en hier en daar wat spierellende.

Edit: klinkt niet echt gezellig als springpaard Marijke >;) .

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:17

muts_marijke schreef:
@ Caro Ula ging vroeger geregeld liggen als je op een sprong aanreed, stijgert, (kan zich geregeld niet houden en valt dan samen met Geert) wil geregeld niet linksom stijgert dan of rent naar de omheining en weigert op het laatste moment smerig voor een sprong, sprong door oxers enz ipv erover, bijt en slaat op concours. euh..... nog meer???

maar verder is ze heel lief!!! }>

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:18

maar verder is ze heel lief hahaha ben ook onwijs gek met der omdat ze gewoon ula is. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:18

billy1 schreef:
muts_marijke schreef:

maar verder is ze heel lief!!! }>

hahahahaha mijn reactie staat er onder :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:19

Pff Marijke... en je zet Geert ook nog met een gerust hart op zo'n paard? :+ Zo 1 kwam er bij ons niet in :o

@ Sann: jeetje zeg, je hebt wel echt geluk gehad dus gisteren. Heel verstandig dat je een nieuwe helm besteld!
Laatst bijgewerkt door rowo op 16-10-11 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:20

Heb mij druk gemaakt om niks :+ halve tas is leeg en hij weegt nog geen 8kg!
Dat zou ik zelfs een rotpaard vinden, Marijke!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 19:21

uhm ik heb toch iets te veel gedaan vandaag.
vanmorgen dan eerst met ol gelopen toen bay gereden. daarna naar oma gefietst. Maar terugweg viaduct op dacht ik waarom ben ik hier aan begonnen kon geen kracht meer zetten met links omdat knie zo'n zeer deed.
thuis even gezeten en toen zoeff nog gedaan.
nu is mijn been echt op.

van de week maar beetje rustig aan doen zodat we goed herstellen voor barchem

verder is er lekker getraind.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:22

_Sim_ schreef:
Pak ze Mo

het kan aan mij liggen maar ik kreeg er even een raar idee bij :+

sannn vier weken is toch helemaal niet zo lang, gewoon bestellen!
waarschijnlijk is Ula vergeleken met marijke een engeltje :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:23

bvw schreef:
_Sim_ schreef:
Pak ze Mo

het kan aan mij liggen maar ik kreeg er even een raar idee bij :+

Het is idd op meer manieren op te vatten.
Mijn bedoeling is geheel onschuldig vandaag.

Sannnn

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:30

4 weken is idd niet lang, maar hoop wel Barchem of Bathmen te kunnen starten en dan is 4 weken te lang. Ga niet met deze helm nogmaals starten.
Bij Canter heb je roze Sim, interesse. :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:31

Sannn, hoe gaat het met je hoofd? Gelukkig loop je stage bij een fysio ;)