het komt er alleen op neer. Ik heb inmiddels water bij de wijn gedaan, nu hij nog.... *gaat topic bekijken*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het komt er alleen op neer. Ik heb inmiddels water bij de wijn gedaan, nu hij nog....
. Zo meteen nog even wat laatste dingen regelen en dan vertrek ik naar Limburg voor 1,5 week. Eerst een paar dagen relaxen en wat paardrijden en volgende week stage lopen.
. Bij mijn eind examen feest was de bliksem ook 10m van de tent in een boom geslagen, die zag er daarna uit als een geschilde banaan. Ik heb me er niets van aangetrokken en ben gewoon in de tent verder gegaan met feesten
.

), was gisteravond op weg naar stal en mijn scooter deed heel raar, stopte er ineens mee vlak voor stal en toen kon ik met horten en stoten het terrein op komen. Ik zag mezelf al staan halverwege op de terugweg midden in een storm, maar kon gelukkig een lift krijgen van een stalgenootje.
stom ding... Puntje vind ik altijd gaaaaf! Maar heb ik dit jaar nog niet mogen springen bij hem. Ben benieuwd naar je filmpjes!
haha, leuk!Eef_Bam schreef:Daar heb je gelijk in Noor, maar het is wel heel bot om zoiets gewoon hardop te zeggen.
Mistid: Zij had toch ook dat topic over borderline, misschien dat ze daarom van die aparte topics plaatst?

kan het niet laten