Weer terug uit Chaam. Had me er teveel op verheugd denk ik, want werd een tegenvaller..... "jongste" heeft af moeten melden na de dressuur. Ze was gewoon ziek
. Hoe krijg je het voor elkaar.... 500 km rijden, kou lijden in een blokhut, 2 dagen de wekker vroeg en dan ziek worden. Nou ja, volgende keer maar weer beter.
Ponylief deed het hier thuis vandaag beter. Laatste 2 puntjes in de B, over 2 weken starten in de L
@Sannn: Laat de kerkgangers maar kijken hoor. In Chaam startte vandaag iemand uit Staphorst, dat verbaasde me ook al. Daar wonen dus ook mensen die wat anders doen dan naar de kerk gaan.
@ Vief: wat balen zeg, dat ze geen spullen afstuurt. Toevallig net op een hele prettige wijze via mp een burberry hondenhuis gekocht voor onze jack russell. Binen 3 dagen alles betaald en ontvangen. En zo hoort het ook eigenlijk te gaan natuurlijk.
@ Noor: "geduld is een schone zaak". Rustig afwachten, het komt vanzelf, maar met dit weer....... nou, dan komen er best vaak veulentjes.
verder weet ik niet zoveel meer, ben het toch nog zat, na die boswandeling in Chaam