Werk ze vandaag overigens. K ben blij dat ik vrij heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteravond zijn de boodschappen voor de kerst al gedaan, dus dat wordt lekker eten in mijn remy
Ik heb al allemaal semi-foute goedbedoelde opmerkingen gekregen over dat het met mij ook wel goed komt, want met hen is het ook goedgekomen
.
.
. En spek glad
..
Vandaag maar eens beslissen of ok zondag wel of niet naar Marienheem toe ga. Heb eigenlijk niet zoveel zin om mijn paarden onnodig te wagen aan deze weersomstandigheden.......... 

Sneeuwde toen al en er ligt nu weer een flinke laag. Werd ook wakker van een auto die niet weg kwam voor ons huis

.
. Al doen we dit jaar niet aan cadeautjes etc.
. 

voor Laura. 

.

Moet natuurlijk ook nog even naar Woll, dus moet maar eens wat gaan doen wil ik het allemaal een beetje redden, geen idee hoe de treinen momenteel rijden en moet richting Utrecht. Werd gisteravond door stal gebeld (schrik er altijd van..
) maar stalhouder vroeg of Woll vandaag al in de merriebox mocht. Want hij had iemand anders voor een gewone stal. Benieuwd wat Woll ervan vindt. Stuk rustiger daar, maar wel lekker groot 4x5 en een eigen luikje om naar buiten te kijken