Anthea: Jeetje wat een vervelend nieuws . Hoop dat het goed komt na de behandeling!
Ik ben net thuis ban praktijk. Was wel leuk . Ga nu eerst Sofie even rijden, en daarna duik ik lekker mijn bed in. Morgen om half 10 weer in Leeuwarden wezen tot 6 . Maar blijf daar dan slapen . Vriendin van me is jarig en gaan we ook even op stap. Woensdag wel weer om half 10 praktijk. Maarja, ze word maar 1x 18 .
heb net mn eerste werkshift erop zitten. Viel me alles mee en het is ontsettend relaxed om vanuit huis te werken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het vooruitzicht van Tanzania me er wel doorheen sleept
Anthea: Jeetje wat een naar nieuws zeg.. Hoop dat je straks positief nieuws krijgt.
JN: Oeeew lekker zeg! Veel plezier nog!
Ik heb net nog gezellig wat koffie en thee zitten drinken na nog even heel fanatiek 2 uur gestudeerd te hebben. Nog even 1 doos uitpakken en dan lekker slapen !
Slaap lekker Vief!! Benthe is lekker aan het wintersporten
Heb lekker Grey's Anatomy en Ocean's Eleven gekeken .. Heb lekker lui avondje
bianca1980
Geplaatst: 10-03-09 00:08
Anthea , wat erg , ik hoop dat je paardje zich erdoor heen slaat,
ga morgen even wat terug lezen, was veel te druk afgelopen week...teveel bokt gemist..
Lappie_Lap
Geplaatst: 10-03-09 00:08
@ Anthea ... neeee! Wat ontzettend sneu voor haar en jijzelf! Hopelijk slaan de therapieën aan
@ WL en J_N .. ik kan m'n draai niet echt vinden in de werkende wereld. Ik ben op open dag geweest en daar vond ik de studies Forensic Sciences en Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoek (beide HBO) wel erug leuk en interessant!
Net eindelijk voor het eerst een fijne springles met de Band gehad Eindelijk voorwaarts gesprongen ipv alleen maar 'op'
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 10-03-09 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt
@LL: Ik ben ook erg geïntresseerd op medisch gebied of dingen die volop in ontwikkeling zijn/waar diepgaand onderzoek naar gedaan kan worden, bijvoorbeeld ook dat forensische wetenschappen. Op de een of andere manier trekt mij dat wel .. er is namelijk nog zoveel dat wij niet weten . Ik ben ook erg geïntresseerd in geschiedenis, niet alleen van de kunst, wat PB doet, maar ook van de medische wereld, zowel van de reguliere geneeskunde als van de alternatieve geneeskunde. In China zijn ze al zoveel verder in de alternatieve geneeskunde in ziekenhuizen, ik vind dat toch wel fascinerend.. Zeker gezien China al ver op andere landen voor loopt met andere zaken!! Ik ben ook wel geïntresseerd in de psychologie, wat maakt het.. dat de mens doet wat 'ie doet.. blijft iets aparts . Ik zou dat niet als studie kiezen, maar interessant vind ik het wel .
Fijn LL Interesante studies, al zeggen ze mij persoonlijk niet zoveel .
Ik voel me niet lekker, denk dat ik maar een dagje thuisblijf
viefdepief
Geplaatst: 10-03-09 09:00
Morgen
Kim: Veel plezier vandaag Mistid: Beterschapjes & Leuk van Westerbork. Ik vind het wel jammer dat ik zo druk ben dat ik de eerste crossjes moet laten schieten. Maar goed is niet anders