Zo lekker naar Maarsbergen, heb er super veel zin in
Het is nu nog droog gelukkig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..Ze had haar telefoon helaas niet bij zich, maarja..
't is toch wel lief

en hij stopte op een hindernis met golfplankjes

daarna zakte het weer wat weg.
-2... maar verder ging het ook wel lekker.
.
.
. Echt fijn zo'n paard. En heel fijn springen
. Alleen de laatste hindernis beetje slordig maar verder fijn. Ook het tweede parcours ging goed. We waren 2x foutloos
. Daarna even wat gestapt. En toen meteen dressuur gereden. Ze liep 2 fijne proeven. Er zijn gewoon dingetjes die beter kunnen, maar ze liep wel fijn. We waren 3e met 199 en 2e met 193 punten
! Daarna met Loempia gesprongen. Die was met losrijden wel fijn met springen. In het parcours was ik zelf dom aan het rijden van hindernis 1 t/m 5. Toen stopte die op 5. Daarna sprong hij weer super fijn. Beetje jammer dat ik pas na hindernis 5 bedacht dat ik anders moest rijden
. Het tweede parcours dacht ik zelf beter na. En reed ik hem beter. Hij sprong daar echt heel fijn en waren we foutloos
!
.
.
) Hij wist dat ik graag nog een keer naar de kur op muziek wou, had ik hem een paar dagen daarvoor gezegd. En hij had kaartjes voor CHIO Rotterdam, voor zaterdag heel de dag
Echt zo gaaf, had het echt niet verwacht want hij heeft helemaal niks met paarden
Dus we waren er om 10 uur 's ochtends en we zijn gebleven tot na de kur, daar kwamen we eigenlijk voor. Echt super gaaf! Hij vond het zelf ook super leuk, hij wilde volgend jaar weer terug
Vond het echt super gaaf dat ie dat geregeld had, echt nooit verwacht, vond het echt super lief
Daarna zal ik weer proberen fanatiek mee te doen
alvast veel plezier hè! 

.
! Het is echt een heerlijk paardje om te rijden ondanks dat ze wat klein is.
. Eindelijk een paar springfoto's van Sofietje.

Na het eten op bed, en dan vannacht vertrekken richting France! Ik heb er zin in! Tot over 2 week ofzo!

Ik heb dus weer een hoop geleerd, en we zijn weer tegen de gebruikelijke problemen aangelopen. Ik leer er steeds beter mee omgaan, steeds tussendoor loslaten, maar ik merk wel dat het vaak niet lukt. Op Baarle-Nassau staan er zo veel hindernissen op een kluitje, dat als ik even loslaat, ze ontzettend aantrekt op een hindernis waar ik langs wil, en dan moet ik haar echt wegtrekken. 
Fijn dat je wel lekker gesprongen hebt. Hoe is het nu met jullie puppie?