Goedenavond!
Ik heb vandaag gecrosst in Baarle-Nassau. Vorstin was heel rustig met opzadelen, maar toen we met springen begonnen werd ze gelijk ontzetttend sterk. We hadden les van Rom, en die heeft gelijk mijn enkelgebroken watertrens omgedraaid, zodat ik wat meer kon inwerken. Het hielp wel iets, maar niet veel. Ook zei hij dat ik echt eens op een rechte trens moest gaan rijden, dat zou volgens hem veel schelen. De hindernissen sprongen we met twee vingers in onze neus, maar de controle tussenin was echt een probleem. Heb haar af en toe op de volte moeten trekken (met binnenhand, buitenhand en binnenbeen reageert ze echt niet op dan), en dan had ik haar weer even op het achterbeen, maar anders maakt ze zich heel erg sterk. Gelukkig ligt het niet echt aan mij, ik heb te weinig spieren in mijn armen om haar te houden, en dat moet ook helemaal niet nodig zijn, volgens Rom. We hadden 1x ruzie op een klein paddestoeltje, daar kwamen we zo hard op af dat ze er steeds langs schoot. En ze is 1x gestopt op een walletje voor de waterbak. Ze zag het water en ik drukte haar niet genoeg door. Verder hebben we heel fijn gereden, twee hagen (Rom: haagjes) gesprongen, waarvan er 1 toch wel behoorlijk was. Ook weer héél veel lijntjes gereden, waaronder blijkbaar ook lijntjes die volgens Rom alleen in de Z voorkomen. Dat is toch wel leuk om te horen
Ik heb dus weer een hoop geleerd, en we zijn weer tegen de gebruikelijke problemen aangelopen. Ik leer er steeds beter mee omgaan, steeds tussendoor loslaten, maar ik merk wel dat het vaak niet lukt. Op Baarle-Nassau staan er zo veel hindernissen op een kluitje, dat als ik even loslaat, ze ontzettend aantrekt op een hindernis waar ik langs wil, en dan moet ik haar echt wegtrekken.
En Rom en Michiel vonden trouwens allebei dat ik makkelijk naar de L kon 
Ziet er apart uit Vief, maar wel leuk!
Jammer van je parcours Mistid, en gefeliciteerd met de tweede
Gefeliciteerd met je eerste winstpuntjes in de L1 Jetske!!
Fijn dat Sofie zo braaf was Kim! En gefeliciteerd met je winstpunten met Sofie en Loempia! Leuke foto's!
Wat ontzettend lief van je vriendje Tezzz!! Mag je wel blij mee zijn, met zo eentje
Jammer dat Zetje niet zo braaf was Rowo, pubers hè
Fijn dat je wel lekker gesprongen hebt. Hoe is het nu met jullie puppie?
Wat voor paard heb je op het oog Corien?