[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ingridje16

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 07:12

Goedemorgen!
Zo lekker naar Maarsbergen, heb er super veel zin in Haha!
Het is nu nog droog gelukkig Slapen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 07:33

Goeiemorgen Doei!

Ik ga zo ook richting concours. Succes iedereen!!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 08:05

Goeiemorgen!
Ik ga zo naar stal, vandaag crossen in Baarle-Nassau Hyper!

Succes concoursgangers!
Leuk dat Amati zo braaf is PB Haha!
Fijn dat je training zo lekker ging Helen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:00

Goedemorgen!

Iedereen die op concours gaat veel succes!
Ik ga straks naar Holten. Moet pas om half 5.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:33

Iedereen heel veel succes en uiteraard heel veel plezier vandaag!! Knipoog

Ik me vanmorgen de tandjes gehaast om Sally en Wolin buiten te zetten, kom ik aan, zie ik de auto van m`n moeder staan.. Die had haar eigen paarden al gedaan op de andere stal en die was even doorgereden om die andere twee buiten te zetten.. Hardstikke lief...maar ik baalde dat ik zo moest haasten op de fiets Nors opkijken ..Ze had haar telefoon helaas niet bij zich, maarja.. Bloos 't is toch wel lief Ja

Vanavond nog maar even rijden met Wolin Ja

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:39

Succes allemaal!!

Ingrid: Leuke foto's Lachen
PB: Fijn dat hij zo braaf is! Ben ook wel benieuwd naar foto's Ja
Lotte: Kan me voorstellen dat je een beetje baalde.. Is het nog gelukt met je opdrachten? Knipoog

Gisteren Deventer ingeweest. Is dit weekend "Deventer op Stelten" was hartstikke druk en super gezellig. Daarna de stad nog ingeweest en was denk half 4 toen we weer huiswaarts gingen. Gelukkig woont mijn vriendinnetje in de binnenstad, echt ideaal Haha!

Foto is van vorig jaar maar zoiets moet je je erbij voorstellen Knipoog
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 13:26

Hey, was weer van wedstrijd
Mijn eerste parcours was wat verprutst, toen ik aan reed op 1 kreeg ik een vliegje in mijn oog waardoor ik ineens niets meer deed Bloos en hij stopte op een hindernis met golfplankjes Tong uitsteken

2e parcours 1e prijs, riepen ze om: Veruit de snelste, meisje na mij reed precies dezelfde tijd, dus gingen we in de ereronde naast elkaar galopperen Pling

En denk niet dat ik nog weer kom deze week in dit topic, zit vanaf morgen tot vrijdag in Ermelo Go jij! Go jij!
En nu ga ik naar de kermis!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:04

Heb net soep laten aanbranden, me moeder zal blij zijn Lachen
Proficiat mistid!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 14:53

gefeliciteerd Mirthe! en veel plezier in Ermelo, ik ga volgende week Haha!

Daarnet mn L1 debuut gereden.
Eerste proef ging heel fijn, we hadden zelfs een 7 voor het wijken. Hij heeft nog nooit zo fijn gelopen met een wedstrijd. Helaas liep hij het aller fijnst tussen de 2 proeven in Tong uitsteken daarna zakte het weer wat weg.
2e proef moest je B afwenden E linkerhand en toen ging ik dus naar rechts Bloos -2... maar verder ging het ook wel lekker.
185 & 181. 1e & 2e.
Ik ben erg tevreden Haha!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:00

Netjes Jetske, super debuut! Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:28

Netjes Jetske Lachen.
Andrea: Woh, dat is een beste wond geweest dan Nagelbijten / Gniffelen.

Ik ben net terug van CC Slagharen. Was een erg leuk concours, waar ze ook BB springen hadden. Dus ik moest eerst met Sofie springen. Het was een kijkerig parcours, met een leuke knalgroene partytent etc. Ze keek nergens naar Clown. Echt fijn zo'n paard. En heel fijn springen Haha!. Alleen de laatste hindernis beetje slordig maar verder fijn. Ook het tweede parcours ging goed. We waren 2x foutloos Lachen. Daarna even wat gestapt. En toen meteen dressuur gereden. Ze liep 2 fijne proeven. Er zijn gewoon dingetjes die beter kunnen, maar ze liep wel fijn. We waren 3e met 199 en 2e met 193 punten Haha!! Daarna met Loempia gesprongen. Die was met losrijden wel fijn met springen. In het parcours was ik zelf dom aan het rijden van hindernis 1 t/m 5. Toen stopte die op 5. Daarna sprong hij weer super fijn. Beetje jammer dat ik pas na hindernis 5 bedacht dat ik anders moest rijden Clown Bloos. Het tweede parcours dacht ik zelf beter na. En reed ik hem beter. Hij sprong daar echt heel fijn en waren we foutloos Haha!!
Dus ik heb een hele leuke dag gehad en met beide paarden fijn gereden Haha!.

Net de paarden even buiten gezet nog (de rest liep al lekker buiten). Beide gingen ze meteen lekker even rollen Tong uitsteken.
Nu eerst even wat drinken en de rest van de spulletjes opruimen.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 15:39

Hallo allemaal, eindelijk weer eens tijd om een berichtje te plaatsen Bloos
Heb het zo druk gehad de afgelopen weken dat ik echt geen tijd had om achter de pc te gaan...
Heb dus ook helemaal niks bijgelezen Bloos

Ik moest nog vertellen wat mijn vriendje als verrassing had omdat we 6 maanden verkering hadden (ook al is dat 2 weken geleden, zal het toch maar even vertellen Schijnheilig ) Hij wist dat ik graag nog een keer naar de kur op muziek wou, had ik hem een paar dagen daarvoor gezegd. En hij had kaartjes voor CHIO Rotterdam, voor zaterdag heel de dag Haha! Echt zo gaaf, had het echt niet verwacht want hij heeft helemaal niks met paarden Tong uitsteken Dus we waren er om 10 uur 's ochtends en we zijn gebleven tot na de kur, daar kwamen we eigenlijk voor. Echt super gaaf! Hij vond het zelf ook super leuk, hij wilde volgend jaar weer terug Tong uitsteken Vond het echt super gaaf dat ie dat geregeld had, echt nooit verwacht, vond het echt super lief Lovers

Ik zal nu eens wat terug gaan lezen. Lang ben ik hier ook niet, want morgenmiddag ga ik voor 2 weken naar Portugal Haha! Daarna zal ik weer proberen fanatiek mee te doen Bloos

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 16:32

Super Jetske en Kim!!
Ja jij gaat tegelijk met een meisje hier van stal Tong uitsteken alvast veel plezier hè!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 16:59

Doei!

@ jetske: super debuut idd, gefeleliciteerd!

@ kim: ook netjes zeg. En sofie doet het ook super goed of niet?

Ik heb vandaag weer fijn gesprongen met Coriana. Helaas brak ze uit bij 6 en kon haar niet doordrukken. Ze sprong verder echt super. Met dressuur had ik 196 en was ik tweede.
Zetje was echt paasei vervelend.. zowat pa ondersteboven gereden. Had nog 174, maar stond zowat onderaan.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:07

Netjes Rowo met Corinia. Jammer dat Zetje beetje stout was Nagelbijten / Gniffelen.
Jaa, Sofie doet het ook super goed Haha!! Het is echt een heerlijk paardje om te rijden ondanks dat ze wat klein is.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:21

Goezo van Coriana Rowo! Idd jammer van Zetje

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:25

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 17:27

Kim & rowo: gefeliciteerd met de goede resultaten. Wel irri van Ztje, rowo.

en mooie foto's Kim *LOL*

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:38

Ik heb weer mooie resultaten voorbij zien komen, gefeliciteerd Mandy, Jetske, Kim en Mirthe Lachen

Ik heb alle spulletjes nu klaar voor vakantie Haha! Na het eten op bed, en dan vannacht vertrekken richting France! Ik heb er zin in! Tot over 2 week ofzo! Doei, doei

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 17:45

Veel plezier op vakantie!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:46

dag Rosalie! Veel plezier daar!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:06

Zo ben ook weer terug vanuit maarsbergen, ging echt super goed.
Hij sprong weer alles, vond deze wel wat lastiger dan de vlietlanden, ik had sommige bochten echt maar net aan.
maja kwam denk ook omdat ie hyperactief was en als een soort gek door het bos ging Clown
Hij had het helemaal naar z'n zin, nouja dacht ook laat maar gaan zolang die blijft luisteren Slapen
Heb erg leuke foto's, ben der helemaal trots op Haha!
Ze zijn alleen nog niet gestuurd.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:00

Afbeelding

Hier besloot ie halverwege de waterbak om maar vast een sprong naar het droge te nemen, wat voor mij bijna een duik in het water betekende, want had er niet op gerekend en vloog bijna van me paard.
Zou toch wel flink balen zijn als je er zo bijna bent Clown
Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:14

mooie foto's dames Tong uitsteken
jet netjeeeeeess Tong uitsteken

morgen paard keuren, en dan hopen op goedkeuren, en dan meen andre paard laten keuren voor me zelf weer! dus even spannend!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:34

Goedenavond!
Ik heb vandaag gecrosst in Baarle-Nassau. Vorstin was heel rustig met opzadelen, maar toen we met springen begonnen werd ze gelijk ontzetttend sterk. We hadden les van Rom, en die heeft gelijk mijn enkelgebroken watertrens omgedraaid, zodat ik wat meer kon inwerken. Het hielp wel iets, maar niet veel. Ook zei hij dat ik echt eens op een rechte trens moest gaan rijden, dat zou volgens hem veel schelen. De hindernissen sprongen we met twee vingers in onze neus, maar de controle tussenin was echt een probleem. Heb haar af en toe op de volte moeten trekken (met binnenhand, buitenhand en binnenbeen reageert ze echt niet op dan), en dan had ik haar weer even op het achterbeen, maar anders maakt ze zich heel erg sterk. Gelukkig ligt het niet echt aan mij, ik heb te weinig spieren in mijn armen om haar te houden, en dat moet ook helemaal niet nodig zijn, volgens Rom. We hadden 1x ruzie op een klein paddestoeltje, daar kwamen we zo hard op af dat ze er steeds langs schoot. En ze is 1x gestopt op een walletje voor de waterbak. Ze zag het water en ik drukte haar niet genoeg door. Verder hebben we heel fijn gereden, twee hagen (Rom: haagjes) gesprongen, waarvan er 1 toch wel behoorlijk was. Ook weer héél veel lijntjes gereden, waaronder blijkbaar ook lijntjes die volgens Rom alleen in de Z voorkomen. Dat is toch wel leuk om te horen Haha! Ik heb dus weer een hoop geleerd, en we zijn weer tegen de gebruikelijke problemen aangelopen. Ik leer er steeds beter mee omgaan, steeds tussendoor loslaten, maar ik merk wel dat het vaak niet lukt. Op Baarle-Nassau staan er zo veel hindernissen op een kluitje, dat als ik even loslaat, ze ontzettend aantrekt op een hindernis waar ik langs wil, en dan moet ik haar echt wegtrekken.
En Rom en Michiel vonden trouwens allebei dat ik makkelijk naar de L kon Haha!

Ziet er apart uit Vief, maar wel leuk!
Jammer van je parcours Mistid, en gefeliciteerd met de tweede
Gefeliciteerd met je eerste winstpuntjes in de L1 Jetske!!
Fijn dat Sofie zo braaf was Kim! En gefeliciteerd met je winstpunten met Sofie en Loempia! Leuke foto's!
Wat ontzettend lief van je vriendje Tezzz!! Mag je wel blij mee zijn, met zo eentje Haha!
Jammer dat Zetje niet zo braaf was Rowo, pubers hè Tong uitsteken Fijn dat je wel lekker gesprongen hebt. Hoe is het nu met jullie puppie?
Wat voor paard heb je op het oog Corien?