Heel anders dan die normaal doet. Thuis toen ik hem ging poetsen had hij al 4x gepoept. En toen we op de wedstrijd kwamen lag er ook heel veel in de trailer
. Hij stond ook heel de tijd heen er weer te stampen in de trailer
.Beide parcoursen 3 balkjes met springen. Hij lette niet echt op. Kwam die gewoon goed uit, niks aan de hand.Tilde die gewoon net zn benen niet goed genoeg op. Naja jammer, volgende keer beter.
Toen ging ik maar even een buitenritje maken daar.. Eerst stukje langs de weg (doodlopende weg is dat
) en toen kwam ik op fietspad uit.. Daar stukje overheen gegaan. En toen zag ik dat naast het fietspad een ruiterpad was. Dus daar maar over gegaan. Eeen stuk gestapt. Maar ik heb ook maar even een stukje gegallopeerd
. Hij vond niks eng
. Ik was helemaal verbaast, normaal hoef ik niet alleen een buitenrit te maken. (ik kom geen stap vooruit. Stom, want met crossen moet hij ook alleen en dan wil die wel).Maar nu ging die ook gewoon overal heen waar ik langs wou. En niks niet eng vinden
.Dus had hij het toch wel weer een beetje goed gemaakt
Veel plezier vanavond met je visite.
We waren op een best tempo aan het draven en ineens zag ie op zijn manier iets engs op de grond, noodrem en draaide een beetje naar rechts ... en ik zwaaide aan de teugels als een soort van Tarzan van hem af en kwam voor hem weer met beide benen op de grond. Hij stond me echt zo aan te kijken van 'huh?'
Vond het ergens best sneu voor hem, ik zwaaide wel met m'n volle gewicht aan beide teugels van hem af ... maja, aan de andere kant: hij hoeft niet beslist zo aso te schrikken

helaas
maar ja, het andere paard reageerde ook zo dramatisch dat we in het begin allebei dachten waar zijn we aan begonnen. Op een gegeven moment ging het wat rustiger en hadden we het zelfs plezier in ons ritje. Aan het einde van de rit een balkje gesprongen en doorrijden naar een soort van biels op een heel flauw heuvel, en ja hoor, we gingen erover. Toen hebben we nog een smalle boomstam gepakt en hadden we drie hindernissen om te springen, heel laag hoor maar dat vond Undercover wel leuk, wilde ik weer terugrijden ging mevrouw doodleuk omhoog en was niet meer van de plek af te krijgen,pfffffffff wat een ellende, uiteindelijk toen ze het andere paard zag kwam ze weer in actie.
Er moet nog een heleboel gebeuren wil ik een cross uit kunnen rijden! Maar goed dan, heb ik ook wat om voor te trainen