En als je betaald met Paypal, ben je enigszins beschermt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saar88 schreef:Ik kwam een paar Dalmars tegen, tweedehands voor 90 euro (rondom). Ze hebben alleen wat plekjes aan de binnenkant waar de 'bekleding' is weggeschuurd (bij gebrek aan een beter woord). Aangezien ik een beginnend crosser ben, leek een niet al te dure tweedehands set me prima om mee te beginnen. Maar ik weet niet in hoeverre die plekjes kwaad kunnen? Ik bedoel, de binnenkant zit er niet voor niets in natuurlijk. Heeft iemand tips?
Een tweede optie leek me de Woofwear Ultra boots, die zijn niet al te duur maar heb er veel goede ervaringen over gehoord.
loesvan schreef:Saar88 schreef:Ik kwam een paar Dalmars tegen, tweedehands voor 90 euro (rondom). Ze hebben alleen wat plekjes aan de binnenkant waar de 'bekleding' is weggeschuurd (bij gebrek aan een beter woord). Aangezien ik een beginnend crosser ben, leek een niet al te dure tweedehands set me prima om mee te beginnen. Maar ik weet niet in hoeverre die plekjes kwaad kunnen? Ik bedoel, de binnenkant zit er niet voor niets in natuurlijk. Heeft iemand tips?
Een tweede optie leek me de Woofwear Ultra boots, die zijn niet al te duur maar heb er veel goede ervaringen over gehoord.
Ik heb ook nog een paar NEW's te koop maat L