Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vickers schreef:@Muts_Marijke nee jullie zijn zeker niet zo voorspelbaar als GTST:)
Maar een vriendin van mij kijkt dat elke avond en ik moet bekennen dat ik bijna elke dag het topic probeer bij te lezen:) Vandaar de vergelijking.
daNiielle_ schreef:Ik keek al jaaaaaren geen gtst meer. Totdat 1 van mijn huisgenoten in Deurne het keek.
Je blijft het automatisch volgen
Vanavond komt de film The boy in the striped pyjama's. Mooie film vind ik dat.
dat is wel erg lang.

Dus ik ben 2,5 uur bezig geweest. Goede workout Joki schreef:Anne Heteren is een dressuurconcours. Via yousendit kan je trouwens grotere bestanden verzenden
) Concours dat ik nu gepland heb staan is op 3 juni. Moet even kijken welke ik daarna plan. Eerst even kijken wat Vies doet daar en wat mijn gevoel daarmee doet. Moet mezelf niet teveel teleurstellen natuurlijk.
Dat is schrikken! Hopelijk niets ernstigs? Hoewel een gebroken voet natuurlijk ook erg vervelend is.

Heb ik wat te doen!

Tijdje lekker boscrossen? Het is wel een hobby, iedereen baalt wel eens maar je moet wel van je paarden kunnen genieten!