EvelienH schreef:Geknipte voorplukken vind ik ook erg lelijk. Behalve bij van die kleine pony's met veel haar, dan vind ik het wel leuk staan!
Dan doen we maar net of dit een beschrijving van Giga is
. Ze waren op de rijvereniging ook aardig geshockeerd toen ze haar voor het eerst met haar geknipte look zagen
. Ach, groeit vanzelf weer aan en ik had even helemaal genoeg van dat flossige bosje. Heb ik allemaal Connemara's met super dikke manen en enorme staarten: wat heeft degene waar ik zelf mee ga rijden............. een achterlijk takkebosje
.Ik lees dat hier flink dekens gesloopt worden
.Danielle met hoofdpijn, Caro met oversture aanhechtingen/spieren. Sterkte dames
.Beestjes zijn weer gevoerd. Ik ga nog even een warme choco pakken en bij de puzzel zitten en dan richting bed.
Oh: puzzel...............
Lielle: heb je hem al af?
Kom er overdag weinig/niet aan toe en heb 's avonds slecht licht dat spiegelt in de stukjes. Dus er komt af en toe wel wat bij maar echt hard gaat het nog niet. Doel was ook dit jaar
.

Klips aan de voorkant zijn er blijkbaar om eraf te slopen.

Hier op bokt ook wel eens gezien bij een haf met een mega dikke voorpluk. Oerlelijk vind ik het!
Ik heb eindelijk een paard dat geen dekens meer sloopt/laat slopen. Enige is dat ik wel echt een 215 nodig heb anders scheurt ze er aan de voorkant uit...

Direct als altijd...