[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:08

Super dat het zo fijn ging gisteren met Geert Marijke! Weet je de naam van dat bit wat je bedoelde? Die met dat rolletje?
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 16-10-11 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:09

Ik riep tegen hem "nou, dit is ook wel eens leuk he"en doelde dus op zijn foutloze parcours ipv een mikado wat het ook kan zijn. Hij keek me wel even aan met een big smile. :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 11:15

bianca mag vandaag schrijven
vieff mooi dat gg rustig was op de trailer en op z'n nieuwe logeeradres
texelse veel plezier bij nick & simon.
noor succes met hardlopen
sim nee echt helemaal geen spierpijn. Normaal heb ik dat ook maar nu ben ik daar een flink stuk gaan lopen, toen ik thuis kwam na een goed uur stil zitten in de auto kon ik bijna niet lopen van de pijn. Maar toch door gegaan en werd het steeds beter. Dus eigenlijk wel flink in beweging gebleven denk dat dat de oplossing is
sann ik denk inderdaad dat je dan een hersenschudding hebt. Doe maar lekker rustig aan
marijke gaat met neefje een buitenritje maken
sim ik heb ook naar springparcours van geert staan kijken en idd het ging super :D

zo net met ol gelopen niks aan te zien net zo eigenwijs en snel.
Daarna bay gereden en die liep echt <3 Voelde alleen mijn knie we goed dus die is ook goed verdraaid gister.
Nu even wat drinken en dan zo zoeff uit de wei halen en die dan ook nog even rijden.

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:17

Zag je idd schuin achter mij staan mendy, samen met Jory volgens mij.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 11:29

ja dat klopt simone.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:33

Lekker gelopen! :D
Lau, veel plezier bij je schoonouders ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:39

Trouwens Mendy, jij hebt toch een filmpje/foto van mij van hindernis 3 in Ysselsteyn? Of issie mislukt?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:12

Fijn dat je zo snel weet waarom je paard niet aanpakte Billy
Lielle jammer dat het niet goed aanvoelde
Bvw veel plezier met schrijven
Vief fijn dat GG zich zo voorbeeldig gedroeg
Super Henny
Caro heeft genoten van Nick en Simon
Handig zo een kennismaking waarbij je de ouders van je vriendje meteen ook aan kan steken Lau

Bitten heb ik geen verstand van ik mag ondanks zo af en toe een gebrek aan controle alleen starten op mijn dubbelgebroken KK ultra, dus daar hoef ik me niet mee bezig te houden.

Ferrose staat op het land en dan vanmiddag even poetsen en vlechten en dan mogen we vanavond weer een rondje M2 rijden.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:46

SANN @ jemig...ik had je gesproken op Hattem natuurlijk, maar bij het lezen van een stift op je cap schrik je wel zeg. Sterkte nog meid. :(:)
BILLY @ ik wachtte je op bij de heuvel voor een foto, maar je kwam idd niet meer zag je al terug stappen. Gelukkig dat hij wel opknapt.
LIELLE @ sprak ik onderweg al. ;)
TEXELSE @ veel plezier !!! N en S zijn leuk... :D

De wiebertjes waren er ergens rond nummer 30 al uit gehaald in de cross, dus die hebben maar kort gestaan, geen idee waarom, want de bodem leek prima en ik heb die hindernissen vaker gesprongen zonder problemen altijd.

Ik zal in het verslagen topic wel meer zetten maar Bull en ik werden 5e... <3

Wat betreft Myler, met dressuur rijd ik ook met een Myler level 2, veel andere dingen geprobeerd, maar met dit bit komt hij het minste ertegenin en blijft hij het fijnst in de mond. Met springen en crossen rijd ik met een Aurigan dubbel gebroken Kneveltrens. Die knevels vind ik in het sturen juist fijn. Omdat Bull in de beginnen nog weleens in een seconde 180gr omdraaide, werden zijn mondhoeken beschadigt met het terug trekken en vechten om weer de goede kant op te gaan, dat is sinds de knevel achterwege gebleven.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:58

@ Sim ooh als je zo'n grote smile kreeg heeft ie je waarschijnlijk toch gehoord, hij zei van niet... lambal ;)
Inderdaad meestal is het zo'n mikado tafereel! Heb je trouwens niet zien staan.. :)
Neefje is net weg, heb er zoveel schik aan. Zijn vandaag begonnen met lichtrijden in draf. Snapt ie gewoon, en heb hem vorige week uitgelegd hoe die zn teugeltjes vast moet houden en hij stapte op deed zn teugeltjes goed en reed zo weg... kereltje is net 7!!!

Ik stuur je effe een PB Sannn over dat bit.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:22

Bianca, ik las dat de wiebertjes er uitgehaald zijn vanwegen de laagstaande zon.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:30

Marijke, wat super dat Ulla zo goed sprong!!!
Zie net de uitslagen, het M was echt een slagveld....
Sann, gelukkig voel je je redelijke goed.

Volgend jaar wil ik wel weer naar Hattem. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:35

Jaaa was zoooo gaaf Evelien! En ze sprong ook echt. Geert was daar nog het meeste blij mee, hij had een heerlijk gevoel in de cross maar het springen vond hij het leukste! Zie trouwens op de uitslagen lijst dat ze Geert maar 1 weigering aan hebben gerekend.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:40

Leliaardje schreef:
Bianca, ik las dat de wiebertjes er uitgehaald zijn vanwegen de laagstaande zon.

ja ik heb nu inmiddels alles bijgelezen en zag het idd, apart want dat had ik met lopen nog niet zo ervaren. Maar die overweging zal absoluut goed zijn geweest.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 14:38

bianca1980 schreef:
Leliaardje schreef:

ja ik heb nu inmiddels alles bijgelezen en zag het idd, apart want dat had ik met lopen nog niet zo ervaren. Maar die overweging zal absoluut goed zijn geweest.

Omdat de hindernissen op de heuvel gebouwd waren, kwam de zon er pas na 15 combinaties overheen en scheen zo recht in de ogen van deelnemers en paarden (de eerste 15 hadden ook helemaal geen problemen), sommige paarden (en ruiters) zagen de hindernissen helemaal niet meer en sprongen er zo midddenin, ik heb de brokstukken (Lees: flinke planken dwars door midden) zien liggen toen ik de cross voor de tweede keer ging lopen en even een praatje maakte met de hindernisjury's, het was gewoon echt gevaarlijk en bovendien waren de hindernissen ernstig beschadigd dus heel verstandig van de organisatie om ze eruit te halen.
Dat was het nadeel van het heerlijke weer, normaal is het altijd wel bewolkt en hebben ze daar geen last van bij de cross.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 14:41

Nou ik was dus in Hattem foutloos. Heb alleen echt veel tijdfouten, dus mag nu echt wel eens wat harder gaan rijden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 14:54

bianca1980 schreef:
Leliaardje schreef:

Ik had er bij het lopen al wel last van, dus was stiekem wel blij dat ze eruit waren :j

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 17:29

Over zicht gesproken, ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik geconcentreerd aan het rijden ben en dat ik dan steeds mijn linkeroog dichtknijp :?
Het viel een aantal mensen op dus nu ben ik er zelf op aan het letten, maar ik doe het echt continu, het gekke is dat ik er niet minder goed door zie en ook diepte heb ik geen moeite mee. Ik dacht zelf dat het te maken had met concentratie ed in de dressuur, vlak voordat ik moest springen gisteren deed ik het blijkbaar ook volgens mijn moeder, of ik het tijdens het springen/crossen ook doe weet ik niet en anderen kunnen dat dan ook niet echt zien. Maar een beetje gek is het wel.
Ik heb er zelf geen last van, het is alleen een gek gezicht, zou ik hiermee naar een opticien kunnen/moeten denken jullie?

edit: Ik zat net even in te zoomen op de foto's die Jetske heeft gemaakt met het springen, maar volgens mij doe ik het tijdens het springen ook :?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:01

Gewoon langs de opticien voor een oogtest, Evie :j
Vandaag heerlijk in een tshirtje gereden! Er kwamen mensen voorbij op de fiets met dikke winterhandschoenen :+
Vandaag mijn tas voor de vakantie grotendeels gepakt en mijn aanrecht maar weer eens in de olie gezet (wat hard nodig was)...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:09

EB ik denk inderdaad dat je even langs de opticien moet. Het klinkt namelijk ook wel een beetje alsof je beter ziet omdat je "tuurt"

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:30

Idd even langs de opticien EB!

Mythy lijkt gelukkig nog steeds beter, we houden hem nog wel goed in de gaten.

Ik ben vandaag ook lekker de hele dag in Boekelo geweest, eerst zelf mijn jonkie gereden die echt heel stoer was en daarna nog twee lessen gegeven. Was echt heerlijk weer!! Was wel leuk dat we nog naar de grote waterbak van de military konden, met de laatste groep werden we helaas weggestuurd....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:45

:wave:

@ Billy: had je nog door dat ik het was vanmorgen in Boekelo die tegen je zei dat je naar de waterbak van de Military kon? :+ Fijn dat je lekker getraind hebt!

@ Marijke: wat super van Geerts springparcours. Toch wel fijn, vooral omdat het ook wel eens helemaal niet wil toch?

@ Sann: ik zou maar lekker rustig aan doen hoor. Beter een week te lang rustig aan, dan 1 dag te snel weer wat doen! Straks hou je er nog veel langer last van! Gelukkig lijkt het met What mee te vallen.

@ Lau: en hoe was het bij de schoonfamilie?

@ Evie: je komt er wel achter als je ff naar de opticien gaat :j

@ Vief: wat super fijn dat GG zo braaf is. Ideaal zo'n veulen! Wij hebben Zetje meegenomen toen, die was erg braaf, maar Frits brak alles af :+ Komt vast goed hoor! En van Woll's melk stopt vanzelf! Is best zielig om te zien he als het eruit spuit?

Ik heb vanmorgen ook heerlijk gesprongen in Boekelo. Zetje pakte heel braaf aan en ging ook zo het water in. Uiteraard ook naar de waterbak van de military geweest en daar stond net voor het water een super mooi laag afsprongetje, die je super mee kon pakken. Ook dat deed ze super! Ik hoop dat het volgende week ook zo gaat.
Daarna Avi nog ff buiten gereden. Die was weer helemaal blij! Maar rennende paarden en koeien blijven doodeng, maar t gaat al beter.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:47

hahaha Mandy ''omdat het ook weleens niet wil'' hihi meestal gaat het niet ;)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:51

Thanx allemaal voor jullie lieve reacties! +:)+

@ Bianca 1980 top gefeliciteerd!!!!

@ Sannn gaat het weer een beetje??

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:53

muts_marijke schreef:
hahaha Mandy ''omdat het ook weleens niet wil'' hihi meestal gaat het niet ;)

Oh is het zo erg? :o Dat wist ik niet..... Dat zou voor mij echt demotiverend werken.