[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:34

Interessant Peerke! Wel jammer dat ze geen paars hebben... :P Wou dat ook wel voor de kleintjes.
Maar anders ander leuk kleurtje doen :Y)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:45

We hebben 12 kleuren, maar geen paars.
Maar er is vast wel een kleurtje wat mooi matcht met paars :j

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:02

al ik alle verhalen lees en de foto's bekijk kan ik niet wachten tot ik kan beginnen maar dat duurt nog ff meneer is nog maar 2,5 en hij weet nog niet dat hij moet gaan crossen oa dat moet ik hem nog vertellen haha :p

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:09

Jodi93 schreef:
al ik alle verhalen lees en de foto's bekijk kan ik niet wachten tot ik kan beginnen maar dat duurt nog ff meneer is nog maar 2,5 en hij weet nog niet dat hij moet gaan crossen oa dat moet ik hem nog vertellen haha :p

Hier nog een! Mijn paard staat ook nog nietsvermoedend op de wei, terwijl baas-lief druk aan het nadenken is over welke kleur de set nou moet worden.
Love this topic!

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:33

Sneeuw88 schreef:
Jodi93 schreef:

Hier nog een! Mijn paard staat ook nog nietsvermoedend op de wei, terwijl baas-lief druk aan het nadenken is over welke kleur de set nou moet worden.
Love this topic!

Ik weet het al haha ik ga voor bruin vind dat zo gaaf staan :P

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 08:42

Heeft iemand ervaring met deze crossbeschermers?
http://www.horseshopinternational.nl/pr ... 31ed60cea4

Geven ze voldoende bescherming? Dit jaar ga ik beginnen met crossen maar wil mijn pony wel voldoende bescherming geven. En nu kwam ik deze crossbeschermers tegen. Begrijp dat deze niet zoveel bescherming geven als de duurdere merken , maar wel genoeg?

En welke maat zou ik nodig hebben? Ik heb een d-pony van 1.48.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:18

In de eerste crossen is het ook prima te doen met goede peesbeschermers vind ik zelf, afweging die je moet maken is of je graag nu deze koop en eventueel later nog de duurdere, of dat je gelijk de duurdere koopt, of dat je eerst met peesbeschermers en springschoenen rijdt en doorspaart voor de duurdere :)

Ik heb voor de dressuur een nieuw jasje, pikeur diana, dus denk dat ik mijn oude jasje even mooi ga verbouwen icm mijn crosskleuren. Lichtblauw randje/kraagje oid.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:34

Ik ga denk ik toch maar voor een (tijdelijke?) nieuwe set, er is gewoon amper paars te vinden in de winkel en heb het gewoon wel nodig. Denk dat ik mijn royal blue set weer compleet ga maken.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:38

Maar jou paarse set was toch wel compleet mirthe?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:41

Mijn polo is dusdanig gekrompen in de was dat 'ie vorig jaar al niet meer kon. Nu met mijn winterspek vrees ik dat ie nooit een keer weer past

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:55

gewoon even naar neckermann.com -> dames kleding -> shirts -> en kleur paars aanvinken

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:57

@ Liez ze zijn opzich wel prima, ik vind ze voor de voorbenen beter qua pasvorm als voor de achterbenen, die zijn wel errug lang, groot en net niet de goede pasvorm :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:17

Die zijn helaas allemaal niet naar mijn zin, kleur wijkt te veel af, model is niet goed enzo, helaas!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:29

mistid schreef:
Die zijn helaas allemaal niet naar mijn zin, kleur wijkt te veel af, model is niet goed enzo, helaas!

Hihi, ik ben gelukkig niet de enige zeikerd met kleurtjes!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:37

Paars is gewoon een ontzettend lastige kleur waar het meteen opvalt als het iets afwijkt. Heb een polo die leuk paars is, maar als ik die aantrek bij het crossen lijkt 'ie wel lichtblauw :=

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:40

Ik heb me er bij neergelegd dat er wat verschillen zitten in mijn paarse set.
Mijn capcover en mijn dekje hebben dezelfde kleur, mede omdat iemand mijn dekje gemaakt heeft met de stof die ik wilde.
Het shirt met lange mouwen dat ik onder mijn PB heb wijkt heel heel ietsie af, maar dat is ok.
De set peesjes die ik nu in het paars heb en ga gebruiken voor springwedstrijden, hebben 2 kleuren paars waarvan 1 week exact de kleur van capcover en dekje is.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:20

maar als je een zeikerd bent met paars ben je ook een zeikerd met blauw ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:23

Ik bén dus zo'n zeikerd met blauw (en inmiddels voor de dressuur óók met paars) Zijn niet de meest makkelijke kleuren om iets bij elkaar te zoeken. Setjes direct in de winkel kopen is dan ook het beste. Soms loop je in een kledingwinkel of iets tegen iets aan, maar dan moet je wel mazzel hebben. Zo heb ik echt voor bijna niks een blauw shirt en vest bij de scapino gevonden vorig jaar. En dit jaar was de petrol blauw van anky mijn kleur. :)

Had vandaag trouwens nog ff een flinke meevaller voor wat betreft mijn nieuwe dressuurjasje: Trek m gister uit de verpakking, zit er een prijskaartje van 69,95 aan! Dus ik bellen. "Nou als u een scan van het prijskaartje op stuurt, krijgt u uw geld terug" *\o/* Dát noem ik nog eens service!! Keep up thee good work Divoza :P Dus ook ik heb nu 75% korting op het jasje :D
Laatst bijgewerkt door Loetie84 op 08-03-12 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:24

bvw schreef:
maar als je een zeikerd bent met paars ben je ook een zeikerd met blauw ;)

Hahaha daar heeft ze wel een punt Mitsid. Je krijgt alleen exact dezelfde kleur als je een set koopt.
Mijn strepenset in mijn vest ook iets minder donkerblauw dan m'n dekje. (wel te verwaarlozen)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:25

Zoooooo beter Loetie!!!! Heb je dus toch hetzelfde jasje als die vriendin van mij.
Scheelt een hele hoop geld. Kun je weer wat anders paars shoppen :P

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:26

Maar ik ben zo'n zeikerd dat ik zelfs de set niet mooi genoeg bij elkaar vind passen :oo Vooral peesbeschermers kunnen erg afwijken omdat dat natuurlijk van een ander materiaal is gemaakt...

Idd Henny!! Ik ben al aan het kijken voor de paarse sporenriempjes én een nieuw wit dekje met paarse bies. Die andere was een sponsordekje waar ik niet meer mee gezien wil worden :o Hou nu geld over. Zeker nu we niet op wedstrijd kunnen en zelfs niet mogen trainen. Scheelt écht een boel geld deze maand!! (maar is niet leuk :( )

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:32

Bij de ruitershop vlak bij onze stal heb ik paarse sporen gezien (met glitters), het is dat ik niet met sporen spring of cross, want anders.... /3

Wit dekje met paarse bies, vond ik onmogelijk om te vinden dus ook die heeft mijn moeder zelf gemaakt.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:33

Zoo hier nog 1! Gewoon bizar hoeveel je dan overhoud!
Epplejeck heeft wit dekje met paarse bies EN de sporenbandjes :))

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:34

Echt waar Nickeltje??? Cool!! Kun je misschien een x een foto maken??

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:34

Ehm, van mijn dekje? Of van die sporen?