Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb wel eens een heel duur K&K bit die ik eigenlijk wilde ruilen verkocht tegen een veel te lage prijs. Had er al spijt van, en toen beweerde die bokker ook nog dat ie niet aangekomen was. Heb het geld toen teruggestort. Heb de hele TNT ondersteboven gebeld om het bit te vinden, en niets gevonden. Geloof nog steeds niet dat die bokker hem niet ontvangen heeft
.
.
!
Er was wel een hele erge leuke jongen

Gefeliciteerd met je winstpunten.

Kreeg paar boze blikken. Daarna Whatever in de bak gereden, ging redelijk.
ik was nog niet online geweest.
Van het eten was ook erg veel over. Zonde joh! We hadden daarna nog wel veel zooi om op te ruimen, dus ik lag alsnog pas om half 3 in mijn bed.
Vanochtend vroeg was het wel heerlijk rustig. Iig rijdse! Lekker dat je toch centjes verdiend hebt.
maar het was al dit weekend. Vond hem ook eigenlijk nog niet klaar. Maar goed, had me opgegeven en zo'n L1 proefje is natuurlijk ook niet echt heel zwaar. Ik had hem iets lager ingesteld (als ik hem echt oppak dan houdt ie dat nog niet vol) en daar werd ik een beetje op afgerekend. Wel logisch natuurlijk. Verder wel tevreden, ging beter dan ik had verwacht. En we hadden zelfs nog een wp 

Hopelijk komt het nog goed.
) en daarna door naar Nudine. Alles was rustig en ik heb ook geen alarm gehad. Haar flamous begint er wel anders uit te zien, begint een beetje 'open' te staan zeg maar. Dus wie weet. Straks zal ik haar weer even lekker in het zonnetje zetten, misschien helpt het (of misschien duurt het nog 4 weken
).

. Ik ga zo lekker cross trainen op ons club terreintje met beide paarden!
.