[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:28

Even advies gevraagd. Merrie is weer fit en omdat westerbork snel komt wil ik proberen of ik volgend weekend in Loningen kan crosstrainen. Nu is het wondje op haar been nog wel kwetsbaar. Thuis train ik zonder beschermers zodat het wondje niet opengaat. Ik durf niet de beenbeschermers zo op het been te doen. Nu zit ik te denken: gaasje met stukje kleefbandage onder de peesbeschermer eronder?
Zal dat werken?

Lees trouwens op de site van Tim lips dat Owaola met pensioen is..Jammer maar wel begrijpelijk!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:31

Toen Vero die wond aan d'r been had heb ik aan mijn DA gevraagd of dat kon. Heb toen de oefencross in Renswoude ook zo gereden. Gaasje en dan kleefbandage erover heen. Daarna crossbeschermer. Ging prima, ik heb toen alleen wel het water overgeslagen voor de zekerheid.

edit: Jeetje Vief, wat associaal van die bokker.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:22

Goedenavond!
Ben weer terug van de excursie. Het was echt ontzettend leuk! Het paardenzwembad was echt heel mooi om te zien. Die paarden worden daar echt super verzorgd, het lijkt wel een beautyfarm! Als Vorstin ooit een peesblessure krijgt breng ik haar daar zo heen, en als ik nu het geld zou hebben zou ik het ook zo doen. Het is voor iedere blessure geschikt en kost niet eens echt heel veel geld. Daarna door naar VDL Stud. Daar hebben we geloof ik wel een stuk of 30 hengsten zien lopen, echt heel leuk! Van jong tot oud. Daarna nog een rondleiding van 1,5 uur ofzo over het terrein gehad. Echt niet normaal, wat een megastal! Ben nu weer lekker thuis. Vorstin heeft een dagje vrij gehad, morgen weer rijden :)

@ Crossgangers, heel veel plezier morgen!
@ Sannn, leuk filmpje! Gave nieuwe set heb je :D
@ Jetske, leuke foto's!
@ Noor, Jer had de lente in zijn kop dus :P
@ Annetje, ach een keertje vrij kan toch!
@ Lau, druk daggie dus!
@ Vief, grr zelfs op Bokt is niet iedereen te vertrouwen :\ Heb wel eens een heel duur K&K bit die ik eigenlijk wilde ruilen verkocht tegen een veel te lage prijs. Had er al spijt van, en toen beweerde die bokker ook nog dat ie niet aangekomen was. Heb het geld toen teruggestort. Heb de hele TNT ondersteboven gebeld om het bit te vinden, en niets gevonden. Geloof nog steeds niet dat die bokker hem niet ontvangen heeft
@ Anthea, gefeliciteerd met je winstpunten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 23:42

Goedenavond.
Vief: Wat een rotstreek van die bokker.
Sann: Gaaf filmpje, die hindernissen springt whatje met twee hoeven in zijn neus.
Snoekiej: Leuke excursies :) .

Ik heb vandaag van 9 tot 5 opgepast, was bepaald geen straf zo heerlijk buiten in het zonnetje :) .
Daarna snel door naar Bam die al helemaal ingestapt klaar stond, eventjes kort gereden en daarna met moeders vlechten, poetsen e.d., heerlijk warm onder het solarium.
Laat het zonnetje maar komen morgen in Chaam 8-) !

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 09:33

Zo ik meld me ook weer eens even. Heb het super druk de laatste tijd, kan op het werk af en toe wel even bijlezen maar hele verhalen typen zit er dan niet bij :-(

Vief: Wat ontzettend balen zeg. Jammer genoeg zitten er nu eenmaal van die rotte appels tussen. Hopelijk valt er iets te regelen en komt het goed.
Iedereen die vandaag Chaam rijdt: heel veel plezier en succes! Hier is het in elk geval prachtig weer.
Snoekiej heeft een hele gave excursie gehad.
Sann heeft een gaaf filmpje geplaatst.

Heb gisteren dressuurwedstrijd gehad, 2 proeven en voor allebei 183 punten. Had wel iets meer verwacht maar goed, meneer liep super lekker te sjouwen dus ben hardstikke tevreden!
Zeker na de afgelopen 2 weken. Hij had het voorjaar in de bol en kreeg te veel brok. Was dus echt niet te rijden. Elke dag was het rodeo en heb er ook langs gelegen :-(

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 09:36

Morgen !!!!

Zo gister was echt vet gezellig in starlight :D Er was wel een hele erge leuke jongen
Lag pas om 1 uur in in me bed en om half 2 sliep ik pas. Maar ach, ben niet echt moe gelukkig.
Want om half 10 naar stal en dan richting Lisse, indoor cross. Heb echt zin er in :D

@Jetske: Vet mooie foto's !!!

Alleen dat wist ik uit me hoofd. Maar ik ga weer verder anders dan ben ik straks niet klaar als we weg moeten :P

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:00

Goedemorgen!

Marijke: Spannend!
Susie: Leuk dat jullie welshje goed liep aan de lange lijnen.
Vief: Wat onzettend vervelend zoiets ..
Anthea: gefeliciteerd met je winstpunten!
Shanouk: Waar ben je geweest? Klinkt als een leuke dag iig!
Marjan: Ook nette punten, gefeliciteerd!

Crossers: veel succes allemaal! het weer zit iig mee :D
Wij komen vanmiddag wss nog even kijken!

Eerst nog even springles rijden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:48

Goeiemorgen :wave:

@ Jetske: veel plezier met springles en in Chaam natuurlijk.

@ Caro: misschien kun je thuis ff keer testen met een gaasje en dan de beschermer? T zou zonde zijn als het weer opging. Gelukkig duurt Westerbork nog een maand!

@ Vief: Jeetje wat mega k lote zeg van dat gedoe. Ondertussen nog steeds niet gekregen dus? Heb je al bericht terug van een Mod?

@ Snoekiej: klinkt mega interessant die excursie! Wordt het vaak georganiseerd per jaar?

@ Sann: ziet er eigenlijk best goed uit. Helemaal wetende dat je um nog maar 2 weken hebt. Petje af!

Ik ga ff thuis hier wat dingen doen en dan naar H'bergen om te rijden. T is echt heerlijk weer. Gister ook ff met Zetje gesprongen en dat ging simpel. Morgen dus op naar Boekelo om te trainen :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:53

Nee, nog geen reactie van Annetje (ze heeft hem ook nog niet gelezen zag ik).. Van haar ook geen reacties meer, terwijl ze mijn berichtjes wél gelezen heeft.. Baal er ook echt heel erg flink van, was een hoop geld en kan er gewoon ook niet bij dat mensen zo zijn :n

Veel plezier in Boekelo alvast! Leuk dat je weer gaat trainen daar :D

Marjan: Fijn om te lezen dat je nog leeft! ;) Gefeliciteerd met je winstpunten.
Crossers: Jullie hebben wel echt prachtig weer zeg. Zet hem op allemaal :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:56

Ongeacht of het 10 euro of 100 euro is, mensen horen gewoon eerlijk te zijn. Ik kan daar ook totaal niet tegen en kan me voorstellen dat je goed boos bent!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:19

Hoe gaat het met je pols Marjan?
Klinkt echt interessant die excursie Snoek. Jammer dat het alleen voor jullie fokkerij gebeuren is, had anders ook wel meegewild. :)
Succes met je springles Jetske!
Je kan de bank bellen om te zeggen dat je geld verkeerd gestort hebt Vief, of ze het terug willen storten. Zo heb ik het ook keer terug gekregen toen diegene de spullen niet leverde. Ik weet niet hoelang geleden het is en of dat nu nog kan. Maar je kan het proberen toch? Hoop dat je het terug krijgt.
Leuk dat je morgen in Boekelo gaat trainen Rowo! Succes alvast. :D

Zo, hier de paardjes al gereden. Wel grappig, ik rij met Vero naar het bos hier rijdt iedereen met de auto naar de kerk. :+ Kreeg paar boze blikken. Daarna Whatever in de bak gereden, ging redelijk.
Zo omkleden en richting Chaam, kijken. Succes iedereen in Chaam iig, het is prachtig weer!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:21

VIEF @ kun je een bank nog opdracht geven je geld terug te storten ?? Heb dat nooit bij de hand gehad eigenlijk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:23

Als het goed is kan dat niet, alleen een machtiging kan gestorneerd worden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:27

Dat klopt helaas.. :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:28

Sussies duim gaat de goede kant op! Fijn joh! Hopelijk is de pijn ook weer snel over.

Sann, je filmpje ziet er goed uit! Jullie hebben ook echt veel verschillende lijntjes gesprongen en veel gedaan! Leuk hoor!

Ik las heel veel over Chaam. Ik ben benieuwd naar de verslagen straks! Iedereen vooral veel plezier daar!

Vief: je pm wordt zo beantwoord :) ik was nog niet online geweest.

Feestje waar ik gisteren moest werken was een beetje suf. Niemand ging dansen, het was niet druk (stuk of 50 man) en omdat er veel kinderen bij waren werd er niet veel gedronken. Bij de laatste koffie waren er nog maar 10 man :+ Van het eten was ook erg veel over. Zonde joh! We hadden daarna nog wel veel zooi om op te ruimen, dus ik lag alsnog pas om half 3 in mijn bed.
In elk geval wel weer lekker centjes verdiend :D

Ik vind het echt lekker weer, ik denk dat ik straks met Vies de rest van het bos ga verkennen (nieuw pad aangelegd en poortjes verplaatst) ik zit alleen nog wel te twijfelen. Ik ga expres nooit in het weekend het bos in namelijk, ik heb een hekel aan kinderen op het ruiterpad, fietsers, wielrenners, andere ruiters en van die achterlijke waterfietsen voor door het bos die ze hier verhuren. Die dingen kom je door de weeks (en met name 's ochtends) niet tegen, zo zondag is het bos er vol van!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:37

Is hier ook zo Annetje. Altijd zo druk, zijn er aparte ruiter/ wandel paden. ALsnog lopen ze op de ruiterpaden etc. :P Vanochtend vroeg was het wel heerlijk rustig. Iig rijdse! Lekker dat je toch centjes verdiend hebt.
Dat is jammer dat dat niet kan Vief. Dan had ik het verkeerd in mijn hoofd. Hoop dat het toch nog goed komt!

Ik ga richting Chaam :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:37

Jammer dat het feestje niet heel geslaagd was.. Maar wel lekker geld verdiend dus :D

Berichtje heeft geen haast hoor, maar ben wel benieuwd wat jullie er mee doen :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:23

Goedemorgen!
Vanmorgen mocht Roman weer mee op cc, ook voor het eerst weer sinds de zomer. Had me een beetje vergist in de datum, ik dacht dat het volgende week pas was :+ maar het was al dit weekend. Vond hem ook eigenlijk nog niet klaar. Maar goed, had me opgegeven en zo'n L1 proefje is natuurlijk ook niet echt heel zwaar. Ik had hem iets lager ingesteld (als ik hem echt oppak dan houdt ie dat nog niet vol) en daar werd ik een beetje op afgerekend. Wel logisch natuurlijk. Verder wel tevreden, ging beter dan ik had verwacht. En we hadden zelfs nog een wp :)

Annetje: Jammer dat het feestje niet zo gezelllig was.
Snoek: Fijn dat het zo'n leuke dag was! Waar was dat revalidatie centrum? :)
Chaam gangers: Heel veel succes!!

Oja, ik heb vanmiddag trouwens ook crosstraining! Echt zin in :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:51

Ik heb al alvast een verslagen topic gemaakt voor Chaam ;) ben benieuwd zeker naar de foto's.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 12:52

Goedemorgen, bijna middag!

@ Vief: belachelijk van die bokker zeg. :( Hopelijk komt het nog goed.
@ Sussie: fijn dat je duim wat beter gaat :)
@ Anthea: dan was je al vroeg op stap! Gefeliciteerd met de wp!
@ Shanoek: klinkt als een interessante dag!
@ Sim: :9

Chaamgangers, héél veel succes!

Ik heb gisteravond nog even wat gedronken met vriendinnen (keurig aan de ijthee ;) ) en daarna door naar Nudine. Alles was rustig en ik heb ook geen alarm gehad. Haar flamous begint er wel anders uit te zien, begint een beetje 'open' te staan zeg maar. Dus wie weet. Straks zal ik haar weer even lekker in het zonnetje zetten, misschien helpt het (of misschien duurt het nog 4 weken :') ).

:wave:

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:57

Ja mocht al vroeg, was nr. 8 vanaf 9u.

Hopen dat het veulen snel komt! Het blijft volgens mij de hele week super mooi weer :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:00

Wat heerlijk zeg zo vroeg klaar :D
En fijn dat het goed ging!

Bianca: Ik ben ook heel erg benieuwd :#
Noor: Het is inderdaad wel veulenweer vind ik!

Ik heb gister nog een filmpje van Woll gemaakt tijdens een rondje stappen.
Zal ik er zo ook wel even opzetten :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:31

Bianca: onder rembours is ook niet veilig hoor, een vriend van mij wou ook iets kopen via mp en die man wou dat hij eerst zou betalen (250 euro) nee zei hij dat doe ik niet verstuur maar onder rembours, dus de postbode komt hij betaald opent het; stenen. Meteen achter de postbode aan en er is nu procesverbaal opgemaakt ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Shanouk: mooi is dat zwembad hea :D

CHaam gangers veel plezier en succe!
Rowo: veel plezier in boekelo

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:51

Goeiemiddag :)

Mijn hemel wat een heerlijk weertje :D. Ik ga zo lekker cross trainen op ons club terreintje met beide paarden!
Chaam treft het maar met het weer. Jammer dat ik me af had moeten melden..
Hopelijk heeft Westerbork volgende maand net zulk mooi weer.

Gister avond gezellig met vriendinnen naar de kroeg geweest. Niet heel laat gemaakt.

Vief: Ben benieuwd naar je filmpje :+.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 13:55

@ Vief balen dat er zulke verkopers zijn.. :(

Hier is het heerlijk weer! 2 paarden lekker getraind. Ruin liep heerlijk en merrie was fanatiek. Drachtige merrie heeft het zwaar. Is sloom en wat futloos. Die staat nu heerlijk zonder dek in de zon. Te genieten :D
Ik ben benieuwd naar de verslagen van Chaam...