[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:03

Bak is vnv niet meer bezet, springen gaat niet door. :P

Ik ben blijjjjjjj *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik ga stage lopen op de communicatieafdeling van de Divoza. :D :D :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:08

@ Noor zak is leuk!!! ik ga er ook wel eens heen. Huttenheugte is ook leuk. ben ik een aantal jaar badjuf geweest in het zwembad :D

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:26

@ Hilde: gefeliciteerd! Leuk!

Ach ja, ik dacht doe het een beetje op z'n Duits: Sack ;) Maar dat moet dus goedkomen. Huttenheugte ben ik al eens geweest, Caro. Inderdaad leuk :j !

Ga even met mijn moeder met de paardjes wandelen. Morgen dan weer naar de binnenbak en dan tweede Kerstdag weer. Beetje om de dag dan is het wel te doen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:00

Ik wandel niet met mijn paarden. Die idioten van mij misdragen zich dan altijd. Van het weekend ga ik de ruin maar even longeren in de bak. Gewoon in de sneeuw met touwtje zodat hij zijn spiertjes even gebruikt. Harder dan stap zal het niet worden hoop ik!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:04

Ik ben gister naar Oldenburg geweest om te shoppen. En dat is aardig gelukt haha. Helaas mijn bankrekening dus wel flink geplunderd, maar ben wel helemaal blij met mijn nieuwe spulletjes. De terugreis was alleen niet zo leuk, ik heb er 3u over gedaan (normaal 1,5u) :( Stomme sneeuw.
Ik had net trouwens nog een slimme actie, ik zat vast in de sneeuw met de auto :+ Ik reed in onze Honda Civic en die is dus heel laag. Het weggetje naar het dorp toe was heel mooi schoongeschoven alleen door de harde wind lagen er hele hoge bulten sneeuw op mijn weghelft. Natuurlijk kwam ik dus uitgerekend nu een tegenligger tegen. Die kon makkelijk een stukje door de berm (heel breed en weinig sneeuw) maar dat vertikte die dus. Hij ging echt op 2cm langs mij dus ik moest wel uitwijken naar de sneeuw van ong. 50 cm. En ja hoor..... ik kwam er niet meer uit :+ Toen maar heel vaak naar achter en weer naar voren gereden en uiteindelijk was ik er weer uit.

Hilde: Wat leuk zeg!!!
Noor: Zak moet idd wel heel leuk zijn.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:07

Oldenburg is leuk shoppen zeker met de opruiming. Kom er 2x per jaar. Deze winter nog niet heen geweest. Dat is alleen maar goed voor de bankrekening :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:09

Ja het is zeker een leuke shopstad!
Ik had nog weer pech met schoenen. Er stonden er heel veel die allemaal afgeprijsd waren. En het paar dat ik er dus uitpikte, was het enige dat niet afgeprijsd was.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:31

Ik ga morgen even een rondje Hoorn én er is sale bij Steps.... :D
@ Caro: de eerste dagen waren mijn paarden (vooral Jer) ook erg stout. Nu zijn ze het wel gewend en gaat het goed. Het was wel érg koud!
@ Anthea: lekker geshopt dus :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:42

Gefeliciteerd Hilde! Wat leuk zeg! Hoe kom je er zo bij?

@ Vief: veel plezier vnvd. En je bent wel een die hard dat je je haar onder een koude kraan gaat wassen :j

@ Weule: trek idd bij vriendje in. Woont in Enschede, dus ff zien hoe het gaat werken met mijn werk en paarden in Haaksbergen.

@ Anthea; das idd niet handig, maar overkomt wel meer mensen. Ik kwam vnvd zelf amper vooruit vanuit stilstand bij de stoplichten :)) En je hebt je dus ff goed uitgeleefd met shoppen... soms moet dat!

@ Caro: en ze blijven ook gewoon stappen aan de longe? Bij mij doen ze nog steeds (ondanks dat ze 'gewoon' getraind worden) alsof ze 10 weken niet buiten zijn geweest: eerst 5 minuten heel hard galopperen en bokken.

Net ff geshopt in Enschede, maar niet echt geslaagd. Wel een tak met lampjes (naam alweer kwijt), pleeborstel en oorbellen. Volgende week maar naar de woonboulevard.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 21:44

Goedenavond!
Vorstin was vandaag niet stijf, zelfs aardig losjes!
Tentamen van vandaag heb ik op 1 fout niet gehaald :\ Heb een 5.3, net onvoldoende dus. Maarja, op zich niet gek met zo'n voorbereiding :Y) Essay was gelukkig wel op tijd af, en daar ben ik ook wel tevreden mee :)

Klinkt interessant Sussie!
Oehh, lekker die panna cotta Evie :9 Ik heb ook browniemix gehaald voor morgen :Y)
Leuke foto Evelien :D
Balen van het uvw Corien :(:)
Jeetje Vief, echt dapper dat je vrijwillig bent gaan fietsen! Veel plezier vanavond :)
Irritant van je laarzen Noor :\ Je mag wel iets vergoed eisen, dit is al de tweede keer in een half jaar!
Leuk dat je even de stad bent ingeweest Hilde. Ik kan ook nooit leuke kleren vinden, echt irritant! En gefeliciteerd :D
Fijn dat je weer van de tandarts af bent Sannn!
Spannend Rowo!
Lekker geshopt dus Anthea :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:48

Weet je wat ut kind deed tijdens het wandelen????
Ging ze zomaar even Jer aansporen om te gaan draven...... Nudine dacht jiehaa dat wil ik ook, op de achterbenen en ze dacht ook nog even te gaan spurten.
Kannie hé, zeker niet op een stuk van 8 bij 2 meter. {x)
Maar goed, we zitten weer warm thuis, zoals gewoonlijk staat er voetballen op. :Z

Hoor net dat ik morgenochten al heel vroeg door de Appie wordt geslingerd.

Alle meisjes en heer, hele prettige en gezellige feestdagen en voor 2011 alle goeds met veel winstpuntjes en paardjes zonder blessures of andere rare dingen (wel leuke gezonde veulenjes natuurlijk). Laten we er eens een topjaar van maken! :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:52

Hilde gefeliciteerd!
Shanouk balen dat je het tentamen net niet heb gehaald....

Topjaar, klinkt goed Margreet! Gaan we gewoon doen. :)

Het zusje van de staleigenaresse heeft mooie foto's gemaakt van Capri & Wendel.
Deze ga ik laten uitvergroten, knappe Capri <3 --> http://94.100.113.10/1191200001-1191250 ... _NRpI.jpeg

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:55

rowo schreef:
Net ff geshopt in Enschede, maar niet echt geslaagd. Wel een tak met lampjes (naam alweer kwijt), pleeborstel en oorbellen. Volgende week maar naar de woonboulevard.

Zoiets heet een guirlande.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:03

_Sim_ schreef:
rowo schreef:

Zoiets heet een guirlande.

Juist ja, die!! Ik had er nog noooooooooooooooit van gehoord :o?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:03

Weer wat geleerd, nog nooooit van gehoord. :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:17

Super Hilde! :)

Mooie foto Evelien :D

Ik heb net heerlijk gereden :D. Ze gingen echt fijn. Het worden nog eens dressuur paarden.
Nu nog dressuurwedstrijden O:).
Ik kruip nu lekker warm op de bank met een kopje thee.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:24

Rowo, Het komt nu wel erg dichtbij, wat leuk :D
Eef, Wat een <3 's
Snoek, Balen van je tentamen. Mooi dat Vorstin los was!
Margriet & Noor: http://s1013.photobucket.com/albums/af2 ... jk/Ebooks/ Het zijn er een hoop _O-

Gelukkig kon er iemand van de locatie zelf geregeld worden voor de ORUN, ik durf nog niet de weg op met de trailer :+ Ik moest alle zeilen bijzetten met rijden. Meneer was erg fris!
Ik zal morgen wel het artikel plaatsen van het interview dat ik een paar maanden geleden had!
Ik heb net te veel lekkers gehaald in de supermarkt :9

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 23:41

Goedenavond.
Rowo: Ik ken dat "ding" wel, maar dat het zo heette wist ik ook niet :+ .
Snoekiej: Balen dat je je tentamen net niet gehaald hebt.
Margreet en Noor en vader van Noor: Jullie ook een topjaar gewenst in 2011, op veel succes en beterschap!
Evelien: Mooie foto!
Kim: Fijn dat de paardjes zo netjes dressuur liepen.
Mootje: Met de trailer weg is inderdaad niet fijn nu, gelukkig kon er iemand van die sta voor je invallen.

Vandaag weer dresuurles gehad van mijn springinstucteeur, en Bam ging toch fijn aan het sjouwen :D !
Ben heel tevreden met mijn andere dresuurinstructeurs, maar een keer zo'n andere kijk en aanpak van iemand die mijn paard wel al heel goed kent van het springen is ook wel heel fijn :).
Toen ik thuiskwam eerst 2 borden Babi pangagn met bami weggewerkt, toen gaan douchen en Brownie met stukje chocolade (probeerseltje) gegeten. Iedereen op stal heeft ook een kerstpakket gehad, dit jaar een heerlijk chocolade-pakket :9 !

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:06

Goede avond!!

Hlide gaaf!! gefeliciteerd! hoe kom je daar zo bij :)
Evelien mooie foto!! :j
Snoek balen van dat 1ne puntje :(
Mootje idd met de trailer weg is niet zo fijn.. hoop stiekem toch dat ik zaterdag even een strand rit kan rijden :+
Evie fijn gereden dus!! top!! :D

Heb les gehad ging echt TOP heerlijk tis weer even duidelijk hoe ik hem moet loswerken.. erg fijn :)
Morgen Springen ben benieuwd := zal wel weer rennen vliegen en gillen worden :')

Nu lekker op bed.. :brr:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:19

Fijn dat jouw les ook zo goed gin Corien :D !

Om nog even terug te komen op jou vraag over voeding Shanouk,misschien ken je het al maar je kan eens op voervergelijk.nl kijken, daar kan je van bijna elk voer zien wat er in zit, en als je op het informatie-icoontje klikt kan je zien wat je paard ongeveer nodig heeft aan voedingsstoffen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:23

Ja was wel blij.. :) ''
Even weer de puntjes op de I ;)

Heb sinds vandaag wat nieuws gekocht kwa voer van havens heb nu musli met extra electrolieten en zo wel fijn zwarte haver :) danny likte heel zijn voer bak schoon :=

Wel truste!!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:30

Zo ook weer bijgelezen, maar mn hoofd is nog steeds een zeef dus lang niet alles onthouden :o

Ik ben vanmiddag ook naar de stad geweest om te shoppen. Ik had me helamaal bedacht om zo'n strakke leren broek te kopen, sh*t kon m nergens vinden!! Of niet mooi of net niet mijn maat, echt hopeloos :( Hebben jullie een idee waar ze zulke broeken voor een leuk prijsje hebben ;)

Morgenochtend maar even snel naar de supermarkt, even wat in huis halen voor het weekend, hoop niet dat het al te druk is.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:07

EB, Mooi dat je les zo goed ging!
Billy, Geen idee. Misschien via een webshop, maar dan neem je natuurlijk wel een gok!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:10

Goeiemorgen :wave:

Ik ben nog in E'de. Net moest ik vriendlief al helpen drukken om uit de sneeuw te komen. Ik hoop dat ik er straks uit kom anders heb ik een probleem.
Ik hoop nog ff naar de manege te kunnen met beide, maar ff zien hoe de weg is. Vanmiddag het cafe in :D

@ Corien: fijn dat je lekker gelest hebt. Heb je vandaag springles?

@ BIlly: k heb die broeken volgens mij al eens bij Only en H&M gezien. Geen idee of ze dat nu ook hebben hoor.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:12

Goedemorgen,

Heb vandaag een lekker dagje helpdesk tot 1530 want dan gaat het kantoor dicht :+ . Zit hier wel met een zombie hoofd want ik lag pas om 0.30 in mijn bedje en vanmorgen ging om kwart voor zes weer mijn wekkertje :+

@ Rowo mijn ruin blijft keurig stappen aan de longe. Kan zelfs overgangen halt-stap-halt maken op commando. Zolang ik maar linksom ga. Rechtsom gaat hij altijd rennen en maf doen. Hij kan best een ongeleid projectiel zijn maar dat doet hij heel braaf. Hij kan ook op stemcommando omgaan zonder aan te raken en als ik er een paar meter afsta. Op terug gaat hij achteruit. mensen verbazen zich er wel eens over dat hij zo goed naar de commando's luistert vanaf de grond :o . Merrie heb ik nog niet geprobeerd aan de longe maar ga ik wel even doen.
@ margreet Wat een stout kind dat zij zomaar met Jer gaat draven
@ evelien knappe capri