Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zimble rijdt ik in principe maar 1x per week in de springles, nu alleen ff wat vaker omdat mijn nichtje niet kan rijden.
Vorige keer had ik hem bijna gehaald, had 2 vragen meer goed moeten hebben.
Qua tijd zou ik het iig wel redden. Heb maar 13 uur in de week school, en daarbij doe ik hooguit nog 2 uur zelf. Heb eigenlijk ontzettend veel tijd over 
Ik hoop dat ik binnenkort een nieuw borsttuig kan bestellen.
). Ik ben benieuwd hoe zij zich gaan gedragen. Ik ga zo maar even naar stal om te laden. Bij mij zijn ze net even makkelijker dan bij mijn ouders.
. Goed dat je het post, zal meteen pap vragen of die zo even de smid voor Meno wil bellen.
. Mijn crossbeschermers á 150 euro had ik binnen anderhalf maand terugbetaald en nog geld over, toen heb ik een cap gekocht en heb inmiddels weer meer dan 120 euro gewonnen.
.
, hij had heel de dag op stal gestaan omdat ik had opgepast en mijn moeder die hem dan normaal s´middags rijdt was skieen in Oostenrijk, maar hij had blijkbaar teveel eiwit binnengekregen van het kuil, omdat hij snel mager wordt krijgt hij 3x per dag een royale hoop kuil tot aan zijn voerbak, maar zaterdag waarschijnlijk nog meer want er lag nog heel veel kuil door zijn stal heen, en Bandido zat onder de eiwitbulten. Ik heb gelijk zijn stal leeggehaald en hem op hooi gezet en gisteren was het alweer bijna helemaal weg, maar ik ben wel geschrokken zeg.
met de ruimte, dus we hebben even lekker in galop de bak doorgeraust en niet echt serieus gereden...
.

39 van de 50 goed! Als dit zo doorgaat haal ik mijn propedeuse misschien nog wel dit jaar 
, dus ik baal wel. Maar zondag hebben we weer dressuurwedstrijd, ik ben benieuwd wat we ervan bakken....