Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd! Leuk dat je morgen gelijk een klasse hoger gaat starten 

Goed geslaagd dus

tja, wat wil je als ze de hele dag op het land loopt...
Dit was de eerste dressuurwedstrijd die ik sinds februari reed, en de tweede keer M1. Vorstin ging heel lekker. De eerste proef ging heel fijn, alleen het achterwaarts wat moeizaam. De tweede proef had ik een grove fout, ze viel in de gebroken lijn uit galop, en de proef was iets rommeliger. Ik had over de eerste proef een heel goed gevoel, de tweede dus iets minder. Mijn punten waren 179 voor de eerste proef (jury had fout geteld, anders had ik misschien net wel/niet winst gehad). Ik had wel 7-7-8 voor haar gangen, en heel veel zevens in de proef. De tweede proef had ik 177, dus zat ik ook niet zo ver van winst af. Uiteindelijk was ik reservekampioen M1 cat. D/E, dus ik heb weer een beker voor de verzameling erbij
(Er waren er maar 3 in de M1
) Na de proeven ben ik nog lekker de Vlietlanden in geweest, dat was ook echt lekker. Ben gelijk de grote velden op gereden, zodat als Vorstin ging staken, ik de ruimte had om het op te lossen. Gelukkig was ze hartstikke braaf en ging ze niet 1 keer naar achter!
Echt onwijs balen joh

Vanavond nog even naar de bios (weet nog niet welke film haha) en dan beetje op tijd naar bed want moet er morgen om 5uur af
Mn zusje is dan jarig en we gaan met een hele grote groep naar t Heidepark in Duitsland, een pretpark met de hoogste achtbaan van de wereld. Heb er wel heel veel zin in!!
Paar jaar geleden toen ik M1 reed deden er nog 30 mee en nu zijn er nog maar 10 ofzo in de M1 (bij de pony's dan he)
Inderdaad weinig deelnemers in de M1 pony's, de meeste ponyruiters starten B of L, en anders Z.
Ik ben dol op achtbanen, wat een kick krijg je daarvan! Wist niet dat de hoogste achtbaan ter wereld in Dl stond!
jaa ik vind achtbanen ook echt geweldig!!

Geniet ervan!! 

Morgen vroeg eruit om Wootje en Sal te doen en we hebben daarna hier een feest, dus heb morgen ook geen tijd.