Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en verderop ook nog een mooie piano van 3 treden. Geen afsprongen of grachten.
Daarna nogmaals 70/80 gestart i.p.v. de geplande 90/100 en toen nog 3 weigeringen. Ze maakte zich enorm druk op mensen rondom de hindernissen
dus wij hebben huiswerk: oefenen met veel omstaanders
veel belovend en chill
Of mss als klein entertainment voor mijn merrie
We waren uitgenodigd door PP om met haar mee te gaan naar de VIP op zaterdag. We zijn haar nog steeds heel erg dankbaar dat we dit eens mogen ervaren hebben
Het was echt heel leuk! Ook nieuwe leuke mensen zo leren kennen
echt een zeer fijne ervaring
De renbaan was haast onherkenbaar
.
. Vrijdag, zaterdag en zondag in de VIP gezeten op WHW
. Mag ook wel eens
. Vrijdag uitgenodigd door BMW via het werk van mijn vriend, zaterdag een tafel gewonnen en zondag ook nog eens op uitnodiging. Ik vond het zaterdag ook heel plezant, blij dat jullie het ook leuk vonden MF
. Twas gisteren idd super spannend de grote prijs! De renbaan was idd onherkenbaar. Ik vind dat er alleen nog wat meer trade stands mogen zijn. Denk dat de ruiters ook wel positief waren! 
Tveulen is ook niet van mij he , maar mijn paard is wel de mama
. Ik vind het er wel bij passen. Lua is portugees voor Maan. En degene die ze gefokt heeft, heeft iets met de maan (canch heeft zij ook gefokt en cancha haar volle naam is canchan.chara de la Lun.a Z) en iets met portugal. Volledige vertaald betekend het 'jouw maan' .
Al 2 vaccins gehad intussen en ik maar wassen met imaverol (en ook al het gerief telkens na het rijden). Hopelijk krijgen we het nu eindelijk ook controle. Zal een schoon zicht zijn komend weekend
vind het wel iets hebben
wat ik me afvroeg wrm ze nu haar "achternaam" veranderd heeft?
Wel een handige om te roepen als ze iets uitsteekt

Hij schrok zich een ongeluk door de hond die net om de hoek kwam.

Juist heel spooky doen in die ene hoek waar hij gisteren zo hard geschrokken was. Erna op straat gaan uitstappen en superflink!
Zaterdag nog naar de BWP 7jaar gekeken. Amai Luxor zou da zogezegd 'moeten kunnen' op zijn leeftijd. Hij zal eerder 15 jaar zijn ofzo. 
Had een budgetje mee om te shoppen maar tis niets geworden.