Tis bijna schandalig, maar tis zo rustig dat ik zojuist op de zaak de auto aan de binnenkant onder handen heb genomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mootje schreef:Je bedoelt: dan GeertVan wie heeft Geert het dan vraag ik mij af...
Bij mij is de appel niet ver van de boom gevallen.... Mijn vader zegt dat ik nog erger ben als mijn moeder

Van Otje had ik nog nooit gehoord.
). Op de heenweg was het braaf een stevige arbeidsgalop. Ze was zo braaf dat ik dacht ik galopeer ook even terug toen ik moest bukken voor een tak zag Ferrose haar kans en vond dat het allemaal wel een versnelling hoger kon. Aan het einde wel weer braaf stoppen maar ik ga in Castenray toch maar met de rem er wat op rijden want in dat tempo kom ik niet meer veilig over hindernissen

Fijn dat Rob je wil voorlezen! Gaaf paard heb je trouwens. Ik kreeg alleen wel bijna een hartverzakking toen je recht op ons afkwam op de piano
Wij hadden helemaal niet gehoord waar je helemaal heen zouden gaan en dachten veilig te staan bij Rob
Mja, niet helemaal dus. Ik heb je race-partij door het water trouwens op film, even bedenken hoe jij die film gaat krijgen. Denk dat het te groot bestand is voor de mail.

Hadden we eerder mogen doen.