Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iedereen terugmailen is natuurlijk ook wel een heel karwei...
haha.. xSiep schreef:viefdepief schreef:Ik heb ook geen bevestiging, maar ga er maar gewoon vanuit dat het goed zitIedereen terugmailen is natuurlijk ook wel een heel karwei...
Klopt, maar vind het zo raar waarom sommige dan wel een bevestiging hebben gekregen..

Lielle schreef:zolang het nog niet bevestigd is door de ledenraad en er niet over gecommuniceerd wordt door de knhs, is het speculatie. Waarmee ik niet zeg dat je onzin praat, maar het is nog niet formeel bevestigd.
Citaat:Eventing
Bij de eventing gaat het stijlcijfer in de klasse B bij het opmaken van het klassement meetellen. Tevens wordt in alle onderdelen en in alle klassen een veiligheidshoofddeksel verplicht gesteld. Deze wijzigingen gaan in per 1 maart 2012.
Is ons voorstel uit de bijeenkomst eventing juryleden toch overgenomen, maar daar was al zoveel positieve feedback op vanuit kader eventing gr_roos schreef:Lielle schreef:zolang het nog niet bevestigd is door de ledenraad en er niet over gecommuniceerd wordt door de knhs, is het speculatie. Waarmee ik niet zeg dat je onzin praat, maar het is nog niet formeel bevestigd.Citaat:Eventing
Bij de eventing gaat het stijlcijfer in de klasse B bij het opmaken van het klassement meetellen. Tevens wordt in alle onderdelen en in alle klassen een veiligheidshoofddeksel verplicht gesteld. Deze wijzigingen gaan in per 1 maart 2012.
bron: http://knhs.nl/news.asp?ID=23597
Bij deze dus definitiefIs ons voorstel uit de bijeenkomst eventing juryleden toch overgenomen, maar daar was al zoveel positieve feedback op vanuit kader eventing
Dank voor de heldere uitleg... manic schreef:Ik wel... Ik was vandaag ook het schoolvoorbeeld van waarom ze de B springen nu op stijl gaan jureren, want ik heb echt zo prut gereden... En superpaard tilde me overal overheen. Dus dan heb je gewoon 2 winstpunten, terwijl ik echt superslecht gereden heb.

Loetie84 schreef:rowo schreef:WB is 1,5 uur rijden en beetje jammer om voor 1 hindernis in de cross zo'n afstand af te gaan leggen
Hoezo "voor 1 hindernis" rowo?
Zetje wordt vast weer op slag hengstig
Dus doe maar niet.