[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:22

Goeiemorgen :wave:

@ Evie: gefeliciteerd met je 2e prijs! Je gaat echt super lekker in het M zeg!

@ Bianca: wat knap om in Hattem je debuut direct foutloos te crossen! Petje af!

@ Dorien: goed dat je gestopt bent! Ik weet wat het is met een koliekerig paard starten, want ik heb het van t zomer met Avi gehad. Die won zelfs 1 proef nog, terwijl ze kramp koliek had :\

En lees veel over bitten. K zou zelf niet eens weten hoe een Myler bit eruit ziet. Gelukkig kan ik me redelijk redden met een gewone watertrens.

K heb net al hooi gevoerd en zal zo ff aankleden en Zetje klaar maken. Ff beetje spelen in Boekelo, met name door het water.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 08:24

Alles blauw maar totaal geen spierpijn.
Paardjes zijn al aan het eten, zo ff met ol wandelen en bay en zoeff rijden.

Mandy veel plezier

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:26

Goeiemorgen!
Veel plezier Mandy
Mendy ik kan me wel voorstellen dat je blauw bent!

Ik ga zo richting manege, mag vandaag schrijven bij de B dressuur

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:37

@ Mendy: toch fijn dat je geen spierpijn hebt! Veel plezier met rijden!

@ Bianca: schrijf ze!

Ik ga ook maar eens wat doen!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 08:59

:wave:

Ik lig lekker wakkker te worden.. :) Las nogal wisselende resultaten over Hattem. Lielle en Billy wat jammer dat jullie paarden allebei niet fit waren :(:) Wel heel verstandig om dan te stoppen. Sannn: wat een eng verhaal :oo Gelukkig is het 'goed' afgelopen! Benieuwd hoe het nu met jou en What is! Bianca heeft het goed gedaan! En EB gefeliciteerd, super goed! :)

Mandy: veel plezier zo in Boekelo!

Gister GG dus naar de opfok gebracht en die gedroeg zich (zoals altijd eigenlijk :) ) weer voorbeeldig. Stond met een klein duwtje zo op de trailer en toen de klep al dicht zat hinnikte hij pas voor het eerst. Het was een uur rijden en hij heeft eigenlijk op wat zielig schreeuwen in begin niks gedaan. Kwam ook onbezweet en eigenlijk helemaal niet in paniek de trailer weer af. Hij staat nu met een merrietje in de megastal en morgen komen er 2 hengstjes bij waarbij hij dan ook in de groep blijft. Heb hem met een goed gevoel achter gelaten en nu maar hopen dat hij daar heel mooi en groot wordt en net zo lief en heel blijft :D

Woll was thuis ook wel weer rustig op stal, maar buiten haar stal wel heel onrustig en aan het gillen. Vond die eigenlijk zieliger dan GG. 's Avonds spoot de melk er ook al weer uit.. Even melken is echt geen optie, dan is ze echt heel link.. Hoop maar dat dat ook gauw afneemt. Ze krijgt al een week geen brok (wel hooi natuurlijk) en water krijgt ze nu uit emmers en ook wat minder.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:04

Mazzel Mendy, dat je niet eens spierpijn hebt.
Fijn Vief, dat je hem met een gerust hart achter kon laten.

Hier sta/zit ik klaar om met "oudste, middelste en jongste", oftewel alle 3 dochters, af te reizen naar Arnhem, voor, ja ja, NickerSimon!! Alle 4 in rood/zwart, heb een kleuterschoolreisjesgevoel (met scrabble op 3x woordwaarde....), wordt vast een hele gezellige dag! Tot later.
Alle cc-gangers heel veel succes vandaag!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:06

Wat naar San echt heel eng je verhaal. Jammer ook dat je niet naar Nick en Simon kan
Gefeliciteerd met je wps rowo
Super Noor van jouw cross
Vervelend dat Uk ook zo gereageerd heeft op het enten Tientjeh
Netjes van Geert en Ula MM
Netjes van Watapatja
Ook netjes van Weltsieger Sussie
Netjes van je beide crossen Margriet
Itsme jammer van je val in de cross
Gefeliciteerd met je tweede prijs EB
Super van je debuut bvw

Mijn bijleesactie tot pagina 62 de rest doe ik straks maar mag iemand voorlezen en anders wordt die zo dadelijk heel zenuwachtig

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:14

Margriet, heb je heel veel plezier per ongeluk gepost in het rijtje van verslagen Hattem, maar evengoed veel plezier hoor.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:21

Wat fijn dat je geen spierpijn hebt Mendy!
Super van GG Vief, een echte vent dus. :)
Veel plezier bij Nick en Simon vandaag Texelse!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:34

Jeetje Margriet, zag net de uitslagen: Whoopy is dus echt heul erg stout!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:49

Lielle en Billy, balen dat de paarden niet goed aanvoelden en dat Mythy ook daadwerkelijk iets bleek te mankeren. Goed gehandeld dus en hopelijk fit aan de start van de volgende cross.

Gister wezen wokken met de buurtjes. Was gezellig.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 09:52

@ Sannn jeetje balen zeg! Sterkte!!!
Had met mijn paard zo'n zelfde ervaring gister! (zie verslagje)

@ Liellie super dat je je paard zo goed kent!

@ Eef Bam top zeg!!!!! Gefeliciteerd! Zag de M hindernissen op PH poeh das echt onwijs pittig!
Petje af dus ;)

Gister PH gereden! Heb een fijn gevoel aan de dag overgehouden ondanks geen prijs en winst!
Dressuur lekker, 198!
Springen fijn door een te korte bocht van mij naar de dubbel een bakje op de tweede maar wel binnen de tijd!
Cross ging heerlijk! Afsprong waar ik eerlijk gezegd na het lopen nogal bang voor was qua hoogte, zonder problemen gedaan! Heerlijk!!!
De dubbel het bos in waar veel stopten op het donker in ook geen enkel probleem!
Toen kwamen we aan bij de slingerboom het bos uit...
Naast de slingerboom stonden 2 ronde blokken waar je op moest springen en weer af voor het L en M rechts ervan! Om aan te rijden tussen de bomen door reed je recht om het M blok aan....
Nou paard trok echt mega aan en dacht echt die doe ik!!!
Kon nog net op het laatste moment aan m'n linker teugel trekken en net niet genoeg om de slingerboom te springen maar hij ging net tussen de 2 door!
Alleen geschaafde laars en beetje blauwe scheen achteraf!

Opnieuw aangereden en hij sprong hem zo! Mooi tempo weer erop en boom erna sprong hij ook fijn!
Toen de val met water erin! Had het al verwacht en indd paard stond heel even een seconde stil maar daarna zo in draf er doorheen!
Waterbak over de boom ook geen probleem!
Alle sprongen verder gingen perfect! Heerlijk aantrekken!
Sloot begreep hij ook want hij ging er heel groot overheen, haha!
Schavot was de laatste! Spierwit in de volle zon, maar gelukkig deed hij hem gewoon!

Al met al 2 weigeringen en 1 minuut te laat maar toch een overwinning al die nieuwe dingen!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:05

Goed gedaan, Henny!!

Mmmpffff.. Tayla zit me wel heel intensief aan te staren.. Dat wordt hardlopen.. :O

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:11

Haha sterkte Noor! Het weer is in ieder geval perfect loopweer!
Jij had trouwens ook echt super gereden las ik! Gefeliciteerd!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:12

Netjes Henny!
Hoe gaat het nu met jou en What, Sannnn?
Geen spierpijn Mendy? Wat fijn, meestal ben je na een val verrot van de spierpijn.
Ik heb gruwelijk uitgeslapen en zit nu wakker te worden met een bakkie pleur.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:19

Goeiemorgen!

Mendy wat balen van je duikeling :(:)
Evie dat is super, gefeliciteerd!!
Bianca super gedaan, wat een hoge dressuur punten!
Sann lastig probleem, hoor wel veel positieve ervaringen over Myler!
Perfect is gevoelig in de mond, die doet het prima op een watertrensje. :)
Lielle wat balen dat Ojee zich niet goed leek te voelen, wel goed dat je dan echt aan je paard denkt.
Dorien wat sneu zeg, gelukkig dat er op sgw's een DA is! Tessa kreeg eens een koliek aanval midden onder de proef..
Mandy veel plezier in Boekelo!
Vief fijn dat het zo rustig is verlopen. :)
Henny super gedaan!

Gisteren naar de kermis in Duitsland geweest, jeeeeeee wat was die enorm zeg!!
In de tent was blijkbaar de gas kabel los geraakt, dus iedereen de tent uit. Niks gebeurt maar vind zo'n situatie dan toch wel eng.

Vandaag schoonfamilie verplichtingen. :z

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:21

Netjes gedaan Henny!
Haha, Tayla heeft er zin in. Succes Noor. ;)

Met mij gaat het redelijk, hoofdpijn als ik wat doe. Als ik lig is het minder, maar ik kan niet goed liggen omdat ik goed last heb van nek en rug. Morgen op stage maar even vragen of ze dat los willen maken. Denk toch hersenschudding, dus doe vandaag maar weinig.
Met What gaat het wel goed. Geen dikke, gezwollen benen! Wel is hij rechtsachter wat stijf, maar daar heeft hij ook alle schrammen. Dus dat is ook wel logisch. Ga vanmiddag even samen kijken met zusje en moeder. Maar denk dat hij er godzijdank redelijk van afgekomen is.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:22

Goedemorgen,

@ alle crossgangers die foutloos waren in Hattem *\o/* . Na al die verslagen baal ik echt dat ik niet heen kon.
@ BVW wat een topper frits. Best een moeilijke waterbak en hij loopt er zo in. Hij gaat het leren :D
@ Itsme beterschap met je hand
@ Sannn Wat een stout paard. Gelukkig is het goed afgelopen. Beterschap en hopelijk ben je snel weer op de been. Probeer eens een myler. Bij de winkel hier mag je 10 dagen proberen en als hij bevalt koop je hem en anders mag hij weer terug. Mijn ruin heb ik meelaten doen aan een clinic van dacht Paul van Vliet en Myler. Kon mooi door een prof het juiste bit erbij krijgen.
@ Vief stoere GG.

Nick en Simon waren leuk :D . Hele gezellige avond gehad en lag om 2 uur in mijn bedje. Vandaag nog even snel 2 paarden longeren en koffer in pakken. Morgen Lissabon. Heerlijk de warmte in.
Ik ent ook maar 1x per jaar. Volgens DA is het onzin om 2x per jaar te doen.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:29

_Sim_ schreef:
Ik heb gruwelijk uitgeslapen en zit nu wakker te worden met een bakkie pleur.

Heerlijk hé Sim, ik ga vandaag (helaas) de handen maar eens uit de mouwen steken want van de week wordt het alleen bijhouden met 2 dagen Semsonite en de Sauna van Egmond en aanverwante zaken en artikelen.
Was een leuke dag gisteren, kwam je man nog een paar keer tegen, dus heb netjes gezegd Hoi Hubbie van Sim ;) :D , later dacht ik, die man zal wel denken, die spoort ook niet helemaal 8-) .
Sarah: ik herkende je pas later, wat was je heel erg boos op je paardje!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:45

Ha ha ha Margreet! Hub heeft daar niks over gezegd gister. Heb het net even gevraagd, maar het was 'm niet specifiek opgevallen dat je DAT zei.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:52

Goeiemorgen,

Ik ben ook net mn bedje uitgerold en wacht nu tot de broodjes uit de oven klaar zijn :D
Lekker geslapen dus Sim! Je bent al weer iets meer aanwezig hier, betekend dat ook dat het beter met je gaat?
@ Henny netjes toch met 2 weigeringen aan de finish!
@ Evie_bam gefeliciteerd!
@ Mandy jij was vroeg, en veel plezier bij Ferdinand!
@ Mendy fijn dat je geen spierpijn hebt maar blauw is ook niet fijn.
Ohhjaaa Sim bij het losrijden vd dressuur zei jou hubbie heel vriendelijk HOI, ik heb netjes hoi terug gezegt maar had geen flauw idee wie hij was, later toen ik jullie samen zag had ik het wel door.

Ik ga gauw ff eten, mn neefje komt zo weer ponyhobbelen, bak is losgetrokken dus gaan een buitenritje stappen. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:53

Gelukkig valt het mee Sannnn.

Ik ben ziek en moet zo voor het eerst naar de ouders van vriendje... :Y)
Gaat leuk worden zit alleen maar te snotteren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:57

muts_marijke schreef:
Goeiemorgen,
Ohhjaaa Sim bij het losrijden vd dressuur zei jou hubbie heel vriendelijk HOI, ik heb netjes hoi terug gezegt maar had geen flauw idee wie hij was, later toen ik jullie samen zag had ik het wel door.

:D
Trouwens, nog mijn complimenten voor het springparcours van Geert. Heb staan kijken en vond het echt een heel net parcours en Geert reed Ula echt goed. Toen hij naar hindernis 1 reed hield ik even mijn hart vast, want Ula schoot af als een raket de laatste 2 galopsprongen, maar Geert had haar meteen na 1 weer netjes terug en reed zij parcours echt netjes uit! Ik riep nog wat naar hem toen hij de ring verliet, maar weet niet of hij het verstaan heeft.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:00

Asprines, neusspray en zakdoeken mee en dan komt het goed. :D

Ik ben aan het twijfelen of ik mijn paarden ga scheren, en als ik dat doe, wanneer??

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 11:01

Dat vind ik super leuk om te horen! Geert is er ook blij mee! Hij liep echt heeel fijn in het springparcours! Rob J. stond naast me en die zei ook dat Ula het vandaag echt mooi oploste en een heel net parcours liep! Daar zijn wij super super blij mee! Inderdaad schiet ze soms als een raket af, deed ze ook gister weer eens in het starthok (he Bianca ;) )
Hij had je niet verstaan maar Geert is lichtelijk doof, en was waarschijnlijk helemaal in de wolken met zn hoofd :D