AntheaV schreef:Mirthe: Succes zo! Je gaat wel vaak naar Emmen of niet? Ik vind dat ook een ideale wedstrijd haha
Klopt, momenteel even zo vaak mogelijk om de Vos Z startgerechtigd te krijgen zodat hij mee kan tellen voor ruiterster, mocht namelijk al wel over maar wilde dat even laten. Dit was de laatste wedstrijd van het zomerseizoen in Emmen en Vos is nu M+10 dus doel gehaald. Ga alleen pas in augustus over want hij doet het momenteel onwijs goed dus ik wacht de regio ff af.
Gaaf Evelien
ziet er mooi uit daar!
Leuk dat je weer op Woll hebt gereden Vief!
Sann, wat vervelend van What! En wat maakt het uit hoe jij hem laadt, mensen blijven toch altijd commentaar geven. Bad Teacher wil ik ook nog heen!
Slimme moeder Lau!
Mendy, dat mag gewoon. 2x springen en 2x dressuur op een dag exclusief evt. finales!
Fijn dat het blijkt mee te vallen Corien!
Emmen ging wel lekker, in de L liep Vos simpel 0 en de barrage ook. Was niet de bedoeling om barrage te rijden maar hij liep zo simpel rond dat ik de barrage gewoon rustig op kort heb gereden. Had nog een 2e prijs.
Rondje M ging fijn, weer dubbel 0. Mocht nog een 1e prijs meenemen, maar het belangrijkste is dat ie nu 10 punten heeft en ik na de kampioenschappen Z ga en dan een score voor de ruiterster heb
. Heb de punten namelijk niet nodig maar wil toch wel heel graag die ruiterster een keertje krijgen later!
Verder zit ik met m'n neus tegen het raam geplakt, gaaaaaaaaf dat onweer. Maar in Marmaris was het wel mooier