[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:24

hhaha marijke vind het ook maar niks. ik ga zo wel naar boven. de harde knallen worden gelukkig al iets minder

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:25

Ik ga wel gewoon naar bed hoor als het onweert. Heerlijk juist.
Zitten hier ook nog met de gordijnen wagenwijd open om het natuurgeweld te aanschouwen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:26

gordijnen hebben wij eigenlijk nooit dicht nu dus ook niet..

ik krijg van de week mijn nieuwe telefoon. het is de samsung galaxy S2 geworden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:27

hier begint het ook wat te fliten en rommelen en het is al donker buiten, kon mijn boekje dus niet meer lezen

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:27

Jij liever dan ik Sim, scheelt denk ik ook dat wij tussen de bomen in het bos zitten. Blijft hier vaak hangen en is hier ook harder zeggen ze. Daarbij valt er regelmatig boom met zulk noodweer, dus dat is ook niet bevorderlijk als je er al niet van houdt. :P
Maar goed, ga nu even kijken hoe de paardjes er bij staan. :wave:

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:29

toen ik nog bij mn ouders woonde vond ik het ook lang niet zo eng als nu buitenaf. Wil wel zo slapen want ben moe.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:31

wij hebben hier ook lekker een open vlakte maarja. Ik ga toch maar eens naar boven.
alvast weltruste

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:32

Hier is het inmiddels ook flink tekeer aan het gaan, stoppen zijn er al uitgeslagen en ook in de buurt is de stroom er al uit geklapt, alles is donker.... Wij zitten tussen de IJssel en het Apeldoornskanaal in en hebben op dit moment van 2 kanten af onweer.... niet tof als je zo'n bange poeperd als ik ben ^) ^) ^)

Corien, fijn dat de DA positief was over Jack!!!!
Sann, van die praat over trailerladen moet je je weinig aantrekken. Ik heb er ook 1 staan die ik altijd alleen maar het touw door de mond hoef te doen en dan loopt hij er al op, doe ik het niet vertikt hij het :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:34

ik ga slapen, weltrusten!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:53

Trusten Marijke!

Zijn net naar kantoor geweest, daar is de boel goed ingeslagen. Telefoon kapot en computer waarschijnlijk ook. Alles nu maar uitgezet. Paardjes maken het prima gelukkig. :)
Jij zit daar idd ook niet fijn Benthe, ik ben ook zo'n schijterd. In Groningen was het nooit zo erg als hier, dus als ik daar alleen was vond ik het ook minder erg. Als What straks de trailer gewoon inloopt doe ik touw wel uit zijn mond, maar mocht hij het keer weer niet doen doe ik het gewoon weer door zijn mond heen. :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 22:56

AntheaV schreef:
Mirthe: Succes zo! Je gaat wel vaak naar Emmen of niet? Ik vind dat ook een ideale wedstrijd haha

Klopt, momenteel even zo vaak mogelijk om de Vos Z startgerechtigd te krijgen zodat hij mee kan tellen voor ruiterster, mocht namelijk al wel over maar wilde dat even laten. Dit was de laatste wedstrijd van het zomerseizoen in Emmen en Vos is nu M+10 dus doel gehaald. Ga alleen pas in augustus over want hij doet het momenteel onwijs goed dus ik wacht de regio ff af.

Gaaf Evelien :D ziet er mooi uit daar!
Leuk dat je weer op Woll hebt gereden Vief!
Sann, wat vervelend van What! En wat maakt het uit hoe jij hem laadt, mensen blijven toch altijd commentaar geven. Bad Teacher wil ik ook nog heen!
:+ Slimme moeder Lau!
Mendy, dat mag gewoon. 2x springen en 2x dressuur op een dag exclusief evt. finales!
Fijn dat het blijkt mee te vallen Corien!

Emmen ging wel lekker, in de L liep Vos simpel 0 en de barrage ook. Was niet de bedoeling om barrage te rijden maar hij liep zo simpel rond dat ik de barrage gewoon rustig op kort heb gereden. Had nog een 2e prijs.
Rondje M ging fijn, weer dubbel 0. Mocht nog een 1e prijs meenemen, maar het belangrijkste is dat ie nu 10 punten heeft en ik na de kampioenschappen Z ga en dan een score voor de ruiterster heb :D :o . Heb de punten namelijk niet nodig maar wil toch wel heel graag die ruiterster een keertje krijgen later!

Verder zit ik met m'n neus tegen het raam geplakt, gaaaaaaaaf dat onweer. Maar in Marmaris was het wel mooier :o :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:00

Gefeliciteerd Mirthe!

Hier heeft het een paar uur geleden een klein beeje geonweert, voor de rest niets aan de hand. :+ Het is nog steeds drukkend warm!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:13

Tanx allemaal voor het duimen!

Mirthe gaaf lijkt me ook wel wat een ruiterster :P maar dan moet ik er nog 4 rijden volgens mij :+

Hier is het vanmorgen even tekeer gegaan wat druppels en om 20 uur ook even flink geregend alleen in katwijk en nu onweert het hier ook maar lang niet zo heftig als ze zeiden raaaar :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:17

Ik ben net terug van werken. Volgens mij begint het nu pas slecht weer te worden. Verder is het de hele dag meegevallen. Wel een beetje flitsen, maar geen noodweer.

Pff, gelukkig valt het allemaal mee Corien!
Gave vakantie Eef!
Leuk dat je weer op je Wolletje gezeten hebt Vief
Grr, stomme What Sannn! Goed dat je hem ff aanpakt
Slim gedaan van je moeder Lau :+
Wauw, ook al gave vakantie ideeën Mootje!
Gefeliciteerd Mirthe

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:25

Heeeeeeerlijk, regen!!!!! Eindelijk. Vervelende is dat het ook onweert, en het hondje dan panisch is, en ik nu dus maar beneden blijf tot het over is.

Meevaller Corrien, hopelijk knapt hij nu snel op.
Veel te warm om te sjouwen Lau!
Wat gaat iedereen ver weg, en zo lang..... een week vind ik al moeilijk.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:35

CORIEN @ wat fijn dat het niet heel ernstig is dan blijven we positief.
SANN @ ik heb ook nog wel een hengstenbit liggen hoor als je dat wil lenen een tijdje.

Ik ging ff bij een vriendin kijken naar de sgw les in Lunteren....bah...de les was droog, maar de rit naar huis was rond half tien zo scary dat ik mijn auto bij een benzine pomp aan de kant heb gezet... :o vond het echt doodeng.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 01:14

pfff, lastig hoor, een hondje dat onweer eng vindt. Kon ze nou maar klaverjassen, dan ging de tijd nog een beetje snel, maar nee, daar begrijpt ze niets van. Ze zit bij me te bibberen, en nu maar samen wachten tot de bui over is, en volgens buienradar duurt dat nog even..............

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 02:56

Corien: Fijn dat het zo meevalt!
Shanouk: Wist niet dat ze dat met zulk gevaarlijk spul deden. Hopelijk weet je gauw meer :(:)
Mirthe: Wat goed, gefeliciteerd :D

Wij hebben de hele avond op het terras zitten wachten op het noodweer, maar het kwam maar niet :+
Toen nog maar even lekker gaan dansen en net toen ik besloten had dat het mooi geweest was en ik op mijn fiets stapte begon het flink te regenen en kwam het onweer opeens wel dichterbij. Nu maar gauw eens slapen :z

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 07:22

goedemorgen.
zo het is gister toch nog een poos door gegaan. 5u werd ik wakker en nog zag ik het flitsen buiten. maarja kon nog eventjes slapen. Ik vind het nog steeds giga benauwd en warm.
Paarden lopen al weer buiten e ik mag zo naar het werk.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 07:47

Hier helemaal niets gehad. Ohja, misschien een paar flitsen vanuit de verte en wat wind. Maar verder helemaal niets.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 07:55

Tot kwart over 2 met het hondje beneden gezeten, toen was de bui zo ver weg dat ik het wel aandurfde om haar alleen te laten. Lichten en radio aan gelaten, en het ging ook goed, maar dan is het ook zo maar weer 6 uur... Er is hier wel een lekkere plens water gevallen. En dat konden we nog hebben hoor. Nog wel 10x zo'n hoos, en dan zitten we nog niet op het normale peil denk ik.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 07:55

Hier geen noemenswaardig noodweer gehad. Zoiets als Tientjeh.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 08:34

Corien fijn dat het niet echt ernstig lijkt met je paard en dat hij ook lekker buiten mag :)

Mistid gefeliciteerd met je prijzen!

Ik las een paar dames die nog net niet de bange hond op schoot dood knijpen vanwege het enge noodweer. :D
Hier viel het allemaal ontzettend mee. Donkere wolken kwamen van alle kanten, dus wij snel paarden binnen halen, alles open zetten en maar kijken. Nou het onweerde even flink, het regende niet eens hard en dat was het weer. Hele nacht iets gerommeld, maar het stelde weinig voor.

Gisteren met Vies weer gestapt en ook een stukje gedraafd. Ik vond hem niet goed lopen :n Morgen en overmorgen moet ik erop, eens zien of ik van te voren eerst kan kijken of hij wel zuiver loopt, anders hoef ik er ook niet op te zitten natuurlijk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 08:42

Hohoho Annetje, ik ben niet (meer) bang van onweer ;) . Wel geweest, nadat ik een blikseminslag meegemaakt heb in een bliksemafleider op een flat, toen ik bovenop die flat stond, vlakbij de bliksemafleider. Dat was in mijn woeste puberjaren :o , en ik heb er nu ontzag voor, maar ben niet bang. Onze Scooby wel, die is echt heel bang, en wil dus niet alleen blijven. En ik begrijp haar wel hoor, maar ik knijp haar ook niet !! :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 08:48

Morning!

@ Mootje, mmmmz dat klinkt niet erg positief nee... :(:) Israël/Jordanië lijkt me wel erg gaaf hoor! Alle reizen die je hebt uitgezocht trouwens! Ik heb gister de Lonely Planet van Costa Rica gekocht. Willen we volgend jaar heen, en voor mij is de voorpret het halve werk :D
@ Corien, wat ontzettend fijn dat het meevalt met Jack!
@ Texelse, maar wie gaat er ook in vredesnaam met onweer bovenop een flat staan?!?!?!
@ Annetje, vervelend dat Vies niet helemaal rad leek.

Jer stond gister al zeiknat van het zweet in zijn box. Wel even gereden, veel gestapt (was Jer het niet erg mee eens maar goed), maar ik vond het maar een zweterige aangelegenheid...
Gisteravond en vanacht heeft het bij ons ook nog flink geknald!