Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AntheaV schreef:Mirthe: Succes zo! Je gaat wel vaak naar Emmen of niet? Ik vind dat ook een ideale wedstrijd haha
ziet er mooi uit daar!
Slimme moeder Lau!
. Heb de punten namelijk niet nodig maar wil toch wel heel graag die ruiterster een keertje krijgen later!
Het is nog steeds drukkend warm!
maar dan moet ik er nog 4 rijden volgens mij

vond het echt doodeng. 

Morgen en overmorgen moet ik erop, eens zien of ik van te voren eerst kan kijken of hij wel zuiver loopt, anders hoef ik er ook niet op te zitten natuurlijk. 
. Wel geweest, nadat ik een blikseminslag meegemaakt heb in een bliksemafleider op een flat, toen ik bovenop die flat stond, vlakbij de bliksemafleider. Dat was in mijn woeste puberjaren
, en ik heb er nu ontzag voor, maar ben niet bang. Onze Scooby wel, die is echt heel bang, en wil dus niet alleen blijven. En ik begrijp haar wel hoor, maar ik knijp haar ook niet !!
Israël/Jordanië lijkt me wel erg gaaf hoor! Alle reizen die je hebt uitgezocht trouwens! Ik heb gister de Lonely Planet van Costa Rica gekocht. Willen we volgend jaar heen, en voor mij is de voorpret het halve werk