[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:51

Nou uwv was echt :r schandalig hoe ze met mensen omgaan.. sorry moest ik even kwijt heb echt een D.I.P :o

Nou gelijk ook maar voer gehaald, heb ook musli mee genomen met electroliet.. ben benieuwd danny vond het wel lekker volgens mij :)

Nu even bij lezen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:53

Leuk Kim, gefeliciteerd met je pup! :D
Succes met je tentamen nog Snoekiej.
Hier was het vanochtend ook weer wit.. Hoop dat er niet meer valt kan ik vanavond toch naar club, springen.
Billy leuke avond gehad!
Corien. :(:)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:00

Ben weer thuis. Was wel echt een klein fietsdrama. Lag echt behoorlijk wat sneeuw op de weg het laatste stuk en kwam echt amper vooruit op mijn gammele fietsje. Op de terugweg was gelukkig de sneeuwschuiver er al een keer overheen geweest en toen ging het wel. Oscar was een beetje een boefje. Zolang je niks van hem vraagt is ie lief, maar vandaag wat oefeningetjes meegenomen en toen werd hij toch wel een beetje stout := Woll vond het wel lekker dat ze wat mocht draven en galopperen, maar daar laat ze het dan ook het liefst bij :+

Shanouk: Sterkte voor straks! Hoop dat je paper wel af is gekomen?
Eef: Wat een leuke foto :))
Corien: :(:)

Ga maar eens een broodje eten en dan maar even mijn voedselvoorraad aanvullen.. Huis begint nu al warmer te worden en dan zijn alleen nog maar wat gaten in de (buiten)muur gedicht :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:11

Bijlees actie!

Mirthe :') geniaal stukje over de haas ;)

Rowo dankje! Wel fijn dat je de paarden gewoon kan longeren!

Mootje heeft voor 2011 genoeg lees voer :D

Sann mooie truck idd voor een wietplantage! balen van je pols :(:)

sussie mooi alternatief met kerst kwa eten :)

Noor lekker ff weg!! jammer dat je idd niet bij de meeting was!! Mooi topic he van die vos :j

Tg niet zo snel ja zeggen ;) wel fijn dat T nog even los kon :)

KIM heeft toch der pupy!!!! <3 gaaaf :D Wat word de naam? Lekker gesprogen dus ook

Hilde leuk ff voetballen met uk! lasko kan het ook erg goed ;)

caro dan zou ik idd ook geen 60 km willen rijden.. idd hij moet wel eerlijk zijn :j

Snoek das door werken dus ;)

evelien heeft der zadel te koop heb je een pb gestuurt :) die foto _O- lekker beest haha

evie heeft honger :P

Vief lekker he op de fiets zag hier ook veel mensen op de weg fietsen de fietspaden zijn echt drama := arme oscar moet hij ook nog aan het werk :P

Zo dat was het wel denk ik!!

Ga me zo maar even langs de schoenmaken want me chapriempje aan de onderkant is stuk (drukknoop) even een ander der op laten zeten :)
AUTO heb ik ook weer ben echt blij!! man verzekerde mij dat ik gewoon overal naar toe kan met de trailer en peerd :D fijn vooruitzicht ;)
Om 16.00 naar stal rustig mesten voer klaar zetten heb om 18.00 les.. ben benieuwd..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:08

:(:) voor Corien. Naam weten we nog niet, daar zijn we nog over na aan het denken.
Dus als iemand nog een leuke naam weet voor een teefje... ? ;)

Vief: Oscar moet aan het werk en dat vind hij niet zo leuk ~~}> . Gelukkig dat je het fietsen overleefd hebt!
Fijn dat het huis al lekker warm wordt.
Bij ons hebben ze jou lekker gerechtje niet eens! :( dus ben maar naar de andere supermarkt geweest :D.

Flip is wel erg charmant Evelien :)).

Ik heb net even eten gehaald voor vanavond. Zal zo even een stukje met de andere hond gaan lopen. Krijgen we beide wat beweging haha.
Vanavond met beide paardjes naar de binnenbak.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:33

Kim cinderela :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:41

@ Kim: gewoon Teef of B*tchie? ;) Flauw... sorry.
@ Evelien: lieve foto! :)
@ Corien: flinke bijleesactie!!

Ik heb van die leren chaps van HH gescoord in mijn lunchpauze. Kan ik voorlopig weer even vooruit. Zal morgen mijn laarzen dan even wegbrengen, moet toch nog even naar de stad voor kerstcadeautjes!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:08

:wave:

Corien: Ja klopt, heeft Lasko hier geleerd. :D
Kim: Zal es nadenken over een naam.
Vief: Mooi dat je het fietsen overleeft hebt. :D

Ben net nog even naar Drachten geweest voor wat kerstinkopen met twee vriendinnen, was wel leuk 8-)
Alleen jammer dat ik voor mezelf steeds geen leuke kleren kan vinden. ;(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:16

Jij hebt flink bijgelezen Corien!
Lastig is dat altijd namen! Zal er eens over nadenken. :)
Leuke foto Evelien!
Jammer dat er helemaal geen leuke kleren voor jou waren Hilde. Fijn dat het verder gezellig was. :)

Heb de tandarts overleefd, pfft. Wat zag ik er tegenop. Net even op buienradar gekeken en het ziet er voor ons goed uit, zo te zien komt er hier geen sneeuw dus kan ik lekker naar springles op de club vanavond! :D klopt al af

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:27

Balen is dat Hilde als je niks kan vinden, frustrerend :\

@ Kim: have fun vnvd met rijden. Ga je elke dag naar de manege?

@ Vief: je bent maar een bikkel met je fietsje door dat rotweer met die slechte wegen. Hoe lang fiets je erover?

@ Sann; k duim voor je dat het droog blijft! Dan kun je nog wel :j

Ik ga vnvd naar E'de. Ff in mijn eentje wat spulletjes shoppen voor in vriendliefs huisje. Want volgende week ga k verhuizeN :oo

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:31

@ Kim gefeliciteerd !!!! twas ook zo'n qutie.... <3
@ eef bam gaat koken.. :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:32

Kim is hier bijna elke dag te vinden. :D
Ik vind het stom ja dat ik niets kan vinden, maarrr wel goed voor mijn bankrekening. O:)

Spannend Mandy! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:34

Oh ja tuurlijk.... ze rijd bij jullie. Dat klopt ook :o? blond!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:40

Zo weer paar pagina's bij gelezen. Maar is te veel om te onthouden. :P

@ Kim: wat een lieverd <3

Zo vanochtend weer stage gelopen, was de laatste keer. Ze vonden het erg jammer dat ik al weer weg ging. En heb een super goede beoordeling gekregen :D
Daarna gauw naar huis, broodje naar binnen gepropt en door naar stal want om 1 uur kwam de hoefsmid.
Gelukkig weten we waardoor hij een beetje kreupel was. Hij heeft geen ijzers meer. Maar heeft toen bijna 2 weken op de stoep gestaan. Zijn hoeven waren afgesleten in plaats van gegroeid. Maar dit was zo erg dat hij op zijn straal was komen staan. Dus elke stap voelde hij. Nu heeft hij voor ijzers want dat was het ergst. Hij heeft er een rubbertje tussen gedaan zodat hij gewoon lekker in de wei kan blijven lopen. Vanavond springles, ga niet springen of hij moet echt weer helemaal goed voelen alsof er niks is gebeurd en natuurlijk wat de instructeur aanraad. Maar als goed is, dan is het probleem opgelost en moet hij weer helemaal goed lopen. *\o/*

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:45

@ Sanurie: gefeliciteerd met je mooie beoordeling en hopelijk is je paardje weer goed zo. Veel plezier met rijden vanavond.
@ Hilde: jammer dat je niks kon vinden :(:) Voor kerst heb ik nog wel wat in de kast hangen, misschien nog wel een leuke party-outfit voor O&N, maar is eigenlijk niet nodig :o

We gaan 1 januari trouwens naar een grote discotheek in Duitsland (is de bedoeling), want dan zitten we in de Huttenheugte (CP). Kennen jullie dat, de Sack ofzo????

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:48

Mandy: Met normaal weer 30 minuten, nu doe ik er 40 minuten over :=
Leuk dat je volgende week al gaat verhuizen :) Stad was druk net en werd op het van Heekplein nog bijna omver gereden door een sneeuwschuiver die er goed de vaart in had zitten :+

Noor: Ik ken het van naam. Wilden er vorig jaar rond dit tijdstip heen, maar dat ging niet door, vanwege (hoe verrassend :+) de sneeuw. Hoor er wel leuke dingen over :)

Ik ga vanavond kerst-gourmetten met mijn oudhuisgenoten (zijn met ongeveer de helft, 10 man) wordt vast gezellig {:)
Zo ook maar eens in mijn kast duiken voor een leuke outfit!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:52

Zak bedoel je denk ik. :D Schijnt wel leuk te zijn, ben er nog nooit geweest.

Ik heb eigenlijk ook geen kleren nodig hoor, maar wil indd wat leuks voor kerst of oud en nieuw :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 17:57

Zak idd. :j Ik ben er 1 keer geweest, vond het toen wel leuk. Maar dat ik er geweest ben is ook wel weer jaar of 2 geleden. :)
Jij gaat al snel verhuizen dan Rowo, spannend!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:03

Dat is Zak idd Noor. Ben er al eens geweest... k weet niet wat/wie er draait maar in de grote zaal waar allemaal Nederlanders zijn draaien ze vooral house, hardstyle en harcore. Af en toe is er een R&B dj... helemaal mijn muziek dus ik vond het super. Die andere zalen waren niet veel aan met die maffe duiters :P

@ Vief: pfff 40minuten. Jeetje das wel een heel eind zeg.
En k had wel verwacht dat het druk zou zijn in de stad. Gelukkig hoef ik niet richting ziekenhuis maar kan ik via de andere kant de straat in.

En speciale kleren voor kerst en oud en nieuw doe ik niet aan :o

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:08

Corien :(:) Hopelijk vind je snel wat!

Ik ga zo maar eens douchen en omkleden, we moeten nog kerstcadeau's kopen. Lekker op tijd, zoals elk jaar.
Het zal wel stervensdruk zijn in de stad vrees ik.....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:10

Ik zit te twijfelen of ik mijn haar strak in een staart ga stoppen of toch met mijn hoofd onder de (koude) kraan in de wasbak een poging tot haren wassen ga ondernemen... Lastig :+

Succes met jullie kerstshoppen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:12

Ik zou het wel weten Vief; in een staart :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:41

Haha ik zou het ook wel weten Vief :P Brrr geen koud water!
Veel plezier met gourmetten :).

Hilde: Fijn dat het gezellig was in Drachten :).

Mandy: Inderdaad, bijna elke dag naar de binnenbak bij Hilde. Vanavond toevallig niet want ze hadden de bak bezet ;).

Ik ga volgende week nog even shoppen. Hoef niet zo nodig nog wat voor kerst te hebben. Maar moet wel het één en ander hebben.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:49

_Noor schreef:
@ Sanurie: gefeliciteerd met je mooie beoordeling en hopelijk is je paardje weer goed zo. Veel plezier met rijden vanavond.
@ Hilde: jammer dat je niks kon vinden :(:) Voor kerst heb ik nog wel wat in de kast hangen, misschien nog wel een leuke party-outfit voor O&N, maar is eigenlijk niet nodig :o

We gaan 1 januari trouwens naar een grote discotheek in Duitsland (is de bedoeling), want dan zitten we in de Huttenheugte (CP). Kennen jullie dat, de Sack ofzo????

Zak. jah dat ken ik wel ;) hahaha
Rowo: trek je bij je vriendje in?
Evelien: is dat nou het verschrikkelijke sneeuwmonster op die foto??
Hilde: helaas neit geslaagd...
Sanurie, goed nieuws dus..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:01

Ben het toch maar gaan wassen, ken mezelf, heb ik alles aan en dan staat het me toch niet aan en moet het last-minute alsnog gewassen worden.. :o
Jurkje hangt klaar, het anti-sneeuw-dansje is dus nu moet het goed gaan komen :D