schandalig hoe ze met mensen omgaan.. sorry moest ik even kwijt heb echt een D.I.P 
Nou gelijk ook maar voer gehaald, heb ook musli mee genomen met electroliet.. ben benieuwd danny vond het wel lekker volgens mij
Nu even bij lezen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schandalig hoe ze met mensen omgaan.. sorry moest ik even kwijt heb echt een D.I.P 
Woll vond het wel lekker dat ze wat mocht draven en galopperen, maar daar laat ze het dan ook het liefst bij 

geniaal stukje over de haas
wel fijn dat T nog even los kon 
gaaaf
Wat word de naam? Lekker gesprogen dus ook
die foto
lekker beest haha
arme oscar moet hij ook nog aan het werk 
fijn vooruitzicht
voor Corien. Naam weten we nog niet, daar zijn we nog over na aan het denken.
. Gelukkig dat je het fietsen overleefd hebt!
dus ben maar naar de andere supermarkt geweest
.
.
Flauw... sorry.

klopt al af 

blond!
Voor kerst heb ik nog wel wat in de kast hangen, misschien nog wel een leuke party-outfit voor O&N, maar is eigenlijk niet nodig

Stad was druk net en werd op het van Heekplein nog bijna omver gereden door een sneeuwschuiver die er goed de vaart in had zitten 
) de sneeuw. Hoor er wel leuke dingen over 

Schijnt wel leuk te zijn, ben er nog nooit geweest.
Ik ben er 1 keer geweest, vond het toen wel leuk. Maar dat ik er geweest ben is ook wel weer jaar of 2 geleden.

Brrr geen koud water!
.
.
._Noor schreef:@ Sanurie: gefeliciteerd met je mooie beoordeling en hopelijk is je paardje weer goed zo. Veel plezier met rijden vanavond.
@ Hilde: jammer dat je niks kon vindenVoor kerst heb ik nog wel wat in de kast hangen, misschien nog wel een leuke party-outfit voor O&N, maar is eigenlijk niet nodig
![]()
We gaan 1 januari trouwens naar een grote discotheek in Duitsland (is de bedoeling), want dan zitten we in de Huttenheugte (CP). Kennen jullie dat, de Sack ofzo????
hahaha