Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Van de site van HH:
http://www.harryshorse.nl/fotos/produkt ... _brown.gif Zo moeilijk is een hoofdstel passend afstellen toch niet
HH heeft geen bruine S&T!
peanutbutter schreef:Kun je wel zeggen. Allemaal keelpijn, hoofdpijn en verstopte neus. En ik ben nog lekker misselijk erbij.

.
). Instructeur was het gelukkig helemaal eens met de tactiek die ik al de hele week toe pas: aanpakken die handel
. Hij trok zelfs dezelfde conclusie als ik had gedaan, als je hem eenmaal hebt aangepakt loopt hij daarna beter dan ooit tevoren
. Heb echt het gevoel dat we weer verder kunnen gaan met de dressuur, we zaten al een tijd vast in hetzelfde patroon. 
Jullie steken mij toch niet aan? Dit weekend hebben we hier schuttersfeesten en die mag ik niet missen 

Avi had vrij, die voelde behoorlijk moe gister...
.
.
. Bakkie.
) beterschap!!
vind die van rowo de bovenste erg mooi

en zo groot is Jer nou ook weer niet), dus had er eerst een hard hoofd in. Ronald gaf echter weer fijn les en ik kon mooi mijn eigen ding doen. Toen de rest nog bij de berg bezig was, kon ik over de berg doorgalopperen naar de trakhener en over de boom het water in. Ging uit het boekje! Daarna ook via de piano en over de dikke boom + dikke afsprong te water. Ronald vond hem weer flink vooruit gegaan en kreeg weer wat complimentjes dus dat maakte de dag weer een heel klein beetje goed!
krijg Jer ook een bruine set! Voorlopig zit dat er niet in i.v.m. andere prioriteiten!!!!
Ga je Kür rijden?
voor 27 nov bij ons op de club (mist ik niet geopereerd moet worden
)
tegen valluuurh
Fijn dat je toch naar Ronald bent geweest met Jer en dat het zo goed ging!