[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:26

Ik heb ook gewoon een goedkoop S&T hoofdstel is wel een full maat maar mijn kleine paardje had alles op het ruimste gaatje zitten dus zoiets zou ook wel passen. Die van mij was rond de 100 euro prima ding! Gewoon een mooi glitter frontriempje erbij en je bent klaar! (volgens mij is die van mij van Bandiri)

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:28

Sussie, Ik heb net op Loesdau en Kraemer gekeken, maar alles is in 't zwart -O-

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:32

Mootje: jah ik weet het .... maar de imperial riding is 119 euro en die is in het bruin. Vind de kleur er alleen op het plaatje apart uitzien. Verder nog niets gevonden wat in maat cob, bruin en onder de 150 euro is. Er hoeft ook echt geen mooie frontriem op te zitten. Die koop ik wel los.

Billy: ik ga nog even op bandiri googlen. Kijken of die wat hebben. Edit: helaas, die hebben alleen maar zwart.

Een ruim verstelbare full is ook goed. Die heeft hij nu ook in het zwart. Alles op zijn allerkleinst, met nog wat gaatjes erbij gemaakt. Meestal past echter de neusriem niet van de full. Ik heb dus al een zwarte, maar ik vind dat dus geen gezicht bij een bruin zadel. Heb verder mijn laarzen, jasje en hoedje wel in het zwart dus het kan op zich wel, maar bruin is gewoon mooier.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:39

Ik vind bruin ook veel mooier hoor op een vos! Ik heb dan wel een zwart dressuurzadel maar al mijn vossen lopen ook dressuur met een bruin hoofdstel. Een vos met een mooi bruin zadel is natuurlijk wel helemaal af met een bruin hoofdstel.

Ben nog steeds verschrikkelijk verkouden met een bonkend hoofd, dus ga nu maar even longeren, dan doen ze toch nog iets... Baal er behoorlijk van, ik vind het wel weer mooi geweest!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:40

En Harry's Horse dan?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:41

Heeft ook alleen stang en trens in zwart. Heb daar het bruine trenshoofdstel van.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:43

Ja zie het net, wat stom zeg dat ze dat niet in het bruin hebben!! Welke van Imperial riding zat je te bekijken? Ik heb nl een gewoon IR hoofdstel in het bruin en dat is juist een hele mooie kleur!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:43

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:45

Bruin staat ook gewoon erg mooi op Pancho (ook vos). Vind het trouwens super dat jullie zo meedenken!

Heb zo bestuursvergadering van de ponyclub. Wordt opgehaald (wel zo makkelijk) :D

Mootje: blijkbaar is een bit er goed inhangen wel moeilijk. Dit trenshoofdstel heeft Pancho nu.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 02-09-10 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:46

Het heerst ook gigantisch Billy. Ik ben ziek, m'n moeder is ziek en vriendje ook. Ben nu echt neergestort met koppijn op de bank.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:46

Balen PB: ziekenboeg dus bij jullie!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:46

Billy, Ik snap dat je er klaar mee bent... Heb je al gestoomd?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:47

Mootje schreef:
Van de site van HH:
http://www.harryshorse.nl/fotos/produkt ... _brown.gif Zo moeilijk is een hoofdstel passend afstellen toch niet :+

HH heeft geen bruine S&T!

Ach ik heb ook wel eens gezien dat in de divoza gids chaps aan het verkeerde been zaten! En hoe vaak zie je niet dat de beenbveschermers er verkeerd om zitten..........

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:47

Kun je wel zeggen. Allemaal keelpijn, hoofdpijn en verstopte neus. En ik ben nog lekker misselijk erbij.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:49

Billy, Dat meen je niet ;(

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:52

peanutbutter schreef:
Kun je wel zeggen. Allemaal keelpijn, hoofdpijn en verstopte neus. En ik ben nog lekker misselijk erbij.

Vanmiddag opeens ook misselijk. Andere symptomen heb ik ook allemaal :\

Sterkte nog. Fijn dat het goed is gegaan vanochtend..

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:37

Jeetje iedereen is ziek vandaag, beterschap allemaal :(:) .

Pb: Wel een dubbel dagje dus, sterkte en beterschap
Sussie: Dat is inderdad lastig om te vinden in het bruin, is zoiets als zoeken naar een wit onderlegde neusriem die niet van karton gemaakt lijkt te zijn :Y)
Sann: Hopelijk kan je morgen weer gewoon rijden.
JN: Gefeliciteerd met je nieuwe job!
Caro: Gefeliciteerd met je verjaardag, sterkte met je kat.

Vandaag naar dressuurles geweest Bam was weer behoorlijk drammerig en ging met me aan de haal, moest hem een paar keer laten halthouden en op mij te laten wachten tot hij weer weg mocht (en dus niet een stap vooruit, opzij, achterwaarts, draf op de plaats, galop op de plaats of op 2 benen :Y) ). Instructeur was het gelukkig helemaal eens met de tactiek die ik al de hele week toe pas: aanpakken die handel }> . Hij trok zelfs dezelfde conclusie als ik had gedaan, als je hem eenmaal hebt aangepakt loopt hij daarna beter dan ooit tevoren :D. Heb echt het gevoel dat we weer verder kunnen gaan met de dressuur, we zaten al een tijd vast in hetzelfde patroon.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:39

Jeetje wat een ziekenboeg hier ineens :oo Jullie steken mij toch niet aan? Dit weekend hebben we hier schuttersfeesten en die mag ik niet missen :+

@ suussie: ik zal ook eens voor je zoeken. Wat voor kleur bruin zoek je eigenlijk? Want daar zijn ook -tig varianten in.

@ evie: fijn dat je lekker gelest hebt. En iedereen heeft soms wel eens dat ze vastzitten. Komt wel weer goed hoor :D

Ik heb vnvd Zetje weer redelijk getraind. Nog niet al te zwaar, nadat ze na het bekappen weer een paar dagen gevoelig liep. Vanaf morgen moet ze maar weer wat harder aan de bak. Zaterdag ff springen :D Avi had vrij, die voelde behoorlijk moe gister...

edit: voor Suusie:

Een bruine Marengo. Is eigenlijk een stang en trens maar deze is hier in gebruik als trenshoofdstel. Kost ong. 100euro
http://fotoserve.nl/~lissy/Urissa_21jun ... g_1076.jpg

En een Bonfire dressage.. zegt me verder niks, maar vond ik op internet.
http://www.ruitersport.com/hoofdstel-bo ... p-694.html

Een S&T van Epplejeck
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=2010018

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:22

Zo, ik heb even een paar uurtjes gewerkt. Nu lekker lui op de bank ;).

Beterschap voor alle zieken hier, want dat zijn er wel een aantal ;).

Morgen voor een paar uurtjes naar school en dan lekker weekend. Al heb ik een druk weekend.
Zaterdag is mijn vader jarig en moet ik 'savonds weer werken. Zondag voor school bezig, naar vriendinnen toe en misschien nog even op stap.
Volgende week een praktijk week op school. Dus welke dag om 6 uur 'sochtends in de bus zitten :+. Bakkie.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:23

Jeetje alle zieken (including my self :+ ) beterschap!!

Pb dubbele dag! wel netjes gereden meid!!
WL hoe is het met woll?

Ik zoek ook een hoofdstel S&T dus even zoeken idd :) vind die van rowo de bovenste erg mooi :j

Heb jack gereden ging lekker, werg naar mate het rijden vervelend dus heb lekker uit gedraaft en morgen weer een dag ;)

Nu een M kür in elkaar zetten :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:52

Avond! Ik vrees dat ik me een dezer dagen ook in de ziekenboeg mag melden, zere keel en hoofdpijn. Hoop dat het niet doorzet, heb ik eigenlijk geen tijd voor! ;)

Vandaag behoorlijk k-nieuws gekregen, stond op het punt crosstraining af te zeggen.. Ben op aandringen van de hoofdpersoon toch maar gegaan en ben blij toe. Jer deed het erg goed en was met losrijden meteen fijn te rijden. Reed in een les met allemaal kleine pownies (kleinste kwam met zijn rug net aan ter hoogte van Jer zijn borst <3 en zo groot is Jer nou ook weer niet), dus had er eerst een hard hoofd in. Ronald gaf echter weer fijn les en ik kon mooi mijn eigen ding doen. Toen de rest nog bij de berg bezig was, kon ik over de berg doorgalopperen naar de trakhener en over de boom het water in. Ging uit het boekje! Daarna ook via de piano en over de dikke boom + dikke afsprong te water. Ronald vond hem weer flink vooruit gegaan en kreeg weer wat complimentjes dus dat maakte de dag weer een heel klein beetje goed!
Morgen shoppen en eten mijn collega's, morgenochtend even kijken of ik daar wel zin in heb met al het gedoe hier...

@ Sussie: ik vind de bovenste die Rowo in de link heeft staan ook erg mooi!
Als ik nog eens geld over heb }:0 krijg Jer ook een bruine set! Voorlopig zit dat er niet in i.v.m. andere prioriteiten!!!!
@ Corien: verstandig gereden dus! ;) Ga je Kür rijden?
@ Evie: fijn dat je les goed ging.
@ Kim: drukke dagen heb je weer!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 07:50

goede morgen!

Jeetje wat een zieken!! :(:)

Noor lekker gecrosst dus! :D
Ja ik ga een kür maken :P voor 27 nov bij ons op de club (mist ik niet geopereerd moet worden :+ )
Vanavond even rijden maar weer, en alles klaar leggen voor morgen :)

pff had net toen me wekker ging echt het gevoel of het zaterdag was :Y) }:0 tegen valluuurh :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 07:58

Noor, Balen van je k*tnieuws :(:) Fijn dat je toch naar Ronald bent geweest met Jer en dat het zo goed ging!
Corien, Het is inderdaad een tegenvaller dat het geen zaterdag is :D

Nog één dagje werken en dan hebben we weer weekend!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 08:01

Hopelijk valt alles mee Noor! In ieder geval wel fijn dat je lekker getraind hebt.

Ben gisteren lekker om kwart over 10 gaan slapen. Daar knapte ik wel van op. Nu even de Unaniem buiten zetten en er zo maar op.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 08:03

Klim je er gelijk op PB? Hij is dus al zadelmak?

Edit: goedemorgen!