Ik ga op bed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
, op deze manier ga ik dan ook met Wolin trailerladen leren. Erg leuke foto's en vind het leuk voor jullie dat het zo'n geslaagd weekend is geweest! Weer een mooie ervaring voor jullie allebei
. Gaat vast goed komen met jullie 

Je hebt zomaar ff op Bullie gezeten!
. Of zie je het meer als noodzaak? Opzich wel weer leuk, je kennis vergroten
en weer wat nieuws!!
, zijn leuke foto's
, wil eigenlijk graag in bad en naar bed..
.
dat is de reden dat ik met Yoeri L ben gegaan, zodat mijn B weer op 0 komt.
goeiemorgen
.

Vannacht wel echt moe. Moet nog een beetje aan mijn nieuwe kamer wennen. Zit aan een drukke weg en je hoort het verkeer echt heel goed. Maar goed alles went en ik slaap gelukkig vrij vast van mezelf

was gezellig.
zal zo richting de grote stad Menaldum voor een project.
we moeten een voorlichtingsfilm voor de jeugdgezondheidszorg maken, en er wordt nu gevaccineerd tegen baarmoederhalskanker.
was het wel gezellig?
Ik heb van de week eindelijk weer tijd voor Woll
Ouders hebben nog even gecheckt en ze is weer fit, dus das mooi
Morgen zelf even kijken. Vanavond gaat het niet lukken, tot half 6 college en morgen moet ik een functioneringsgesprek van een halfuur gaan opnemen en filmen wat nog voorbereid moet worden
Daarna mag ik alles woord voor woord gaan uittypen, klemtonen aangeven, etc. En helemaal analyseren. Hmmmms 

Succes met je project!
Mooi feestje! 
Had behoorlijk veel gedronken ook, maar daar heb ik echt geen last van nu.
Was wel heel gaaf dus zo te lezen!
We hebben haar gemeten op 1.60 (zonder ijzers), echt een kleintje dus.
Lekker optijd gaan slapen vanavond dus.
Ons paardje was ook niet veel groter en deed het ook super. En Kims opdondertje doet ook niet voor de grotere onder haha! Hoop dat je startkaart er snel is

Maar ietsje groter is vaak wel fijn